Kirjoittaja Aihe: Mistä käytettyjä huonekaluja edullisesti?  (Luettu 2184 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa heltomel

• Piltti
  • *
Mistä käytettyjä huonekaluja edullisesti?
« : Maaliskuu 17, 2012, 21:26 »
Hei!

Toukokuussa olisi edessä muutto Melbourneen periaatteella mies-ja-matkalaukku. Kotimaassa olen todennut hyväksi ja edulliseksi kanavaksi metsästää edullisia huonekaluja mm huuto.netistä ja muistat vastaavista.

Osaisitteko suositella jotain vastaavaa foorumia ausseista tai jopa ihan fyysistä kauppapaikkaa Melbournesta, josta käytettyjä huonekaluja kannattaisi alkaa metsästää?

-m

Poissa Timo

• Herootes
  • L?hdin Australiasta 1/2014
    • Veispuukki

Poissa Loppakorva

• Piltti
  • *
Vs: Mistä käytettyjä huonekaluja edullisesti?
« Vastaus #2 : Toukokuu 04, 2012, 02:18 »
No kirppiksiahan taalla kylla riittaa. Mekin olemme oikeastaan koko asunnon sisustaneet kirppisloydoilla. Sankya ja jaakaappia lukuunottamatta mutta nekin olisi ihan varmasti halvalla jostain loytanyt...

Itse en asu Melbournessa ja mita nyt siella kirppiksia olen kierrellyt niin hintataso nayttaa olevan hiukan korkeampi kuin meilla taalla maalla. :) Vinnies ja Salvos ovat varmaankin yleisimpia ja myymaloiden tarkat kodinaatit loytyy googlaamalla. Sitten loytyy viela Red Cross, Lifeline ja usein kirkoilla ja sen sellaisilla organisaatioilla on myos omat kirppikset. Esim. Sydney Roadilla Melbournessa sijaitsee Don Bosco kirppis josta saa muistaakseni myos esim. opiskelija-alennusta.

Onnea vaan uuteen kotiin. :)

Poissa Loppakorva

• Piltti
  • *
Vs: Mistä käytettyjä huonekaluja edullisesti?
« Vastaus #3 : Toukokuu 04, 2012, 07:46 »
Tuli vielä mieleen että pihakirppiksiäkin järjestetään ahkerasti. Ainakin täällä meilläpäin. Bongaa lehdesta tai esim. ostoskeskuksen ilmoitustaululta missä ja milloin ja mene aikaisin paikalle.