Hello,
Kun on ollut kaikenlaista vertailua suomen ja aussi joulun kesan tahi joulun valilla niin tuli juuri kokemus joka kannattaa kokeilla, eli jos sattuu olemaan liian paljon kofeiinia veressa nain kesa aikaan niin kavely pihalla tosi aikaisin on aika sykahdyttava kokemus, eli itse herasin 3 am ja siina sitten kahvia laitellessani ja mailit tsekattuani huomasin etta ulkona on valoisaa,,,(oisko ollut jotain 4 am) ja pihalle mennessani oli tunne aivan kuin suomessa joskus juhannus yona (lumettomana

), (itse en huomannut sita melbournessa samanlaiseksi, johtuuko ehka silloisen takapihan pienudesta tahi kellojen siirrosta tahi ilmastosta siella etelassa (tai ehka ma vaan aina nukuin mun onneni ohi)
luonto aivan kukkeimmillaan linnut mekastaa, joka puolella valoisaa juuri sopivan lampoista...kaikki tuoksuu ja nayttaa niin vehrealta,,,ah voiko elama ihanampaa olla...tai no jos ei nyt lasketa sita etta parin tunnin paasta pitaisi lahtea tekemaan viimeminuutin jouluostoksia muiden hikisten kannsaihmisten sekaan, kuuntelemaan ostoskeskus musiikkia, seisomaan liikenne valoissa...do niin,,,mutta jos nyt satutte olemaan hereilla niin suosittelen ulkoilua,,,viela kun saisi perheen hereille ja menis esim rannalle,,,hmmm,,,parempi jattaa yrittamatta, vois jaada lahjat saamatta
ari