HÖH

Aloittaja Andreasyan, lokakuu 08, 2004, 12:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Andreasyan

ei voi muuta kuin hihitellä...
olen ottanut tavakseni lukea suomalaiset iltapäivälööpit ja sieltähän löytyy:

Matti N huppu silmillä poseen...sormikoukun vääntö kääntyi puukkohipaksi kesämökillä Mervi vaimon vetäessä sikeitä(sammuneena?) peräkammarissa. Kaiken palstoilla paistattelun ja hölmöilyn jälkeen entisen mäkisankarin identiteetti on yllättäen tuulitakin peitossa...Haloo?:??

Onko Tuurin kyläkauppias Vesa K  Suomen Beckham(paitsi ettei Becks kyllä myöntänyt yhtään mitään):peukkuy:peukkuaPetti puolisoaan missikanditaatin kanssa ja ilmoitti sitten asiata tekstiviestin välityksellä mediaan...miksi ihmeessä?

Tiina J, joku julkisuuden kipeä, aikoo kauneusleikkauttaa polvensa !:nuttu:

Ja Tapani Kansa diagnosoi itsensä," näin jälkeenpäin huomasin että ylivilkkauteni oli ADHD"...siinäpä syy ylinopeutta kaahaamiselle...ehkä valtio nyt palauttaa kaikki sakkorahat takaisin kun on kerrankin pätevä syy?

ja minä hölmö sitten vielä luen näitä....paremminkin voisi vapaapäivänsä viettää.
ojdå...

Terhi

On nyt ihan pakko vastata tahan viestiin....

Huomasiko kukaan eilista The Age lehtea lukiessa, etta Matti Nykasen ja Mervi vaimon murhasyyte oli ylittanyt takalaisenkin uutiskynnyksen... (Itse en sita huomannut, mutta mies tutkii urheilusivut paivittain niin tarkkaan etta sen silmiin osui tamakin uutinen)...

Edellisen kerran kun kyseinen lehti sisalsi Suomea koskevia uutisia taisi olla pari viikkoa sitten, kun seka akankannon etta ilmakitaran soittamisen maailmanmestaruuskisat paasi maailman kummallisten festareiden listalle...

Etta siis tallaisia uutisia Australialaiset saa lukeakseen Suomesta!!:?

jounij

Ehkä tuo uutiskynnyksen ylittyminen johtuu siitä, että Matti oli aikoinaan oikein kuuluisa Australiassakin. Hän käsittääkseni käväisi joskus 80-luvun lopulla Australiassa. Silloin Suomen lehdet kirjoittelivat Matin jopa harkitsevan Australiaan muuttoa ja jatkavan hyppyuraansa Australian lipun alla. En tiedä oliko noilla kirjoitteluilla mitään tosipohjaa siinä mielessä, että olisiko Matti puhunut täkäläisten urheilumogulien kanssa asiasta.

Joka tapauksessa vielä noin 10 vuotta sitten oli aivan yleistä, että aussit kommentoivat Matti Nykäsen hienoja mäkihyppyjä kuullessaan minun olevan suomalainen. Nykyään tunnetaan paremminkin ralli- ja formulakuskit.


Kommentoi
Jouni
Canberra