Hostelleja Brisbanessa

Aloittaja Reissumiehet, joulukuu 01, 2010, 21:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Reissumiehet

Hei,

Ollaan kaverin kanssa lentämässä 6.12 Brisbaneen ja ois hienoa jos sais jotain vinkkejä hyvän hinta-laatusuhteen omaavista hostelleista tai muista majoituspaikoista.

Kiitos jo etukäteen!

eevis

Helppo vaihtoehto ainakin alkuun teille on tulla suoraan junalla lentokentältä Centralin asemalle, ja kävellä ulos Ann streetin ja Edwardin kulmaan ja suoraan tien yli Palaceen (Base Central). Halvimmillaan reilulla parilla kympillä saa pedin 10 hengen dormista. Muistakaa vaan ottaa lukko mukaan että saatte kamanne lukittavaan kaappiin talteen, vaikka respakin niitä toki myy, taisivat jopa vitosen sellaisesta pyytää. Itseäni EVVK heidän biletyksensä, mutta sitä kaipaaville alakerran baarissa on aina jotain ja itse olen muutamana kertana yöpyessäni ollut ihan tyytyväinen siihen yöpymispaikkana. Työnvälityspalvelua väittävät tekevänsä kuten useimmat hostellit mutta siitä ei minulla ole kokemusta joten en osaa sanoa, kannattaako sen takia paikasta innostua. Mutta mikä jottei vaikka ekan yön ois Palacessa ja siitä sitten katselisi ympäristöä, on siinä useampaa hostellia tarjolla keskustassa.
Dees - We will bloody bounce back!!!


Veli123

Valleyssa, keskustassa ja erityisesti Paddingtonissa (vai onko se upper Roma st) löytyy runsaasti hostelleja. Jos on kiinnostunut iltaelämästä, niin ehdotan Valleyta. Junalla pääsee vaivattomasti Brunswick st:lle. Musta tuntuu, että kaikissa Packpackerseissa on aika sama meininki. Olette jo varmaan pian kaupungissa ja buukanneet hostellin, joten taitaa olla myöhäistä antaa vinkkejä. Itse käytän hostel.comia tai hostelworld.comia hostellien etsimiseen. Tosi näppärää luottokortilla, eikä ole pettänyt kertaakaan kun olen matkustellut ympäri maailmaa! Yleensä valitsen halvimman keskustan liepeiltä ja luen vähän kommentteja.

http://www.hostels.com

Bunk näyttäisi olevan mixdormina 12 dollaria yö, eikä prosentit ole mitään huonoja. Fortitude Valleysta kävelee 20 minuutissa keskustaan, bussilla 5 min.