Minulla ei ole kokemusta pienten lasten kanssa kämppäämisestä, joten en osaa sanoa, miten helppoa tai vaikeaa sellainen tulisi olemaan. Mutta jos Australian vuoristoalueet kiinnostavat ja jos uskallusta riittää, niin näille kahdelle hienolle leirintäpaikalle pääsee - HYVÄN SÄÄN AIKANA - tavallisellakin autolla:
Blue Water HolesCascadesVarsinkin Blue Water Holes on näistä suosikkini. Olen ollut siellä yhden yön telttaretkellä peräti kolmeen eri otteeseen.
Näistä kahdesta Youtube-videostani voit käydä "katsastamassa" Blue Water Holesin alueen nähtävyyksiä etukäteen.
Cascadeskin on kiva paikka (olen telttaillut siellä kerran), mutta siellä on kenties hieman vähemmän monipuolista nähtävää.
Molemmilla leiriytymispaikoilla on kiinteät puuceet. Polttopuita kannattaa ottaa mukaan iltanuotiota varten (mikäli ei ole avotulentekorajoituksia), ja myös lämpimät makuupussit olisi hyvä olla mukana kesälläkin etenkin Blue Water Holesilla, sillä yölämpötilat putoavat vuoristoseudella huomattavan alas kesälläkin.
Kertoo