Kirjoittaja Aihe: Asunto/Työpaikka Brisbanesta/Muualta Itärannikolla  (Luettu 2876 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Villeto

• Piltti
  • *
Asunto/Työpaikka Brisbanesta/Muualta Itärannikolla
« : Heinäkuu 08, 2006, 16:00 »
Gidday kaikille! :D

Syyskuussa alkaa minun WH reissu Australiaan. Tarkoitus olisi 9 kuukauden aikana kiertää paikkoja ja työskennellä itärannikolla ja kenties Tasmaniassa! Lentoni Lontoosta taitaa päätyä Brisbaneen. Olen kuullut paljon hyvää ko. alueesta, joten ajattelin viipyä koilisrannikolla jonkin aikaa(3kk), ehkä juuri Brisbanessa...  Jos jollakulla teistä hyvistä lukijoista on ideoita kämpän suhteen(huom! voi olla myös muualla itärannikolla) niin pistäkää ihmeessä mailia!
Olen ravintolakokki ammatiltani ja näinollen etsin myös vastaavaa työtä... Jos tästäkin on jollakulla havaintoja, kokemuksia, tipsejä niin olkaa hyvät!

Cheers! :XXXX
Poissa eevis

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • v?lihin onku myrskymmerkki ja v?lihin 2 taivasta
    • Melbourne Demons
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : Heinäkuu 08, 2006, 20:34 »

Laitetaan nyt täälläkin puolella tämä Hannun työpaikkailmoitus Emeraldista, mahtaako olla vielä voimassa?
Dees - We will bloody bounce back!!!

Poissa hanskie

• Knihti
G'day mate !!!!!
« Vastaus #2 : Heinäkuu 08, 2006, 21:28 »
Valitettavasti Emerald job ei ole enaan avoin, mutta eipa huolta, silla pikaisella silmayksella Australian SEEK sivustolle loytyy 689 avointa Chefin paikkaa ja 105 Cook position.  :hahhaa

Suosittelen etta rekistoroidyt sisaan Seekin sivustolle ja seurailet  taman parikuukautta paikkoja paivittain, niin sinulle alkaa muodotua kasitys, mihin kannattaa jattaa anomus sisaan. Ravitola-alan tyot ovat taalla myos kausiluontoisia ja sesongin huippu asettuu tuohon Jouluntietamiin, jolloin on aussilomakausi ja joka jatkuu yli paasiaisen. Tuon aikaperiodin aikana hotellit,pubit,kahvilat jne... tarvitsevat ehka noin 30-40 prosenttia lisatyovoimaa.

Ja jalleen nama vanhat fraasit: kaannata tyotodistuksesi englanniksi ja vapaamuotoisessa kirjeessa kehu itseasi sumeilematta.(Talta sivustolta loytyy Resumeksen malleja haulla Resumes) Jos olet hyva ammatissasi ja englannin kieli hoituu niin ei ole propleemaa loytaa toita. :pepsodent

http://www.seek.com.au/    >hospitality > or cook   :peukkuy

Viela pitaa mainita, etta ole varovainen ettei Australia hurmaa sinua pysyvasti!!! :confuse :XXXX
Mina tulin tahan maahan aikoinaa kuudeksikuukaudeksi Bistrokokiksi ja sita kokkausta on nyt jatkunut 18-vuotta ympari maata  :hahhaa  :hahhaa
Hannu

Poissa Jaaks

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • Moderaattori
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : Heinäkuu 08, 2006, 22:46 »
Ville,

Hanskien neuvojen mukaan ehdottomasti kaikki mahdolliset työtodistukset sekä kokin koulutustodistus englanninkielisinä mukaan.

Ota yhteyttä lähempänä.  Töitä löytyy takuu varmasti :D

Poissa Villeto

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : Heinäkuu 09, 2006, 08:08 »
Kiitti vinkeistä!

Joo, Työtodistukset löytyy jo niin englanniksi kuin Italiaksikin ja kielet taittuu ku vettä vaan eli ei tule olemaan siitä kiinni.
Työllistymismahdollisuudet taitaa tosiaan olla kohtuuliset :pepsodent :taala

Ainoa huolenaiheeni on se(mulla on sellainen kutina), että mulle saattaa käydä niinkuin Hannulle! :itke :hahhaa

Kun tässä yrittää luoda edes jonkinlaista budjettiriiiheä, niin minkälaista palkkaa kokit nauttivat? Esim. Commis Chef jossain bistrossa tai vähän hienommassa??

Poissa Jaaks

• Global Moderaattorit
  • Herootes
  • Moderaattori
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : Heinäkuu 09, 2006, 08:56 »
Ville,

Lue u2u :D