MELBOURNEEN VUODEKSI OPISKELEMAAN

Aloittaja Teikku, syyskuu 16, 2005, 23:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Teikku

Heips kaikille!

Olen tohtoriopiskelija terveystieteissä ja elämäntilanteeseeni sopisi erittäin hyvin vuoden opiskelu ulkomailla.
Tutkimusaiheeseeni eniten tutkimusta löytyy juuri Australiasta.
Olen yrittänyt selvitellä mahdollisuuksia päästä opiskelemaan  juuri Melbournen yliopistoon, mutta kun ei tunnu mistään apua löytyvän.
Eli pyytäisin nyt neuvoa teiltä, jotka olette siellä, mikä olisi paras tapa toimia.
a)ottaa yhteyttä suoraan ko. laitokseen ja laittaa hakupaperit?
b) onko olemassa esim. vuoden opiskelupaikkoja joihin voi hakea, vaikka omalla yliopistolla ei olekaan yhteistyötä?

Tarkoitukseni on lähteä matkaan syyskuussa 2006. Eli aikaa on vielä vuosi, mutta ilmeisesti aikaa vie myös kaikki järjestelyt.

Kävin katsomassa myös lukukausi maksuja, jotka minun
alallani olivat 17 000 dollaria. Tuleeko tämän lisäksi vielä jotakin muita kurssi ym. maksuja.

Olisin iki onnellinen jos joku teistä osaisi minua pikkuisen auttaa, mistä saisin tietoa näistä asioista??

Teikku

eevis

Teikku :D

Oletko lukenut jo Melbournen unin sivuilta international-osion:
http://www.futurestudents.unimelb.edu.au/int/index.html
Siella on myös hinnoista tietoa, eli jos vuoden olisit opiskelijana, hiukka vielä kalliimmaksi ilmeisesti tulisi kuin tuo $17k...?
http://www.futurestudents.unimelb.edu.au/int/saex/saexfees.html
Yliopistojen hinnoista on keskusteltu myös täällä:
http://www.dundernews.com/viestitaulu/viewthread.php?tid=2257

Ja noista kysymyksistä: