Mountain biking ja kalliokiipeily ausseis

Aloittaja surfdude, maaliskuu 05, 2012, 06:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

surfdude

Onko täällä ketään jotka olis harrastanu kyseisiä lajeja aussilomansa aikana? Jos on niin osaako kukaan sanoa mikä olisi paras paikka ja halvin tapa päästä kokeilemaan kyseisiä lajeja? Käsittääkseni parhaat paikat taitavat olla siellä snowy mountainsilla ja blue mountainsilla, mutta mitä oon nettiä selaillu niin aivan pirun kalliilta vaikuttaa kaikki mahdolliset jutut. Esim. mountain biking yksi päivä vuokrineen ja hissilippuineen 250 euroa!! Pystyykö ausseissa tinkimään aktiviteettien hinnoista samalla tavalla kuin jossain aasiassa, vai onko kaikki hinnat kiveen kirjoitettuja?

ttallqvi

En lajia itse harrasta, mutta ihan vaan muuten vaan ajattelin heittaa: Brisbanessa kangaroo pointissa on kallion seinama kaytettavissa kiipeilijoille. Omat varusteet oltava. Oli aika pitkasti erinakosta seinamaa.

Anssi

Kangaroo Pointin kallioiden ohi ajellessa touhu oli sen näköistä, että usein kyseessä on joku muu kuin alan harrastaja. Eli aika varmasti löytyy "turisteille" välineet vuokraavia puljuja (ehkä vaativat, että joku valvoja lähtee mukaan). Hinnat tosin ovat varmaan suolaiset, kun mesta on kuitenkin kävelymatkan päässä keskustasta.

jounij

Siinä Kangaroo Pointin kallioilla olen nähnyt sotilaita - ja siis vasta-alkajia - lajia opettelemassa. Saattaa siellä toki jo yrityskin tai kerho opettaa aloittelijoita.

Lumivuorten älyttömistä hissilippupakettien hinnoista ei taida olla neuvottelun varaa.


Arvelee
Jouni
Canberra