drpain,
Kiitoksia taas! Mä oon pommitellut Metropolian kv-vaihdetta, mutta tuntuu kestävän ikuisuuksia saada sieltä vastauksia, ja oon vähän malttamaton

Ykköspriority on tosiaan se tutkinnon suorittaminen, joko täällä tai sitten Aussilassa. Toinen vaihtoehto olis suorittaa koko tutkinto Australiassa, mutta hintaa tulee sitten tietenkin ihan älyttömästi. Jos vuosi sitten olisin ollut fiksumpi ja tuhlannut vähän enemmän ajatusta ennakkotehtäviä, olisi tilanne varmasti toinen ja todennäköisesti olisin syksyllä jo lähdössä.

Tavoitteena on tällä hetkellä suorittaa ekana vuonna mahdollisimman paljon kursseja, ja tokana vuonna sitten lähteä vaihtoon jonka jälkeen työharjoittelu heti perään. Tämän jälkeen toivottavasti olis sitten Suomen päässä enää n. puolisen vuotta koulua suoritettavana, jonka jälkeen pääsis sitten Ausseihin muuttamaan. Multahan löytyy siis tosiaan jo tuo työharjoittelupaikka valmiina, ja samassa firmassa on mahdollista työskennellä osa-aikaisena ton vaihdon aikana myös. Miettien siis, että työskentelisin siellä ne kaks vuotta putkeen, olis vakkariduunipaikan saamismahdollisuudet tosi korkeella

Tällä hetkellä kouluja, mihin aion hakea on kolme, ja ainakin näillä kahdella muulla on vaihto-ohjelmasopimus RMIT:n kanssa (mm.), joten eiköhän Metropoliakin sitä koulua sitten käytä

Kiitosta vaan taas drpain!