Nyt on enemman aikaa "eritella". Joo tavallaan provo, kun tulee joskus liikuttua tuolla jippiin ja suomi24:sen foorumeissa niin oppii kaikennakoista. Anteeksi lapsellisuuteni.
Kaiken lisaksi olen nyt omasta mielestani Australian turhimmassa paikassa
Eli Tully on paikkani nyt, vetisin ja pieni 2500 asukkaan banaanipitaja.
Aloin tuossa ajattelemaan, etta taidan todellakin olla kaupunkilainen koska viihdyn sita paremmin mita suurempi kaupunki, eli elamaa pitaisi olla.
Bundaberg: Siella ei hommat mennyt putkeen, mutta kun jalkeenpain ajattelee niin ei se niin "turha" kaupunki ollut. Ja hostellissa olevat ihmiset olivat melkein elamani aikana tapaamista "parhaita". Vietin siis siella parhaimmat hetket Aussiajastani.
Taalla Tullyssa ei ole niinkaan hauskaa.
Olihan Bundyssa myos muutama Baari ja myos kaikki ruokakaupat ja muut palvelut pelasi hyvin. Mutta en suosittele Bundabergia, ellei sitten ole varmoja toita tiedossa. Se Federal olisi taydellinen paikka vain tyot puuttuvat.
Se vain ihmetytti kun asukasluku on 45000 ja kokemusta loytyy mm. Seinajoesta 30000 asukasta. Bundaberg oli totaalisen tyhja ja pieni asukaslukuun nahden... Mutta sama ongelma lienee joka kaupungissa.
Brisbane, missa olin yhden kokonaisen paivan, ei "iskenyt". En osaa sanoa oikein miksi. Ehka siinakin patee tama kaupungin suuruus tai pienuus, se vaikutti suunnilleen Lahden kokoiselta kaupungilta ainoastaan rakennukset korkeimpia. Vaikea vetaa johtopaatoksia 1.5 paivasta... En tieda..Tarkoitus on varmaan Brisbanessa viela olla jotain 3-4 paivaa ellen sitten loyda toita sielta.
Vai toivotteko te Brisbanelaiset etten ma loyda sielta toita?

Siella olisi ilmainen majoituskin kun tuttavasiirtolaiset asuu siellapain. Hyva jos osaavat enaa edes Suomea..
Moni on sanonut Sydneysta ettei hirveemmin pitanyt, 1 japanilainen kertoi tuossa "Sydney oli kauhea kaupunki olin vaan paivan siella" Ma taas tykkasin

Suosikkini on Perth! Toivottavasti se iskee, sen nakee sitten syksymmalla.
Eli tallaisia kuvioita. Tylsyys tahtoo tappaa.