Australiaan töihin ja metsästämään elämyksiä - noin vuoden päästä?

Aloittaja hennallaan, maaliskuu 25, 2013, 22:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hennallaan

26-vuotias sairaanhoitaja ja fitnessharrastaja haaveilee elämästä kaukomailla... Mies ei oikein ole innostunut ajatuksesta, mutta olen saanut sen puhuttua "ehkä sittenkin joskus" -vaiheeseen :D Jos ei lähde niin sitten lähden ilman sitä. Minun pitäisi ensin vaan saada asunto myytyä pois, jospa tuo menisi kaupaksi vielä tän vuoden aikana. Ehkä siis 2014 voisi olla mahdollista lähteä maailman valloitukseen :) Olen siis tosi ajoissa täällä asialla, mutta jos on muita jotka haaveilee ausseista näin hyvissä ajoin etukäteen niin pistäkää viestiä :) Varsinkin jos ootte lähdössä sairaanhoitajan hommiin, voihan se olla että tätä kautta löytäisi kavereitakin reissuun :) En tiedä vielä että mikä sitten olisi se kaupunki jonne haluaisin suunnata ja mitä kautta töitä hankkisin, Profco mahdollisesti? Sydney voisi olla hyvä vaihtoehto? Pääseehän siellä sitten liikkumaan ja muuttamaankin. Haluaisin kuitenkin työpaikan ja majoituksen etukäteen, ettei tarvitsisi siellä perillä alkaa pähkäilemään että minne menisi töihin. Olen sellainen varman-päälle-ihminen  8) Olen miettinyt jotain vuoden mittaista reissua, sillä varauksella että jos siitä innostuu niin sitähän saattaa sitten jäädä sinne  :D Tai sitten suunnistaa jonnekin muualle päin maailmaa sen jälkeen, vaikkapa Jenkkeihin, mistäs sitä tietää. Olen vaan niin kyllästynyt tähän varman-päälle-elämään ja ikuiseen ja jatkuvaan haaveiluun ja Suomen ankeisiin talviin... Tahtoisi siis tehdä elämälleen jotain. Ongelmanan tietenkin on velat, joita jää asuntolainankin jälkeen noin 250 e/kk lyhennettäväksi, en tiedä miten se sitten onnistuu Australiassa asumisen kanssa, siellä ei kuitenkaan vissiin ihan kaikista halvinta ole asua ja elää.. No, hyvällä tuurilla voisin saada tuota velkaa vähän poiskin, pitää vaan yrittää laittaa tänä vuonna raha-asiat kuntoon :) Jos siis muita haaveilijoita löytyy täältä niin viestiä vaan, positiivisella asenteella tietenkin ;)

Iloinen etsij?

Moi!

On aika pitkä aika kulunut viestistäsi, mutta kirjoitanpa silti, jos vaikka lukaiset :)
Eli olen 27-vuotias puheterapeutti, joka suunnittelee lähtevänsä näillä näkymin ensi syksynä (2014) Australiaan working holiday -viisumilla. Tämä on jotain todella mahtavaa, jos sen uskallan ja pystyn toteuttamaan :) Olen kans jännittäny, kuinka siellä yksikseen pärjää, mutta jos löytyis välillä vaikka suomalaisia kanssakavereita, joita tavata välillä joissain paikoissa Ausseissa, olisi kiva!

Starlet

Hei,

Olen 28-vuotias parturi-kampaaja. Suunnittelen lähteväni syksyllä 2014 Working Holiday-viisumilla vuodeksi Australiaan.  :)