terve, yritan antaa muutaman vastauksen.
Yleensa taalla saa myos ilmaisen perusmodeemin jos ottaa yli 12 kk sopimuksen, omaa ei kannata valttamatta roudata mukana koska se voi olla sitten yhteensopivuutensa takia rajoittava tekija ja niiden perusmodeemien hinnat on noin 50-100 taalaa eli ei ihan hirveet.
tuo 24/7 kysymys toimii myos pienilla varauksilla, lue alla olevista vastauksista lisaa.
Sulla voi olla tama "lataamisjuttu" 2GB jolla tarkoitetaan sinun liittymasi latausrajaa. eli sen jalkeen ne tekee jommankumman kahdesta: shaped jolloin ne rajoittaa sun liittyman nopeuden hitaampaan,,,esim 512 kb menee vanhan puhelinmodeemin 56 kb tasolle,,jolla nopeudella pystyt kylla ihan hyvin lataamaan ja surffailemaan, mutta alkaa nyppimaan jos joudut esim. youtuben tahi muun videosivun aareen,,,huonompi vaihtoehto josta kannattaa olla varuillaan on se toinen eli esim sen 2 GB rajan jalkeen sua aletaan laskuttaan mega kerrallaan esim 10 c/ mega elikka yksi cd:llinen tavaraa maksais silla 700x10 c =$70 AUD
(yksi tutun tenava oli juuri kellotanut heille tammoissella liitymalla jnkun tonnin laskun)
eli ole varovainen tuon jalkimmaisen kanssa ja kun otat sen ensimmaisen vaihtoehdon niin ei sun tarvi niita laskea, kylla se automaattisesti hoituu,,,ompahan netti sitten hitaampi loppukuusta jos sita rajaasi nahden suhteeliseti kaytat hirveesti...
Tietenkin voit hommata rajattoman huippunopean ja maksaa siita hyvasta, mutta kannataako ostaa ferrari joka on rakennettu menemaan lujaa ja aanekkaasti ja maksaa myos sen, jos et kumminkaan mene kuin pimeaa karrytieta lahikauppaan maitoa ostamaan
no free web page space,,on kuin se onkin eli ne ei anna sulle tilaa johon rakentaa omaa kotisivua, eli silla et mitaan tee jos et halua pitaa sita kotisivua, blogithan oletettavasti elaa jonkun toisen serverilla. eli jos et tarvi niin ihan turha, eiko? (mulla esim on ja olen kerran pari kayttanyt ihan kokeillakseni etta toimiiko joku juttu, mutta siis en ole itse omaani tarvinnut)
peak/off peak,,,monessa (esim mulla) on niin etta sulla on 15 GB off peak ja 15 GB peak lataus raja,,,no off peak laskee ajalle 24.00-0700 eli tohon aikaan saan latailla tuon maaran sitten sama maara paiva ajalle,,,talla tavoin he voivat myoda sopparin 30 GB rajalla mutta tietavat etta monet kayttajat eivat jaksa kuitenkaan kayttaa kokonaan sita yonaikaista rajoitusta (paitsi ne joilla on joku torrentti lataus menossa) eli taasen ne puhuu vain latausrajoista tass peak timen yhteydessa. Tassa tapauksessa sulla voi olla esim tilanne etta sun netti toimii (shaped) 56 Kb nopeudella oisin koska olet lataillut ja kerinnyt latailemaan kaikki Salakkareiden (en ole) jaksot silta kuulta ja kuluttanut sun 15 GB off peak rajoituksesi,,,sitten aamulla kun kellonaika vaihtuu esim 0700 sun nopeus toimii Peak rajoituksen mukaisesti ihan normaalisti,,,tai toisin pain,,,sitten tama tilanne nollautuu kun uusi laskutuskausi (kk) alkaa.
pls korjatkaa epajohronmukasuuret
xcv