Kirjoittaja Aihe: Asunto/Työpaikka Brisbanesta/Muualta Itärannikolla  (Luettu 2876 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Villeto

• Piltti
  • *
Asunto/Työpaikka Brisbanesta/Muualta Itärannikolla
« : Heinäkuu 08, 2006, 16:00 »
Gidday kaikille! :D

Syyskuussa alkaa minun WH reissu Australiaan. Tarkoitus olisi 9 kuukauden aikana kiertää paikkoja ja työskennellä itärannikolla ja kenties Tasmaniassa! Lentoni Lontoosta taitaa päätyä Brisbaneen. Olen kuullut paljon hyvää ko. alueesta, joten ajattelin viipyä koilisrannikolla jonkin aikaa(3kk), ehkä juuri Brisbanessa...  Jos jollakulla teistä hyvistä lukijoista on ideoita kämpän suhteen(huom! voi olla myös muualla itärannikolla) niin pistäkää ihmeessä mailia!
Olen ravintolakokki ammatiltani ja näinollen etsin myös vastaavaa työtä... Jos tästäkin on jollakulla havaintoja, kokemuksia, tipsejä niin olkaa hyvät!

Cheers! :XXXX
Poissa eevis

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • v?lihin onku myrskymmerkki ja v?lihin 2 taivasta
    • Melbourne Demons
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : Heinäkuu 08, 2006, 20:34 »

Laitetaan nyt täälläkin puolella tämä Hannun työpaikkailmoitus Emeraldista, mahtaako olla vielä voimassa?
Dees - We will bloody bounce back!!!

Poissa hanskie

• Knihti
G'day mate !!!!!
« Vastaus #2 : Heinäkuu 08, 2006, 21:28 »
Valitettavasti Emerald job ei ole enaan avoin, mutta eipa huolta, silla pikaisella silmayksella Australian SEEK sivustolle loytyy 689 avointa Chefin paikkaa ja 105 Cook position.  :hahhaa

Suosittelen etta rekistoroidyt sisaan Seekin sivustolle ja seurailet  taman parikuukautta paikkoja paivittain, niin sinulle alkaa muodotua kasitys, mihin kannattaa jattaa anomus sisaan. Ravitola-alan tyot ovat taalla myos kausiluontoisia ja sesongin huippu asettuu tuohon Jouluntietamiin, jolloin on aussilomakausi ja joka jatkuu yli paasiaisen. Tuon aikaperiodin aikana hotellit,pubit,kahvilat jne... tarvitsevat ehka noin 30-40 prosenttia lisatyovoimaa.