Tämä tarvitsisi asunnon helmi-huhtikuuksi Adelaidesta...

Aloittaja lightblue, tammikuu 22, 2010, 01:37

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

lightblue

Heip...

Olen 24-vuotias opiskelijanaikkonen ja lähdössä suorittamaan pakollista palkatonta työssäoppimisjaksoa Adelaideen. Paikka on, viisumi on (toivotaan että pääsen sillä maahan), kämppäkin piti olla mutta nyt kävi ilmi ettei olekaan... sweet =)

No joo, olen selaillut näitä sivuja ja todennut että vuokrakämppä on kohta vaan unelma. Olen kirjautunut useammalle sivustollle joilla ihmiset ilmoittaa kämpistään sekä laittanut ilmoituksia ja saanut niihin vastauksiakin. Kun laitan viestiä takaisin, ei kuulu enää mitään. Hostellikin olisi vaihtoehto, mutta haluaisin hieman omaakin rauhaa kun lopputyökin olisi työnalla... Mutta en aio olla kovin ronkeli, lähtöön kun on kolme viikkoa...

Joten onko ehdotuksia?

Kalusteet ois kivat, tai ainakin sänky/sohva jossa nukkua. Olen siisti ja täsmällinen ja voisin maksaa koko summan heti. Olen myös valmis vaihtamaan tarvittaessa osoitetta vaikka viikon välein, kunhan ei tarttis ulkona majailla =)

Katey

Heissan,

Ma suosittelen tulemista aluksi hostelliin, silla aikaa voit taalla pyoria ja etsia asuntoa.. tai no huonetta ilmeisesti. :o)

Meilla on myos vuokralla huoneita taalla NorthEast- seudulla, Ingle Farm ja Para Hills. Tosin molemmat on n. 14km paassa keskustasta. Mielestani talla hetkella Ingle Farmin asunnossa olisi yksi huone vapaa. Ei ole mikaan haapponen asunto, mutta loistava vaihtoehto opiskelijalle. UniSAn Mawson Lakes Campus on lahella. Mutta tsekkaile esim. Gumtree Australia www.gumtree.com.au.

Ilmottele meille pain jos olet kiinnostunut, tai tarvitset apua asunnon loytamisen kanssa. :o)

Terkuin, Kati & Teddy