Mista palkinnot Suomi-kilpailuun?

Aloittaja no-worries, heinäkuu 23, 2004, 13:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

no-worries

Aussiyliopistossani vietetaan erilaisia kulttuureja esittelevaa viikkoa elokuun puolivalissa. Haluan tietysti tuoda Suomea esille niin paljon kuin mahdollista, ja tungin mukaan tapahtumaa jarjestavaan toimikuntaan. Aiomme skandinaavisen porukan kanssa pistaa pystyyn ryhmahiihtokilpailun sisatiloissa!

Hiihtokilpalupalkintojen hankkimisen kanssa on ongelmia. Olemme miettineet, etta olisi kiva, jos loytaisimme jotain suomalaista, ruotsalaista ja vaikka norjalaistakin suuhunpantavaa. Nakkileipa, matitahna, silli, turkinpippuri, salmiakkipussi ja miniviinapullo voisi olla aika kiva palkinto. Vaan saako niita mistaan Newcastlessa - eli onko Bi-lolla, Woolworthsilla tai vastaavilla mitaan skandinaavista hyllyillaan? Tai saako Ikeasta jotain postimyyntina? Jos joku on Ikeaan menossa, voin lahettaa rahaa  ;)

Enta mista loydamme puuta suksien valmistamiseen? Ideana nimittain on tehda piiiitkat sukset, joissa on kolmet siteet, niin etta kolme ihmista voi (yrittaa) hiihtaa niilla yhta aikaa.
Maija

Elina

P.S. Puuta saat esim Bunningsin myymälöistä. Koitappa laittaa yellow pages ja timber.

t. Elina

no-worries

Luulen, etta puu on pienempi murhe kuin ruoka. Yellow pages + Finnish food ei tuota tulosta. ;)
Maija

no-worries

Mä olen aina niin pää pyörällä ruokakaupassa, etten vielä ole löytänyt yhtään mitään suomalaisruokaa. :? Mut kyllä niitä varmaan vielä jostain vastaan tulee.

Ja hei, oonko käsittänyt oikein, että melkein kaikki oudot roinaläjät kadunvarressa on roskiin menossa olevaa tavaraa? Kivoja lautoja näkyy usein näissä pinoissa, mut kukaan ei tietenkään satu olemaan pihassa, kun kuljen ohi,  enka oo uskaltanut koskea niihin ilman lupaa :)

Roskisdyykkausta suunnitellen :roue
Maija

Milka

:hahhaa Mita todennakoisemmin roskiinhan ne ovat menossa. Varsinkin jos vahan jokaisella on kaikenlaista kamaa kadun varrella. Talloin kyseessa on niin sanottu "hard rubbish collection." Etta dyykkaamaan vaan. Hyvahan se on etta tavara menee kierratykseen :peukkuy