Kirjoittaja Aihe: Viikonlopputöitä opettajalle?  (Luettu 2634 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa raisat

• Piltti
  • *
Viikonlopputöitä opettajalle?
« : Tammikuu 11, 2005, 18:58 »
Tarvitseeko kukaan kotiopettajatarta lapsilleen? Entä järjestävätkö suomalaiset firmat työntekijöidensä lapsille suomen kielen opetusta ulkomaankomennuksen ajaksi?

Olen tulossa opiskelemaan teatterintekemistä vuodeksi Melbourneen VCA:iin. Saavumme 3.2. Olen ammatiltani äidinkielen ja kirjallisuuden opettaja (suomen kieli). Olen opettanut Suomessa äidinkieltä, ilmaisutaitoa ja luovaa kirjoittamista yläasteella 3,5 vuotta. Olen myös opettanut ala-asteella ja lukiossa eri aineita.

Mikäli opinnoiltani ehdin, opettaisin mielelläni suomalaisia lapsia viikonloppuisin!

Poissa Zende

• Knihti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : Tammikuu 13, 2005, 04:17 »
Hei Raisat!  Tervetuloa Melbourneen (taas) :-)  Nimmarista ehka arvaatkin etta jo tunnetaan...

Melbournen kirkolla on tietaakseni joka lauantai lasten Suomikoulu.  Tuipa tietanee tasta enemman, tai joku muu jonka lapset siella kay.  Ehkapa siella olisi kayttoa suomenopettajalle?

Tavataan sitten kun tulet! :)
Zende

Poissa Tuipa

• Muriaanien kuninkas
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : Tammikuu 13, 2005, 11:52 »
Kuten Zende jo sanoi, Suomi koulu tosiaan kokoontuu suomalaisella kirkolla joka lauantai, ja uusi ope on Riaapa. Mutta pienemmille tietääkseni ollaan etsimässä opea ja muutenkin apua otetaan aina vastaan! Ja onhan meillä se uusi Melbournen mukulat kerhokin!
Laitatko mulle u2u:ssa vaikka meiliosoitteen, nin laitan sen eteenpäin Suomi koululle. Ja varmaan Riaapakin kertoo enemmän!
Tervetuloa alati ja vauhdilla kasvavaan joukkoon!

Poissa raisat

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : Tammikuu 13, 2005, 14:29 »