Aussien sensitiivisyydest? hmh...eip? minua yll?t? ja kyll? tuollainen sensitiivisyys sopii yhteen jos toiseenkin kansallisuuteen.Eik? ole sellainen sanontakin,ett? omassa perheess? jos arvostellaan se on hyv?ksytty? ja oikein,vaan vieraan ei pid? ryhty? arvostelemaan.Suomalainen on varmasti aivan yht? sensitive vierasmaalaisen arvostellessa.T??ll? kulttuurien sulatossa valitusta ja arvostelua tietenkin on,osalle siirtolaisia se on el?m?ntapa valittaa ja verrata kotomaahan niin kenest? nyt tuollainen ruikutus kivalta tuntuisi.Ei varmaan monestakaan aussista.Minulle on j??nyt mieleen muutaman vuoden takaiset Kosovon pakolaiset,joista osa ei suostunut edes bussista ulos tulemaan n?hdess??n heid?n alkeelliset parakkinsa.Monen aussin oli vaikea ymm?rt?? heid?n kiitt?m?tt?myytt??n .Televisiossa n?ytettiin muutama vuosi sitten documentti Britons living in Australia"Pommies".Pariskunnan whinge-lista sai minutkin suuttumaan.Tuollaisten sopikin l?hte? takaisin sinne mist? tulivatkin.Minulla jokunen lehtileike aiheesta.
WHAT the Boyles hated about Australia.Poms just love a good whinge.
1.Australian beer is too cold.
2.Australian meat is inferior to British meat.
The take pride in the size of the meat,not the quality.Pure gristle and mortar,John adds,of Australian sausages.3.Australian beaches are killing them.
The beaches are fantastic,but the negative side of that is...our son was covered in bites to the point he had to take two days off school.Waters are filled with sharks and poisonous jellyfish. 4.Austral
ian gardens are filled with lethal fauna.
Hidden behind every bush you?ve got a snake or a poisonous spider.5.Australian skies are filled with bugs and mosquitoes.
6.Australian homes are crumbling from white ant.
7.Australian pubs are filled with bikers and rednecks.
8.Australians are heavy drinkers.
9.Australian television is poor quality.
10.Australian birds cannot sing like British birds.
The English bird would be this sweet singing,and it?s all very beautiful.The Australian bird would be just like this huge squawk.I just want to go out and throw a stone just to get rid og the birds,says Jackie.Olen jopa huomannut itsess?ni pient? sensitiivisyytt? t??ll? k?yneiden vieraiden arvostellessa asioita.Esim.kaupoissahan t??ll? palvelu ei ole ihan niin nopeaa kuin Suomessa er?s vieraamme totesi,ett? noin hidas kassa saisi heti Suomessa potkut.Pikkuasioita,mutta...
Joskus tulin kehuneeksi miten Suomessa on maailman parhaimmat mansikat

ja huomasin ettei olisi pit?nyt.