Kavereita Sydneystä :)

Aloittaja HelmiP, elokuu 15, 2014, 06:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HelmiP

Heippa!
Muutin eilen Sydneyhyn 5ksi kuukaudeksi ja kaipaisin kipeästi seuraa. Olisi kiva löytää kavereita joiden kanssa käydä syömässä, baarissa, rannalla, salilla tms oon ihan avoin kaikelle :)

Olen siis 20-vuotias (melkein 21!) suomi tyttö Riihimäeltä ja Sydneyhyn tulin suorittamaan mun ammattikorkeakoulun työharjoittelua Baswarelle, joka on alkujaan suomalainen firma. Olen super easygoing, positiivinen, ystävällinen ja luotettava kaveri, joka on avoin uusille aussi kokemuksille ja olisi valmis tutkimaan Sydneytä :)

Jos olet kaveria vailla tai haluat tämän yksinäisen tytön ottaa suojatikseksesi, ethän epäröi ottaa yhteyttä, voidaan vaikka tavata jo tänään :) tai jos tiedät mistä kavereita voisi löytää, niin mielelläni kiitollisena otan vinkkejä vastaan.

Viestiä voit laittaa helmipeu@icloud.com, kiitos kaikille! :)

Onnellista päivää,
Helmi

GoldenCup

Onkos täältä Sydneyssä ketään tällä hetkellä? Myös täällä seura kelpaisi, maanantaina saavuin Ausseihin ja olisi kiva jonku toisen suomalaisen kanssa reissata ja jakaa kokemuksia! jarkko_91@live.com

Jensu

Moi!
Muutan kahden viikon päästä Australiaan Newcastleen, joka sijaitsee jonkun matkan päässä Sydneystä. Olisi kiva tutustua sielä suomalaisiin kanssa! Olen 18 vuotias tyttö ja tulen hyvin toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Laittakaa vaan viestiä mullekin,  jos kiinnostaa nähdä/tutustua  :XXXX sitten kun sinne nyt ensiksi pääsen  :pepsodent
Vikmanjennika@gmail.com

ruus

Heippa! Täällä nuori nainen Cobbittystä, noin tunnin päässä Sydneystä kaipailis kaveria myös. Sunnuntaisin olen töistä vapaalla, joten silloin vois vaikka junailla sinne :)