Riina

Aloittaja Jaaks, syyskuu 04, 2003, 21:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jaaks

No Niin Riinakin !!!

Onneksi vaan sinullekin, toinen suomessa asuva Nai... (ai niin ei pitanyt sanoa), mutta kuitenkin  

Cheers ja suurkiitos osan otosta tahan tylsaakin tylsempaan ja ailahtelevaan, hailahtelevaan ja asioista poikeavaan foorumiin

Jaaks :XXXX

riaapa

Tänks Jaaks, sinä Australiassa asuva mi... ai niin täällähän ei erotella sen mukaan.

Niinkuin Sheilakin, olen koukussa. Toisin kuin eräät, pyrin ainakin välillä pysymään aiheessa. (tämän otsikon alla se on minulle hyvin helppoa, voidaan keskustella esim. lempiaiheestani hyönteisistä?)

Riina.
Riina

Jaaks

Riina :D

Siis haluatko, etta muutan otsikon "Hyonteiset ja muut Otokat" :??  vai pidetaanko se vaan Riina, niin silloin voit puhua ihan mista haluat ja milloin haluat :??:??

Mielestani viimeinen vaihtoehto olisi parempi, varsinkin nai... (sorry) siis kenelle tahansa :D:D:D

Jaaks

riaapa

Yleisellä tasolla mulle sopii paremmin se että voi puhua ihan mistä vaan, ihan milloin vaan ja ihan kenen kanssa vaan. Nyt kun mulla on näin hyvä otsikko, niin saatan päästä oikein vauhtiin ja ennen kuin huomaattekaan olen jo supermoderaattori!! Buahahahaaa...

Riina.
Riina

Jaaks

Riina

Go for it


:D:D:D:D:D:D

headwind

Mietiskelen tässä mielessäni karmeinta torakkatarinaa jonka postata Riinan mieliksi tämän otsikon alle, siitä ei tule puuttumaan noiden kuoriaisten rapinaa, pienten ohuiden torakanjalkoken vipinää sängynjalkaa ylöspäin keskellä yötä, ei liioin suihkun katosta putoavia lihavien torakoiden ryppäitä...

-HW
Riku Aho

Heidi

Riina, mulla on tosi karmea torakkatarina sulle kerrottavaksi... Tama tapahtui pari vuotta sitten talviaikaan, kun mulla oli aina toissa mukana termospullossa kuumaa teeta, jota aina tauolla horpin. Yhtena paivana kun tulin toista kotiin, teeta oli viela vahan jaljella termarin pohjalla ja kaadoin sen keittion tiskialtaaseen ja arvaas mita sielta tuli teen mukana ulos??? TORAKKA. Arvaa oksettiko??? :mad: :mad:

Mites muuten Riina ja Sheila saivat erityismaininnan sadan pisteen johdosta ja mina en?? Kysyn vaan. Vai eiko mua lasketa, kun asun taalla?? Ja miten tama kaikki liittyy autoiluun... :o

Sheila

Heidi :XXXX

Veit juuri pohjan teoriasta, jossa Jaaks lirkuttelee vain (nais.....) toisille - hän taitaa vaan onnitella ihmisiä, jotka ovat laittaneet valokuvansa foorumin ... ?

Juoni tihee - naru kiristyy Jaaks  :o

Riinalle vain vihje ötököistä - laita aina yöllä valopäälle kun menet vessareissulle.. ;)

Jaaks

Sheila :D

Miten niin "laittanut  valokuvansa" :??

Miten niin; naru kiristyy :??  minusta se on aina vahan kireella teidan kanssanne :??

Ai Jaa, etta valot paalle, niin varmasti kaikki otokat heraa :??
Ja sitapaitsi, jos valot ei ole paalla, et nae niita kaikkia :??