Reija!!!???

Aloittaja Annie, tammikuu 23, 2004, 04:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anski

Vielä tuosta vilkun käytöstä tai sen käyttämättä jättämisestä.
Raivostuttavaa on se, jos sitä ei osata käyttää, mutta myös se kun sitä käytetään väärin.
Monet ihmiset ei tunnu tietävän, miten vilkkua käytetään liikenneympyrässä, monesti näkee, että vilkutetaan siihen suuntaan mihin pyöritään :?

riaapa

Anski, on kieltämättä huvittavaa seurata vaihtelevia suuntamerkkikäytäntöjä liikenneympyröissä... Suomessahan opetetaan että liikenneympyrässä näytetään suuntamerkkiä kun poistutaan liikenneympyrästä. Täten kanssa-autoilijat jotka odottavat ympyrään pääsyä tietävät milloin on turvallista lähteä liikkeelle.

Huomasin että ainakin Victoriassa käytäntönä on näyttää suuntamerkkiä suhteessa siihen mistä suunnasta on tulossa, eli kun ajaa liikenneympyrään ja aikoo ajaa siitä "läpi" jatkaen suoraan, ei näytetä suuntamerkkiä lainkaan. Jos sen sijaan on esim. kääntymässä oikealle tulosuuntaan nähden (3. risteys ympyrässä), niin vinkkari näytetään oikealle koko ympyrässä olon ajan. Näin ensisijaisesti perässäsi ajavat autoilijat tietävät mihin olet menossa, mutta ne joilla on väistämisvelvollisuus ja jotka odottavat ympyrään pääsyä voivat vain arvailla...

(huom, Suomessa liikenneympyrässä siis ajetaan vastapäivään, ja Australiassa myötäpäivään)

En tiedä onko käytäntö sama kaikissa osavaltioissa ja territorioissa, tai onko tämä huomaamani käytäntö edes säännösten mukainen vai vain pienen ryhmän oma tapa?

Kuka tietää Anski, ehkäpä nämä joille me naureskelemme meikäläisissä liikenneympyröissä ovatkin olleet kaikki ulkomaalaisia? :??

Riina.
Riina

Jaaks

Liikenne ympyra saannot on nykyaan kaikissa samat.  Victoriassa ne muutettiin vasta 1999 samaksi kuin muissakin osavaltioissa :
http://cartman.gatewaybbs.com.au/~dta/rules.html

Indicating
When approaching a roundabout, if you are turning left or right, you must indicate left or right.
When exiting a roundabout, whether you are turning left, right or even going straight ahead, you must always indicate a left turn just before you exit, unless it is not practical to do so.

http://www.rta.nsw.gov.au/rulesregulations/roundabouts.html

Reija

Laitetaanpa vahan valiaikatietoja :D

Haastaattelun toinen osa on siis takana pain ja olen kuulemma kahden vahvimman joukossa listalla, mutta toivat esille huolensa siita pysynko heilla koska heidaan mielestaan pudotus heidan tasolleen voisi olla minulle yllatys :?? :?? Hassuja noi Australialaiset :D Mutta tein heille selvaksi etta olisin heille paras mahdollinen kanditaatti... ja so what jos heidan systeeminsa on vahan vaatimattomampi, sanoin heille etta mulle se olisi haaste paasta nakemaaan ja tutustumaan Sydneyn yhteen turistikohteeseen.... ensimmaista kertaa mulle siis sanottiin etta ma voisin olla ehka liiankin hyva johonkin tyohon :? :? Impressive.... mutta kun tuolla taustalla on toi HW visa dilemma, jota taas hotellit ei sulata.... mutta eiko se niin ollut etta yrittanytta ei panna.... :D :D Eli katotaan nyt viikonlopun yli ja jos eivat uskalla ottaa mua toihin niin sitten alan tuon hotellien pommituksen.... :D :D

Asiasta kirveen varteen..... pienoinen vasymys myos taustalla... lieko sekoitus eilis illan baarimetsastysta ja taman aamun haastattelu jannitysta :D :D Mutta olipa hieno olla Darling Harbourissa viettamassa perjantai iltaa.... siina istuttiin terassilla kaikki kaupundin valot ymparilla, mukava seura, hieno leuto ilta ja paljon naurua..... ja yllatyksena myos ilotulistus show.... taytyi myontaa etta naita hetkia varten sita jaksaa aina joskus puurtaa :D Luulin etta ilotulitus olisi jaanteita Australian Daysta mutta ilotulittelevat kuulemma joka perjantai.... Wau, loytyipa siis uusi suosikki paikka!

Hanskie :D

Laitan tuon sun antaman ravintolan korvan taakse jos vaikka tama Sydney Tower ei toimi.... :eye: :eye:

Joo eli siis saan tietaa maanantaina aamupaivasta noista toista, taalla on tosiaan hassu tapa haastatella samaa ihmista monia kertoja ennen lopullista paatosta... joten paatosta voi joskus joutua odottamaan aika kauan, kun taas suomessa on yleensa yksi haastattelu ja sitten soitetaan jos ei jo paikan paalla luvata paikkaa sulle :D No mutta maassa maan tavalla tai maasta pois ;)

Mutta nyt vaihdaan nama tietokone sessiot aurinkoiseen loppupaivaan jaa menen nauttimaan rantojen antimista, joten palaillaan taas suraavalla kerralla....

ps. Minerwa kiva etta loysit ties tanne sivuille.... toivottavasti voitte koko katras hyvin :D Ma pidan taalla paassa lippua korkealla....

Ai yksi pieni huomautus viela tuosta ajamisesta taalla... kerroinhan etta olin yhden paikallisen kyytissa ja han naytti vahan paikkoja ja valilla siina ajaessa mun olis ihan tosissaan tehnyt mieli tarttua rattiin tai yksin kertaisesti sulkea silmat.... risteyksiin tultaessa oli lasissa viela mukavat 80km/h joten valilla taytyi vaan toivoa parasta.... huh, no tulipahan sekin koettua :D

Reija :D

hanskie

Sinulle viesti U2U boxissa.:peukkuy
Hannu

Annie

Reija, ja kaikki muutkin :)

Täällä päin maailmaan kaikki ok. Viikonlopun vietoissa rauhallisin tunnelmin. Ajattelin suunnata lenkille tuonne lumisateeseen :D Sitten saunaan ja rento meininki.

Hyvät viikonlopun jatkot ja toivottavasti saat duunin muru!

Annica

heippa kamu ja terveiset kaikilta entisiltä työkavereilta täältä päästä, täältä, jossa sinut Reiskana tunnetaan :roue
sullahan on siellä ihan vanhat merkit paikkansa pitäen täys hulina päällä, aurinkoa, biitsiä ynnä muuta mukavaa :P täällä sitä vaan tahkotaan lumihangessa, lunta on tullut tänään NIIN paljon että oli kävely jo teillä hankalaa. paikallinen aurauskalusto ei tunnu pysyvän menossa mukana :hahhaa
sullahan on käyny hyvä flaksi noiden duunipaikkojen suhteen, pidetään nyt vaan peukkuja että kaikki menee loppuun asti hyvin eli että saat paikan :peukkuy

eräs paikallinen aussipoika muuten yllättyi kuullessaan että sinä olet siellä... :XXXX kerroin vain että noh..Reija usually does what she has planned.. :??

mutta pidähän ittes naisena siellä universumin laidalla, täällä pakkaa toi naisellisuus unohtua sankassa lumipyryssä tarvottaessa- ärräpäät sinkoilee siihen tahtiin :nuttu:

halien kera, Annika
\"kaikkea pitää kokeilla ennen kuolemaansa, paitsi omaa veljeään ja kansantansseja\"

Lauruski

Tassa sen nakee miten Dunderi uudistuu ihan tuulispaan lailla.  Hitsivie...pitaa yrittaa ottaa itseaan niskasta kiinni ja palata alkuaikojen tiheaan vierailutahtiin. ;)

Onnea Reijalle omasta palstasta!!!  You go gf! :D

Ja samoin Riinalle ylennyksesta!!! You go too! :D

Tama tytto lahtee tasta potemaan flunssaa.  Tieda hanta mista senkin olen itseeni tartuttanut. :??  Not nice anyway. :(

Reija

Hellou kaikki rakkaat ystavat ja uskolliset lukijat :D

Eli musta tuli tana aamuna onnellinen Sydney Towerin Myyntipalvelu virkailija ja aloitan tyot huomenna......

Tuntuu etta nyt taytyy kayda yhella :XXXX tasaamassa tata innostusta....

Viikonloppu taalla paassa meni myos hyvin... Lauantaina kaytiin kamppiksen kansssa tutustumassa Darling Harbourissa Homebar nimisessa yokerhossa ja maksettiin sisalle vaivaiset 35 dollaria :? :? Aika hiljasta!!! (= sanonta pohjanmaalla) Ei siis tarvi taman tyton ainakaan itse kustannus hintaa lahtea enaa yokyopeleille, mulle riittaa ihan hyvin noi baaritkin ja niissa viela voi ees jotenkin jutella ihmisten kanssa... mutta tiedoksi kuitenkin etta Homebarin yokerho oli ihan jees ja voin suositella.... pari mainintaa tuli myos tasta kuuluisasta kurikkalaisesta hymysta :D :D :D hehe....

Sunnuntain sitten vietettiin Bondailla ihan vain lohoillessa.... ja mainitakseen viela omasta lahosta paasta, nyt kun muistin  vhidoin ottaa mukaan kameran ja vesipullon niin jotain niin oleellista unohtui kuin pikinien alaosa :? :? :? Ei voi todeta muuta kuin etta ma oon ihan tavattoman toivoton tapaus
:nuttu: :nuttu:

Niin lauantaista viela kaytiin Rocksin markkinoilla ja chekattiin pari tosi ihanaa galleriaa, ja totesin etta ma en voi ikina muuttaa enaa pois taalta koska taalla on NIIIIIIIIIIIIIN ihania tauluja/tavaroita etten saa niita koskaan mukaani suomeen.. Damn :nuttu:

Ja koska itse olen tallainen joka lahtee aina kotoa vahan niin kuin kahta katta heiluttaen niin olen loytanyt melkoisen pelastuksen itselleni ja se on monitarvepakkaus nimeltaan Piia :D Sita mita Piialta ei loydy, sita ei tarvita.... Kiitos lukuisista pelastuksista... sisaltaen laastarit, sakset, aurinkorasvat ymn  :god: :god:

Mutta eipa muuta talla kertaa, te kaikki ihanat siella suomen paassa pitakaa itsenne terveina ja Annica Mr. R ei varmaan ole ainut joka on ollut ihmeissaan mun tanne lahdosta :D Ei auta kun on niin kerkeevaa laatua :P

Mutta nyt baanalle!

mette


Annie

Jihaa Reija :hahhaa Onnea uudelle työntekijälle :peukkuy

Täällä yritetään selvitä viikonlopun lumimyräkästä. Oven edessä odotti eilen valehtelematta 70 cm korkuiset kinokset :o
Nyt Helsinki vasta onkin sekaisin :nuttu:

Jouko

:peukkuy Onnittelut uutukaisen kiiltävän duunipaikan johdosta, kyllä se on huurteisten paikka :XXXX


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Minerwa

Isot onnittelut työpaikasta myös meidän poppoolta!!! :XXXX Tää tosiaan ei oo aiva rantakelit.. :( Koko viikonloppu meni lumitöis ja nyt iski viä armoton flunssa päälle!

No ei turhan halvat liput ollu bailaamaan.. :o Mutta monesti ne pikku pubit onki niitä parhaita! :D Eipä muuta tällä kertaa, pidä Sydney järjestykses ja loikoile siä biitsillä meidänki edestä! :)

Annica

Siis vitsit- sinä oot sitten saanu sen duunipaikan sieltä! oikeasti NIIN paljon onnea sulle!! ihanaa!!! mä olen oikeasti niin onnellinen sun puolesta!! :D:D:D:D laitellaan tuota meiliäkin tässä joskus niin saa jutella "intiimimpiä" ;)
hauskaa päivänjatkoa Sinulle Ystäväni!!!
\"kaikkea pitää kokeilla ennen kuolemaansa, paitsi omaa veljeään ja kansantansseja\"

riaapa

Reija!! :cool: :cool: :cool:

Tyypiksi joka lahtee kotoa "kahta katta heilutellen", sulla on asiat aika hirmu hyvin jarjestyksessa! Onneks olkoon! Tosi upeeta! Saat muuten laksiaiskuvasi pian s-postiisi... :roue

Riina.
Riina

headwind

Sillälailla! Pohjanmaan tyttö laittaa asiat järjestykseen! Onnittelut!

Toivottavasti saat töissä iltavuoroa vaan koko ajan koska milloin tahansa aamulla JOPA 10 aikaan soittaessa arvon neiti HERÄILEE vasta. Eivaan aito meininki. Taitaa olla pohjat tuo aika kun astuu koneen ovesta ulos ja työpaikan ovesta sisään. Ei ole edes aikaero ehtinyt tasaantua...

Well done!

Toivottaa Neutral Bayn porukka
HW + folks
Riku Aho

Silppu

Huh, ottivat sentään parhaimman työntekijän! :god:  

-Noin sitä pitää. Pohjalaisella asenteella maailmalle, ja eikun työpaikka heti ekalla yrittämällä. :XXXX

Silppu

Annie

LainaaAlkuperäinen postittaja headwind
Toivottavasti saat töissä iltavuoroa vaan koko ajan koska milloin tahansa aamulla JOPA 10 aikaan soittaessa arvon neiti HERÄILEE vasta.

siis klo 10 aamulla on Reijalle vielä selkeesti aamuyö! :o :hahhaa Jos jotain oon Reijasta oppinut niin sen, että älä ikinä soita ennen klo 13:sta... ;)

Reija

No myonnettakoon etta saatan olla vahan aamu-uninen :D :D Kommentoi ennen toihin menoa ja lisaa tarinaa tanaan myohemmin..... Riina can`t wait those pictures :D :D :D

Reija

Etta elama heittelee :D :D

Olivat ymmartaneet mun viisumi statuksen vaarin ja olivat todella pahoillaan etta joutuivat paastamaan mut pois..... joten I`m out of job again :D

Mutta eipa paljon huoleta... nainpas ainakin nakymat Sydney Towerista
ilmaiseksi :D :D :D Eli tama ei sitten varmaan vain ollut tarkoitettu olemaan The Place :D

Oikeestaan tosi hyva koska se ois ollut istuma tyota ja siitahan mun rakas pitka rankani ei oikein tykkaa :D Pitaiskahan tallekkin ottaa yksi :XXXX jotta se tuntuis enemman voitolta kuin tappiolta :D :D :D

Riina :D

Kiitos ihanista kuvista!!!!! Niisk!! Voi ku oisin voinut ottaa koko poppoon mukaan :D Ja muuten se naikkonen joka kuivatteli housujaan silla hiustenkuivaajalla, niin mulla ei ole hajuakaan kuka se on :?? :?? Mutta varmaan joku kaverin kaverin kaveri :D Ihanat muistot jai tuosta illasta :D

No mutta nyt menen takaisin tuon paivan lehden kimppuun ja kokeilen vaikka nuota paria Hanskien antamaa vinkkia.... kiitos vaan niista :god: :god:

Taa poistuu areenalta lippu korkealla :cool:

Silppu

Harmi... Muista kuitenkin että Australia on monien mahdollisuuksien maa. Nähtiinhän jo nyt että syy ei ollut sinussa vaan viisumissa. Eli oot ehdottoman sopiva tuollaiseen hommaan muuallakin, ja kuitenkin jossakin tarvitaan lyhyempien työjaksojen tekijöitä.


Kyllä se työ sulle vielä järjestyy!

Silppu

Jouko

Reija,

Joskus täytyy ottaa pari askelta taaksepäin jotta voi taas mennä eteenpäin :?? Kyl se siit lähetee kulkeen:XXXX


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Minerwa

No hö... :?? Mutta niin ku itse sanoit jossain on odottamas huomattavasti parempi paikka!! :XXXX Ei muuta ku eteenpäin... :peukkuy

hanskie

Niilla valmiuksilla, jotka sina omaat ei mielestani ole mikaan proplema saada uutta paikkaa.
Mee vaikka  :XXXX  ja mieti uusi  strategia ja uusi paikka.

Esim. jos kuljet Military Roadin Pub Oakista lahtien noin kilometrin Manlyyn pain, niin silla valilla on useita hyvia paikkoja hakea toihin.
(itse aloitin ausissa  Wattson Streetilta, melkein Oak Hotellia vastapaata.)
Hannu

Reija

Hanskie :D

Tuota Oaksia en olekkaan viela miettinyt, sinnehan voiskin koittaa... siis ihan tyo mielessa ja ehka ensin vaikka sille :XXXX miettimaan uutta strategiaa.....

Kiitos vaan hirveesti kannustuksista kaikille, nyt tosiaankin oon huomannut etta se on viisumista kiinni, kaikki soitot esim hotelleistakin joita olen saanut ovat sanoneet etta soitappa uudestaan heti kun olet saanut sen pysyvamman viisumin, eli kiinnostusta loytyy mutta ei valttamatta niin paljoa etta ottaisivat ensin kolmeksi kuukaudeksi :?? :?? Mutta katsotaan sanoi tohtori.... asioilla on aina tapana jarjestya :D

HW + family :god: :god: :god:

Kiitos taas kerran upeasta illasta ulkona... ja taytyy sanoa etta olen ihan sanaton tuon pikkusen kiintymyksesta.... taidetaan olla too same kind :P  eiko se niin ollut etta kylla lapsi lapsen tuntee... hehe.....

Ok mutta taa pakenee areenalta ja palaa taas uusilla tuulilla myohemmin :peukkuy

riaapa

Reija,

lippu korkeella vaan! Ihan takuulla löytyy sunlaiselle ihmiselle töitä lyhyemmäksikin aikaa.

Ai säkään et tuntenu sitä vaaleahiuksista tyttöä? Mä ymmärsin että se oli kans jostain hotellista, ja melkein suoraan töistä tullut... Oh well, eihän sitä kaikkia voi tuntea!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Riina.
Riina

johki72

Reija:)

Varmaan oletkin ehka jo huomannut kun toita olet hakenut,etta etpa sitten ole ainoa jolla kiikastaa hyvat jobit tuosta viisumista.Nimittain mulla aivan sama homma,kokemusta ja varsinkin intoa riittais toihin vaikka muille jakaa mutta viisumiinhan se sitten on toksahtanyt:nuttu::nuttu::nuttu:

Muutama on ehdottanut etta kannattais jopa valehdella viisumistaan, muta mina olen sita mielta etta valheella on kuitenkin lyhyet jaljet,joten siihenkaan en siis aio ryhtya!

Mutta pidetaan Reija lippu korkealla,kylla niita toitaa taatusti jostain loytyy:XXXX:XXXX:XXXX:XXXX:XXXX

hanskie

Tuli tassa mieleen yksi mahdollisuus. Sydneyn satamaristeilyja jarjestava laivayhtio Captain Cook Cruises. Se ainakin kayttaa nain turistikautena casual vakea. Siis luulisi lyhyella visallakin paasevan.

http:www.captaincook.com.au/
employment.htm

tel:  9206 1122
 
Sen omistaja muuten on alkujaan Norjalainen.  :sormetr
Hannu

Reija

Kiitti Hanskie...

Katsastin lapi tuon Captain Cookin ja he ottavat puheluita toista vastaan vain maanantaisin ja kirjallisia hakemuksia ei kannata kuulemma lahettaa.... ottavat luultavastikkin sitten vain haastattelujen kautta ihmiset sisaan... :?? :??

Toinen tyontekijoiden kierrattaja on tallainen kuin Indigo, mutta heille taytyy olla tuo RSA " Responsible Service of Alcohol" lappu takataskussa.... eli menin sitten ja ilmoittauduin kyseiselle kurssille... Moni lehti ilmoituskin on perannyt sita....

Johki  :(

Tuo kyseinen hyvien tyopaikkojen menettaminen taan viisumin takia alkaa tulemaan enemman kuin todeksi.... mutta sehan tietaa vain sita etta taas on uusi tavoite, alkaa tiputtelemaan saastoon niita kolikoita tuota kuuluisaa skilled viisumia varten...  hmm.... 5 centtiakin on jo sen kuuluisan miljoonan alku :D

Eli katsellaan ja kuulostellaan :D

Keepin`positive :peukkuy

Reija

No jos jotain pienta taas :D

Hmm... mitas on jaanyt kertomatta.... Oltiin Piian kanssa katsastamassa Chine`s Garden of Friendship... ja taytyy sanoa etta oli aika hieno puutarha minka ovat rakentaneet.. ja tietysti kaytiin Outback keskuksessa kuuntelemassa tarina Aboriginaleista.... ja hei, suosittelen tama kyseinen yhden miehen show oli todella hyva, kesti n. 20 min.... menkaa ihmeessa katsastamaan!!!

Sitten pienta aivopuoliskojen painintaa lahteakko kaymaan Brisbanessa vahan auttelemassa talon rempassa vaiko ei.....:?? :?? viela vahan mietinta myssyn alla mutta kaikki valkenee maanantain jalkeen... siiita sitten lisaa myohemmin :D

Just tulin toista..... aivan toista! Vaikkakin vain kahvityttona, mutta ma huomasin etta todella nautin siita.... ei stressia, helppo tyo, mukavat tyokaverit....hmmm vaikka palkka tietysti on aiva sika huono mutta kylla sita nyt siihen asti tekee kun loytyy jotain muuta... taa on siis yhden auton pesupaikan kahvila... paljon nuoria poikia pesemassa autoja ja paljon nuoria komeita komeiden autojen omistajia kay kahvilla.... Me likes :D :D :D Mutta maanantaina taas kovaa myymaan itseani toisaalle....

Nyt jaljella on enaa illan vietto jossain Oxfrod streetin varrella, antauduin meinaan taas kamppikseni vietavaksi.... ja mikas sen mukavempaa kuin hikisen kaksi tuntisen tyon jalkeen laittautua valmiiksi lauantai illan viettoon ja ottaa rennosti....

Kiitos Sydney :god: :god: Tallasista viikonlopuista ma tykkaan :D :D

Vahan haikee olo kun jouduin jattamaan rakkaan survival pakkaukseni, koska han lahti etelaan pain tekeen vahan hommia mutta nyt siis ei auta kuin ottaa itseaan niskasta kiinni ja yrittaa muistaa itse kaikki tarvittavat..... vaikka taitaa olla ihan turha ees yrittaa :D :D :D Kaikkee mukavaa vaan sulle Piia sinne M:lla alkaavaan paikkaan.... :sorry Ku ei muista nimee enaa....

Tanaan aamulla kaytiin myos Paddy`s Market katsastamassa ja sitten ostoksilla paikallisessa ikeassa... sain vihdoin ostettua sen vaaterekin, johon saa vaatteet ripustettua.... tuli samalla tyhjattya noin neljas osa mun kampan lattiasta puhtaaksi... :D :D

Ool braith.... Otampas ja havian taas hetkeksi areenalta ja annan itselleni luvan vaipua lauantai illan hurmokseen...
joten.... a bientot mon amies!!!

hanskie

Mainitset menevasi kursille, josta saa RSA licence: sin. Jos sulla on malttia ja rahaa maksaa ota myos toinen kurssi, joka kasittaakseni kestaa muutaman paivan.
RCG licence (responsible conduct of gambling) on myos tarpeellinen ja loppupelissa sen omistaminen tuntuu palkassa.  
Tan paivan SMH sanoo etta TAFE jarjestaa non stop kursseja $95/per kurssi.
En kylla osaa sanoa mika TAFE sulla on lahin, mutta tassa on yksi numero josta sita voi kysya.
9448 4568 on TAFEN keskusnumero.
All to best  :peukkuy :sormetr :peukkuy
Hannu

Reija

Huh Helletta sanoi janis pakkasella :D

Lamminta pitaa Sydney on uinunut helteessa taman paivan yltaen tuonne reiluun +30 asteeseen :D Jos edes rapaytat silmias.... tulee hiki :D

Okei, taas en sitten ollut ihan perilla mita tarkoittaa viettaa iltaa Oxford Streetilla....Aaargh, ma en varmaan saa koskaan mitaan kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen :sorry hehe... ei toki siis, tama katu on kuuluisa toinen toisiaan seuraavista homo baareista..... This is just my luck :hahhaa :hahhaa :hahhaa

Hanskie kiitos taas vinkista

:god: :god:

Sain sen RCG siihen samaan pakettiin aika edullisesti... no mika on edullista ja mika ei, mutta joka tapauksessa joten sitte on kaikki noi kunnossa ja vaan odottelemaan etta joku ottaa toihin 3 kuukaudeksi :D

Eli siis koska olen saanut hirveesti kyselyja kavereilta mies rintamasta niin talla hetkella taytyy sanoa etta NON I have met.... ei ainakaan mitaan sellasia mita voisi mainostaa :D Tama tassa shared accommodation muodossa saattaa olla etta ei tapaa niin paljon uusia ihmisia, mutta toisaalta taas saastyy vahan rahaa kun ei ole koko ajan jonkun kanssa :XXXX :D :D

Jaaks :D

Dilemma Alseasonilla.... Peter sanoi etta ottaa yhteytta Casual puolelle koska heilla saattaa olla toita, mutta Casual puolella Greg vastasi ja sanoi ettei he ota ketaan WH viisumilla :nuttu: :nuttu:
 
Mutta ei talla hetkella muuta raportoitavaa... joten palaan astialle taas vahan myohemmin ;)

Reija

Ai unohtu kysya mita tarkoittaa tyopaikka ilmoituksissa merkinta TAB yleensa taman RSA ja RCG jalkeen????

Tiedoton :??

Heidi

Reija, tassa linkki TAB-sivuille http://www.tab.com.au/

Oiskohan se vahan niin kuin toto Suomessa? Sen verran tiedan, etta appiukkoni kay lahes paivittain pubissa seuraamassa raveja ja veikkaamassa voittajaa!:?

Reija

Ah kiitoksia Heidi :god:

By the way.... taman paikan ilmoitus oli lauantain Sydney Morning Heraldissa jos muitakin tyonhakijoita kiinnostaa... etsivat tyontekijoita huhtikuusta eteenpain... hakea voi myos heidan sivuiltaa.... taa laittoi jo paperit menemaan :D Oliskohan taas Jaaks naita resortteja jotka vois olla vailla ammattilaisia :D :D I hope anyway....

 http://www.clubmed.com.au/find_a_village/villages/LindemanIsland.html

Eli tuo TAB ei kuulu tuon RCG alle :?? :?? Gampling anyway:?? :??

Jaaks

Reija :D

Club Med on tunnetusti huono palkan maksaja (rahallisesti) ja antavat sen sijaan henkilokunnalle halpoja majoitustarjouksia omissa resorteissaan.  Sinansa ihan ok, mutta "banaaneilla" on vahan paha menna ostamaan yhtaan mitaan :(   He ovat myoskin tunnettuja palkkaamaan kokematonta ja nuorta vakea, jolloin ei tarvitse maksaa niin paljon :o

Good Luck anyway - you never know :D

ps.  Luulisin kylla, etta TAB kuuluu myoskin siihen RCG joukkoon :D

Reija

Jaaks olipa hyva tietaa.... kuulin  myos etta paikallisessa lehdessa oli ollut artikkeli Sydney Towerin ravintoloista ja siita miten he ovat jattaneet palkkoja maksamatta joten ei varmaan tarvi odotella maksua siita yhdesta paivasta jonka kerkesin heilla viettamaan.... eli ehka oli sittenkin ihan ok etten paassyt heille :D

RSA ohi mutta ei vielakaan parannusta tyotilanteeseen.... :sorry Kait taytyy vain olla maltillinen ja yrittaa ja yrittaa ja viela kerran yrittaa..... sentaan saanut ainakin pari vuoroa nyt sielta kuuluisasta autonpesulan kahvilasta :D

RSA = Responsible Service of Alcohol aika helppo vaikka vahan kouraisi mahan pohjaa kun kurssin vetaja sanoi etta koe on ilman muistiin panoja ja piti muistaa kaikki ne kokonaiset 2 lakia jotka koskee alkoholin myyntia ynm. pienet eriaivaisyydet suomen alkoholi lakeihin.... Eli aika peace of cake :D Ens torstaina sitten se RCG = Responsible Conduct of Gampling..... mita lie sitten sisaltaakin :??

Nyt taytyi myos laittaa itsensa jonkin asteiselle tiukemmalle rahan kulutus kuurille ihan vain pelatakseen valilla vahan varman paalle... uhkaavasti rahat katoaa tililta ja mistaan sita ei nayta tulevan lisaa :P Aika hassu yhdistelma...

Ei muuta talla saraa.... taa lahtee nauttimaan trooppisesta ilmasta ja ehka myohemmin siita yhdesta :XXXX

Ai niin sain aitilta kirjeen ja kortin..... taytyy sanoa etta voi ihminen tulla onnelliseksi pienista asioista :D Kiitos oikein paljon paivanpiristyksesta :god: :god:

Mutta nyt ottaa itseaan niskasta kiinni ja ryomii ylos taalta kuopasta ja jatkaa taistelua pahoja voimia vastaan :nuttu:

Jaaks

Reija :D

Tama on suoraan Alseasons sivuilta :

"TRAVELLERS

Travellers with working visas are welcome at Alseasons- you will require written references to support your work experience, and your own working uniforms (uniforms may be purchased from Alseasons if preferred).

We recruit most of the year, and to join Alseasons, simply call 9324 4666 on your arrival in Sydney to arrange an interview."

http://www.alseasonsagency.com/casuals.php

Taytyy varmaan soittaa sinne tai oikeastaan Fair Trading ja kysya mitas tallainen virheellinen mainonta on
:o

Reija

Joo nain... on ihan sama numero joka ottaa vastaan casual workers :?? :?? Ja Peter sanoi itse etta heilla on parin viikonpaasta tulossa rysis johon voisi ehka tarvita ruuhka apua, mutta kun soitin heidan casual osastolle, niin Greg sanoi etta he eivat ota kuin tyontekijoita joilla on permanent viisumi.... aika ristiin menee :? :? Mutta tamakin jo kertoo jotain valitystoimistosta... :eye: :eye: :eye:

Minerwa

Onnea, onnea, onnea ja vielä kerran onnea!!!! Siis vanhenemisesta ja myös kurssin suorittamisesta tietenki.. ;)
Onhan se parin paikka :XXXX :XXXX joten venytä tällä kertaa penniä jostain muualta.. :D Elikkä ei muuta tällä kertaa ku Happy Birthday to you... Lauleskelen tää mutta kiitä luojaas ettet joudu kuuntelemaan, mun lauluäänen tuntien.. :P