Kirjoittaja Aihe: Hatatilanne: Asunto/huone tarvitaan pariksi viikoksi Brisbanesta (maaliskuuksi)  (Luettu 2227 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Scopjr

• Piltti
  • *
Hei

Olen sydneysta Suomeen muuttanut nuori nainen (34v) ja asununt taalla nelja vuotta. Nyt paras ystavattareni sairastaa Brisbanessa syopaa, joka levinnyt kehukoihin, munuaisiin,maksaan ja imusolmukkeisiin. Aikaa ei siis ole paljon. Han on hoidossa kylla, mutta olen yrittamasa jarjestaan pikaisesti itselleni lennot sinne mahdollisesti maaliskuussa.

Koska en ollut budjetoinut tata matkaa, tarvitsisin halvan asunnon niiksi viikoiksi, kun olen Brisbanessa. House sitter -mahdollisuus olisi tietenkin paras, mutta myos huoneen vuokraus tms tulisi kyseeseen. Olisin todella kiitollinen jos joltain loytyisi apua.

Toivon viela voivani viettaa ystavani kanssa aikaa, ja ettei sinne paasyni ole liian myohassa. Toivottavasti paasen siis sinne, se kaikki riippuu nyt tasta majoitusasiasta, silla lentoihin hadin tuskin sain juuri rahat kokoon, koska joudun myos jattamaan tyoni vahaksi aikaa taalla Suomessa.

Poissa RUU

• Global Moderaattorit
  • Herootes
Scopjr, osaatko tassa vaiheessa tarkentaa, mina paivina tarvitsisit majoitusta ja missa sairaalassa ystavasi on (ehka Royal Brisbane, Princess Alexandra, tai Greenslopes)? Haluaisit majoituksen varmaan mahdollisimman lahelta sairaalaa minimoidaksesi matka-ajan ja -kulut.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

Poissa Scopjr

• Piltti
  • *
Heippa, nyt selvisi, etta majoitustarve olisi huhtikuun alussa... Sairaala on Wesley Hospital... Se, missa pain Brisbanea olisin, ei ole niin valia...  Eihan se niin iso kaupunki ole ja toisaalta ystavani on (kunnostaan riippuen) myos kotonaan, ja nimenomaan siella olemiseen erityisesti sytostaattihoitojen jalkeen han kaipaa tukea ja apua - kolmen lapsensakin (nuorin 1,5v) kanssa...