Jatkuvasti metelöivät naapurit

Aloittaja solan, toukokuu 12, 2010, 21:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

solan

Tämä saattaa nyt olla ihan kulttuurinen juttu, mutta onko ausseilla tapana bilettää joka päivä kovaäänisesti vai olenko vain sattunut joutumaan keskelle kotibilehelvettiä?  ??? :confuse Asun rauhallisella ja melko hintavalla alueella ja päivisin täällä on ihan rauhallista. Olen asunut täällä tosin vasta viikon, mutta jokaikisenä iltana on pullokassien kilinä kantautunut pahviseinien lävitse asuntooni. Tuntuu lisäksi kuin kaatokännissä kaatuilu olisi paikallisten mielestä ihan ookoo juttu, sen verran tukevassa juubassa käytävässä rymähdellään päin hissin ovia tai mitä nyt sitten milloinkin sattuu kohdalle. Välillä iloisen huutokeskustelun ja kaatuilun katkaisee vahingossa laukaistu palohälytin, joka kuitenkin pian vaikenee. Muuten olen nauttinut olostani iloisessa Sydneyssä, mutta jatkuva baaritunnelma silloin kun itse toipuilee jetlagista ja edessä on aikainen herääminen saa melkeinpä kiroamaan mölyapinat alimpaan helvettiin.  >:(

En viitsisi ulukomaanpellenä alkaa soittelemaan yhtään minnekään, joten korvatulpat lienevät se ainoa ratkaisu toivoen samalla ettei kukaan tule kylään oven karmit kaulassa tai palohälytys osoittaudu oikeaksi.  :( Kyllä minä normaalit elämisen äänet kestän vaikkei reipashenkisen vaakamambon kuunteleminen lempitoimintaani olekaan, mutta toi jatkuva ördääminen...  :nuttu:

katjamaaria

Taitaa olla huonoa tuuria!
Harmillinen sattuma...toivottavasti voitte vaihtaa majaa pian.

solan

Onneksi tassa tapauksessa asiaan vaikuttaa myos tottuminen. Nimittain viime aikoina olen nukkunut oisin kuin tukki enka ole huomannut naapurien aktiviteetteja ollenkaan. :D Kaikesta mekkaloinnista huolimatta tykkaan edelleen asua tassa kaupungissa.