Iloiset Uutiset ja asiat -viestiketju

Aloittaja Milka, huhtikuu 12, 2006, 21:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RUU

Loistojuttu, Eevis! Onnitteluja ja suuresti tervetuloa takaisin maisemiin!
Tuletkos muuttamaan meita vai vasta vahan myohemmin?  ;)
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

eevis

Kiitos Ruu :) Heh, muuttamaan tottakai heti vaan, siinähän sitä oiskin mulle sopivaa iltapuhdetta ekaksi illaksi että saa taisteltua jet lagia vastaan ja pysyy hereillä iltaan asti ;) :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


Karri

Hei!
Iloisella tuulella ollaan! Australian reissua tullut suunniteltua jonkin aikaa ja nopeasti pääs tuumasta toiseen kun sai rahaa sukanvarteen. Nyt on WH-viisumi ja lentoliput taskussa, lähtö maaliskuussa!  8) Todella hyvä fiilis!

RUU

RUU-perheessä on nyt viisi kaksoiskansalaista! Hulppeaa, jos jokin, ja shamppanja virtaa!  :XXXX
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

japi

Onnea Leokatti ja Rob. On tosi kivaa kun tänne Ballarattiin tulee lisää Suomen jälkeläisiä. Teillehän juuri elokuussa tuli nelijalkainen lisäys vai mitä ?

Leokatti

Japi, juu nelijalkainen katras lisääntyi, mutta (onneksi) vasta syyskuussa. Oli vielä pakkastakin varsomisen jälkeen... Fiksu tamma osasi potkaista oripojan pihalle juuri kahden kauniin aurinkoisen päivän edellä.

Tervetulloo Eevikselle taas näihin maisemiin!

Ja ONNEA Ruulle!!!!
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

pinkus

Pitkan tauon jalkeen on kiva lukea iloisia uutisia! ONNEA kaikille ilouutisten jakajille!!  :XXXX

eevis

Ei mitään uutisia, mutta olipa kiva päivä ja ilta Lifelinen Bookfestissä. :) Arkinen aussihuumori vaan kolahtaa ja kunnolla minulle... uskomattomia ihmisiä kirjoineen kävi kassallani, toiset kirjavuoren kanssa ja toiset yhden kirjan kanssa, mutta kaikkien kanssa juttu lensi. :) En tiiä, joskus vaan tulee sellaisia päiviä, että tietää olevansa oikeassa paikassa, you know. :) 
Dees - We will bloody bounce back!!!


feril

Iloisia uutisia, asutaan vihdoin poikaystavan kanssa samalla aikavyohykkeella ja ennenkaikkea saman katon alla! :) WA on tarjonnut mita lampimimman vastaanoton, tavarat purettu ja oma paikka loytynyt. Olen onnellinen. :)

OZ39

Tervetuloa Lanteen   

      Terv Hessu


          :XXXX

jounij

Tänään on kulunut tasan 20 vuotta siitä, kun astuin ensimmäistä kertaa Ossilan maaperälle. Enpä varmaan osannut aavistaakaan silloin, että täällä ollaan yhä 20 vuoden kuluttua. Aika kohottaa malja!


Hölökyn kölökyn!
Jouni
Canberra

Pimpeli


ninnuli

Tama on ehdoton suosikkini dunderin viestiketjuissa  :coolh
Onnea vaan 20 vuodelle!
Itse sain maaliskuussa kansalaisuuden ja samalla viikolla minusta tuli tati= Aussie Auntie.  :pepsodent

feril

Pakko hehkuttaa! Parin kuukauden jannittamisen ja paperien kerailyn ja muun saadon jalkeen spostiin kolahti eilen ilmoitus 457-viisumin myontamisesta neljaksi vuodeksi. Hurray! Nyt ostamaan lentoliput marraskuun alkuun :XXXX ! Ja eikohan se toidentekokin maistu, kun on alla melkein 4 kk loma :D

Aikis

Minullakin iloista asiaa: poika - aikamiespoika - lähti Sydneyyn sukellushommiin WH:lla mahdollisesti ehkä pysyvämpikin asettuminen mielessään, siis jos firma intoutuu mukaan PR- hankkeeseen  :XXXX. Melkein tuntuu kuin itse olis lähdössä...rupeaa heti kaikki paikat pyörimään mielessä, että missä on mitäkin,mistä saa mitäkin ja mikä johtaa mihinkin  :pepsodent

Kottarainen

Minulle pamahti viimein postista pysyvä oleskelulupa! Kyllä tätä on odotettukin! Jee! Sopivasti pääsen juhlimaan tätä ilouutista Puistojameihin! :)

fatamorgana

Hurraa Kottarainen, onnea kovasti oleskeluluvan johdosta! Toivottavasti juhlit, on ehdottomasti sen arvoinen :)

Mesi

Torstaina toivottettiin meidätkin tervetulleeksi Ausseihin 475 viisumin voimin  :XXXX Vielä ei olla ehditty kilistelemään, mutta nyt on skumppa jäähtymässä  :pepsodent Lähtö olisi joskus alkuvuodesta. Kissojen karanteenijärjestelyjen takia kestää hetken, ennen kuin voidaan alkaa kaivelemaan lähtökuoppia. Ja täytyy ehtiä omaisuus kaupata pois ja kaikkea muuta pientä  ;)

Jurttis

Ei mitään uutisia eikä asioitakaan  ;)

Kaukokaipuu vaan kaikertaa ja Jurttis miettii voisiko sittenkin joskus ehkä kuitenkin miettiä että palais Australian maalle... Perhe on täällä kasvanut muuten, sehän on uutinen ja iloinen asia!! Eli nyt meitä ei ole enää vaan minä ja muksu, vaan minä ja mies ja muksu ja miehen muksu ja yhteinenkin muksu. Ukkoja siis talo täynnä (4kpl) ja yksi Jurttis niitä paimentamassa  :pepsodent

Jos vaikka aktivoisi uudelleen kätilönrekisteröinnin ja sitten hakisi uuden viisumin (mulla on siis PR mutta en liene saa tulla sillä enää maahan, kun viime vuonna olis pitänyt käydä hakemassa uudet leimat ja olin vaan raskaana enkä menny mihinkään)... Ja koittaisi uudelleen että miltä se maailma näyttikään sillä puolen palloa...

Ei osaa asettua ei  :nuttu: Ja koittaa miestä pehmitellä että mentäiskö, jooko, mentäiskö ihan vähän vaikka vaan.

Leokatti

Siitä vaan, Jurttis.  :peukkuy

Se ei pelaa, joka pelkää  ;)
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

pinkus

Pitkasta aikaa tuli taas lueskeltua dunderin viesteja - miten lieneekin jaanyt taalla kaynti niin vahalle..  :confuse

Kun kerran tanne asti paasin niin jaetaan nyt samalla uutiset - sain viikko sitten tiedon etta kansalaishakemukseni on hyvaksytty ja olen valaa vaille australialainen!  :pepsodent Enpa olisi 2006 tanne kolmeksi vuodeksi tullessani uskonut etta nain tassa kay!

Tuli tassa samalla mietittya etta kylla on ihanaa kun on tammoinen foorumi josta itsekin sain uskomattoman paljon tietoa ennen tanne tuloa silloin 7 vuotta sitten. Ja sen jalkeen taalta on aina tarvittaessa loytynyt tietoa joka lahtoon, kiinnostavaa keskustelua ja helpotusta koti-ikavaan. Yritan tassa sanoa etta kiitos teille jotka jaksatte yllapitaa ja valvoa dundernewsia!  :XXXX