Kirjoittaja Aihe: Kesa/saunamokkia vuokralle Suomesta.  (Luettu 2791 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hanskie

• Knihti
Kesa/saunamokkia vuokralle Suomesta.
« : Maaliskuu 05, 2005, 01:22 »
Terve taas kaikille  :XXXX

Olen lahdossa kesakuun alussa lomalle Suomeen ja tarkemmin Tampereelle. Olen etsinyt kiivaasti edullista kesamokkimajoitusta vuokralle kesa,heina ja elokuuksi jostakin Tampereen lahistolta. Lyhyempi aika myos mahdollinen. Tarjonta on ainakin netissa vahaista ja hinnat huippuluokkaa. Pakollinen sauna ja vene rannalla ei olisi pahitteeksi. Jos jollakkin on siella Suomen paassa tietoa,  niin olen varsin kiitollinen vinkeista. Lisaksi aion ostaa/vuokrata....??? auton ja olisin kiinnostunut myos tahan liittyvista tarjouksista. Meita on kaksi aikuista ihmista (yli viisikymppisia) ja lapsia ei tule mukaan.

Jos sinulla on tietoa ko. asioista niin laittakaa infoa U2U  :peukkuy
Hannu

Poissa chilifinn

• Knihti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : Maaliskuu 05, 2005, 11:06 »
Löytyisikö täältä?

http://www.huvila.net/f/etusivu.htm

Sivuilla on hyvät hakuominaisuudet ja paljon valinnanvaraa.
Varauskalenterit eivät ole välttämättä ajan tasalla joten kannattaa soittaa tai laittaa emailia mökin vuokraajille.

Poissa Sunny

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : Maaliskuu 05, 2005, 17:49 »
Hei Hanskie,

kertoisitko minkä tasoista kesämökkiä haette eli riittääkö vaatimattomampi majoitus ilman raanasta juoksevaa vettä (siis esim. ulkohuussi) vai onko mukavuuksilla varustettu mökki enemmänkin hakunne kohteena?

Minulla voisi olla tiedossa yksi tuollainen vaatimattomampi mökki, mutta laitan siitä viestiä enemmän sitten U2U:lla, mikäli olette kiinnostuneita...

Terkuin,
Sunny

Poissa hanskie

• Knihti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : Maaliskuu 07, 2005, 02:46 »
Kiitos........

Chilifinn ,     Kiitos todella hyvasta linkista. Olen sita hyt tutkinut muutaman tunnin ja luulen loytaneeni etsimani.  :hahhaa

Sunny,      katselen nyt ensin tata linkkia mika Chillifinn antoi ja kuulostelen vastausta pariin viestiini. Mitaan ei ole viela lyoty lukkoon vuokrauksen suhteen.

Vaatimustaso ei meilla ole todellakaan mikaan 5-tahden, vaan ihan perusmajoitusta katselemme. Sauna on tottakai se tarkein ja yleisesti ottaen perussiisti. Vuoteita pitaisi loytya kahdelle ja jonkunmoinen pesumahdollisuus. Ei jokaaamuista rantapesua. Koska vaimoni on  pure aussi, niin toivon ettei ilmat olisi ainakaan pakkasen puolella ensi kesana. Mutta ilmojahan ei voi tilata.  :itke :hahhaa  :XXXX
Hannu

Poissa johki72

• Knihti
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : Maaliskuu 08, 2005, 05:23 »
hanskie:D

tässä pari linkkiä lisää,jos et vielä ole löytänyt jo sopivaa..

http://www.sci.fi/~hein/mokit.htm

http://soonyritys.net/lomamokitmikkola/

johanna

Poissa petra

• Piltti
  • *
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : Maaliskuu 08, 2005, 15:57 »
Heissan Hanskie,

Osoitteesta www.villipohjola.fi voi myoskin katsella mokkeja. Suuri osa naista on kunnon erakamppia, joten en ole varma kuinka ihastunut vaimosi olisi ;)  
Kasittaakseni nama villipohjolan mokit on entisia metsahallituksen mokkeja. Lisaksi suurin osa mokeista on pohjoisessa

Petra