no miehena mulla ei paljoa ole pukeutumisesta hajua, mutta aina on vaimon kanssa vaittelya eri makuasioista...taalla on nyt lammin kevat ja vaimo naki naisilla lyhkasia shortseja kadulla, ja sanoi minulle etta han ei voisi kuvitellakaan pukevansa niita melbournessa,,,no minun mielesta ne sopisivat aivan mainiosti katukuvaan.
toinen asia minka han huomasi suomessa ja tuntui olevan tarkea hanelle oli samojen vaatteiden kaytto perakkaisina paivina, eli ainakin hanelle tuntuu olevan hirmu tarkeaa etta ei kaytta samaa asua perakkaisina paivina,,,han paivitteli kun joku oli suomessa tullut toimistoon sama asu paalla koko viikon,,,
meilla on todella mielenkiintoiset keskustelut kotona

yleensa toimistossa on naisilla paalla siistit hameet tahi suorat housut...eli ehka hiukan virallisemmat kuin suomessa,,,mutta taitaa olla vain veteen piirretty viiva ja riippua persoonasta,,,esim, silloin kun viela olin oravan pyorassa ja yhteiskunnan orja (8 kk sitten) niin itsella oli normaalisti, kraka 3 paivana viikosta suorat housut ja siisti paiva aina,,,perjantaisin oli semmoinen casual paiva eli farkut shortsit tai mitanyt mieleen tuli. ai niin taa oli insinoori hommissa, no en mina tunteneut itseani ylipukeutuneeksi kun yliopistolla vierailin,,,mutta aika lailla yksilokohtaista sanoinsin:?