Reija!!!???

Aloittaja Annie, tammikuu 23, 2004, 04:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jaaks

Annie :D

"...sillä ei nukkumisesta tulis mitään..."

Varaudu sitten unettomiin oihin :D
Niita kun on taalla joka paikassa ja ikava kylla noita isoja lentavia ei edes kaikki myrkytykset esta :(  Kuoleehan ne sitten jonkin ajan kuluttua kun tulevat myrkytettyyn asuntoon, mutta kun kerran lentavat yleensa sisaan, niin niihin joutuu tormaamaan aina silloin talloin :D

Annie

LainaaAlkuperäinen postittaja Jouko
Annie et varmaan tykkää uutisesta että, nämä kuuluvat vakiovarustuksena jokaiseen taloon...
Tässä on yks about normaalin kokoisena.

:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

Annie

LainaaAlkuperäinen postittaja Jaaks

Varaudu sitten unettomiin oihin :D
Niita kun on taalla joka paikassa ja ikava kylla noita isoja lentavia ei edes kaikki myrkytykset esta  

Tää on nyt tätä naismaista valitusta, että hyi ötökkä, mutta että vielä lentävä torakka. ZIISUS!

Selvisin viime vuonna 2 viikon matkan Samuille törmäämättä hotelleissa yhteenkään torakkaan, mutta että nyt sitten pitäisi niiden kanssa vielä nukkuakin. Ei tuu kuulkaa mitään. Minen lähde sinne. En tule, en tule, en tule.

riaapa

Hyvä Annie!

Kiva tietää että täällä on joku toinenkin, joka ei häpeä myöntää pelkäävänsä isoja (ja pieniä) ötököitä.

Once more: "a dead bug is a good bug". :roue

Riina.
Riina

Annie

LainaaAlkuperäinen postittaja riaapa
Once more: "a dead bug is a good bug". :roue

Juuri näin :D

MH

Mahtaiskohan Jouko löytää 1:1 kuvaa niistä hienoista kämmenen kokoisista hämähäkeistä jotka tykkää kiipeillä makuuhuoneen verhoissa

MH

Jaaks

Come on Annie :D

Ei ne pure ja pelkaa sinua paljon enemman kuin sina pelkaat niita :D:D:D

Anski

Melkein kaikki muut ötökät menee vielä, mutta torakat saa kyllä meikäläisessäkin puistatuksia aikaan.
Viime talvena Kanarialla asuessa saatettiin neljän tytön voimin jahdata sitä yhtä torakkaa keittiön ympäri, eihän me voitu mennä nukkuun, kun tiedettiin, että siellä semmonen vipeltää :D

Jouko

Tossa yksi jonka on luonnollista hiukan pienemmässä koossa. Tavattiin vessasta, ohjattiin takaisin autotalliin lasten mielestä niitä ei saa tappaa. Huntsmanin on ihmiselle vaarattomia vaikka ne näyttää melko hurjalta. Pitänee myöntää etten nukkunun kovin hyvin kun ensimmäisenä yönä Australiaan
saapumisen jälkeen kun havaitsin tämöisen katossa killuttelemassa.

http://www.dundernews.com/kuvat/data/media/3/HuntsmanWc5.jpg

Tämä taas pikkusen liian iso

http://www.dundernews.com/kuvat/data/media/3/HuntsmanWc4.jpg

Lisää löytyy tuolta meidän valokuva-albumista kuvien katselu vaatii rekisteröitymisen, kuvat löytyvät: Home / Australia / Eläimet /  osastolta.

Terveisin
Jouko


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

MH

Just tuollaisen olen itsekin pudottanut verhosta henkarilla roskakoriin ja vienyt takaisin ulkoilmaan kun vaimo ei jostain syystä suostunut tulemaan huoneeseen ennenkuin se on pois sieltä:D

riaapa

Olen normaalisti erittäin rauhaa rakastava ihminen, mutta kun näen inhan ötökän kodissani (varsinkin makuuhuoneessa), niin silmiini syttyy kuulemma jonkinlainen "tappajan kiilto", enkä lepää ennenkuin tunkeilija on kukistettu. Inhoja ovat varsinkin sellaiset jotka pitävät ääntä. Huntsmanit sentään ovat hiljaa (paitsi se ääni jonka kuulet yön pimeydessä kun se tipahtaa katosta tyynyllesi... jaiks!)

Riina.
Riina

Anski

Eipä taaskaan onnistu mulla tuo kuvien katselu, vaikka kuinka rekisteröityisi :?
Vika on kai jossain koneen asetuksissa, näin joku arveli viime kerralla.
Noh, ehkä parempi etten päässyt katsoon millasia petoja on luvassa, tiiä millasen sydänkohtauksen olisin saanut :D

Annie

LainaaAlkuperäinen postittaja Jaaks
Come on Annie :D

Ei ne pure ja pelkaa sinua paljon enemman kuin sina pelkaat niita :D:D:D

ei pidä paikkaansa :eye:

LainaaMelkein kaikki muut ötökät menee vielä, mutta torakat saa kyllä meikäläisessäkin puistatuksia aikaan.
Viime talvena Kanarialla asuessa saatettiin neljän tytön voimin jahdata sitä yhtä torakkaa keittiön ympäri, eihän me voitu mennä nukkuun, kun tiedettiin, että siellä semmonen vipeltää

Samoin. Silmiäni en kiinni laita jos torakka on huoneessa. Hyi, sehän voi hyökätä mun kimppuun just silloin
:eye:

Jouko, oliks pakko :o :D
Olisittepa kuulleet huudon joka musta lähti kun kuvat avasin. Hyi hitto. Vieläkin puistattaa. Työkaverit on ihmeissään, että mikä mulle tuli :D

LainaaHuntsmanit sentään ovat hiljaa (paitsi se ääni jonka kuulet yön pimeydessä kun se tipahtaa katosta tyynyllesi... jaiks!)

IIK! Hiljaa olevat on pahimpia, ne pääsee yllättämään.

Englannissa asuessa törmäsin kyllä kans sellasiin jätti-viidakko-hämähäkkeihin ettei oo tosikaan. Ne näytti just tollasilta ku  noi huntsmanit. Ja niitä oli sisällä, usein. Se oli ihan kamalaa.

Seriously, mä taidan perua mun matkasuunnitelmat :o

Tiimi10

Moikka Annie, Tiikeli ja muut elukkakammoiset...

Niin se on, että eka päivä on pahin hirressäkin! Meikäläinenkin kirjoitti vähän maahan saapumisen jälkeen paniikissa palstalle torakkaongelmasta, kun olo oli kuin indiana jones -elokuvassa (ja Jaaks rauhoitteli...) :

LainaaAlkuperäinen postittaja Tiimi10 (22.8.2003)
Moikka dunderilaiset--

- - -
Tänään tuli astianpesukoneen korjaaja. Kone on ollut koko ajan epäkunnossa, mutta onneksi takuukin on vielä voimassa. Kun koneen etupaneeli aukaistiin - arvaatte: :eye::eye::eye: mitä siellä oli! Korjaaja sanoi, että takuun piiriin ei kuulu viat jotka aiheutuu torakoista, että onko sprayta. No eihän meillä sellasia ole, joten kipin kapin kulmakauppaan. Korjaaja spreijasi koneen paneelia ja eikö niitä perkeleitä ilmesty vaan lisää ja lisää. Lupasimme, että emme kerro kenellekään , että hän teki homman firman laskuun. :cool:

Nyt on hysteria lähellä: vainoharhainen olo joka kerran kun avaamme kaapin tai astumme lattialle, ymmärrettävästi. Soitimme vuokra-agentille, joka lupasi hoitaa tänne pest controllin. Odotamme John Goodmannin oloista pelastajaa avuksemme! :o Minttu ja :o Tiina
 

No joo, olemme todenneet, että ilmi selvästi torakat ja me tykkäämme samasta ilmastosta ja ne on olleet täällä ensin... Spray on aina käden ulottuvilla, mutta mitään suurta draamaa ei enää saada aikaan -  Annie, mieti kuitenkin sitä, että yks päivä duunissa, kun otin esiin lompakon, niin eikö seteliosastosta pelmahtanut yksi pirulainen näppikselle. Silloin joutui meikäläinenkin taas äännähtelemään perinaisellisesti.

Mutta laita vaan killinkejä matkapossuun, kyllä näiden kanssa pärjää!

Reija, kiva, että kerroit olleesi Darling Harbourissa Australia päivän ilotulituksia katsomassa. Mäkin olin siellä ja - ihan oikeasti - siellä raiskeessä muistin, että Dunderin Reijakin on jo Sydneyssä - toivottavasti sekin on näkemässä nämä upeat spektaakkelit!

Annie

Mä oon näyttänyt jo viidelle työkaverillekin noi kamalat kuvat ja kertonut ihan paniikissa lentävistä torakoista yms. Miks ne ottaa tän asian paljon rauhallisemmin kuin minä? :?

Aion soittaa yhdelle työtutulle, joka on asunut Australiassa yli 20 vee, jos hän osaisi rauhoitella mua.

Täytynee vaihtaa tohon "mieliala" kohtaan "tulis jo kesä" tilalle, että ihanaa kun Suomessa on talvi :D

Mä olen varmaankin maailman yli-hysteerisin ihminen mitä torakoihin yms. tulee. Mutta niin kovin haluan Reijan luo, että mun on pakko voittaa pelkoni. Auttaisikohan hypnoosi? Vai pitäiskö kirjottaa Hesariin "kysy kirstiltä" palstalle :D

Annica

Hei taas Rakas Reija! voi jösses! sinä ja sun torakkas, en ymmärrä miten joku ötökkä voi olla niin kauhee, varsinkin kun se liiskaa niin siitä tulee kivan näkönen; kuollut torakka on paras torakka :D mä kuules pidän sulle peukkuja siihen työhaastatteluun! itelläkin alkaa olemaan final thesis jopa suunnitteluvaiheessa, tehään parityönä yhden punatukkasen neidin kans se.. :cool: mutta minä muistan Sinut Ystäväni iltarukouksessani joka ilta :D:D:D
kerro terveisiä paikallisille!! voisit hommata mulle sieltä jonku kirjeenvaihtokaverin...??? :pyhimys
\"kaikkea pitää kokeilla ennen kuolemaansa, paitsi omaa veljeään ja kansantansseja\"

Jaaks

Annie :D

Tama on ollut jo aikaisemminkin taalla foorumissa, mutta katsoppa Brisbane Story Bridge Hotel Annual Cockroach Race:

http://www.storybridgehotel.com.au/cockroachraces/

:D:D:D:D:D:D

Annie

hei pliis, you gotta be kidding me :D

Reija

No saatiinpas kunnon torakka/otokka juttu aikaiseksi :D :D

Ihan totta ihana kuunnella kun miehet ovat tulleet ja pelastaneet maailman, mutta kun mun huoneistosta ei sellasta loydy niin ei se auta muu kuin sopeutua, loytaa se pelkaamaton mies itsestaan ja ottaa lihanuijan kateen ja alkaa hutkia.... mutta ihan varmasti jopa miehet pelkaa vaha noita isoja hammyja :D

Ja annie ihan totta noitten torakoiden takia ei kannata peruuttaa matkaa, taalla on niin paljon muita ihania asioita etta ne torakat unohtuu alta sekunnin :D Vaikkakin myonnan olevani itsekkin vahan varovaisempi nykyaan kulkiessani... mutta taalla vaan ei voi alkaa miettimaan noita otokoita 24/7 koska sitte kaikki muu hienous jaa huomaamatta....

Aahh, etta voi ihminen olla vahasta onnellinen.... pesin pyykkia tassa yksi paiva ensimmaisen kerran ja ripustin ne ulos narulle kuivumaan!!! Mita luxusta :D Edes suomessa en ole pystynyt tata tekemaan herran aikoihin....

Okei mutta asiaan, siis tama tyohaastattelu. Palkka ihan mukava vahan korkeempi kuin mulla suomessa mutta tietysti elinkustannuksetkin on taalla korkeemmat, voi valita joko 5,5h tai 6h tai sitten tammonen 9am-9pm tunnit jossa on sitten tunnin ruokatauko. Tehtaviin kuuluu varausten 70% puhelin myyntia ja varausten vastaanottamista ja loput 30% itseravintolan aulassa poytien varaus ja ihmisten auttaminen myos muiden asioiden tiimoilta....

Paikka oli siis Sydney Tower Restaurant.... Kaikki Sydneylaiset varmaan tietaa Central Pointin missa on tama Sydney Tower... mutta joo kovasti tykkasivat ja koska hanella oli viela pari ihmista haastateltavana han lupasi palata asiaan joko huomenna iltapaivasta tai viimeistaan lauantaina aamusta... mulla on kylla aika hyva tunne tuosta, vaikkakin tuntui etta olin vahan ylipukeitunut, jos nyt koskaan voi nayttaa liian huolitellulta :?? :?? :?? Joten pidetaan peukkuja etta saan puhelun viimeistaan viikonlopun aikan :D Niin ja tyo siis alkaisi heti ensiviikolla, sisaltaen 5 pva:n sisaanajamis periodin, eli ei varmaan hirveen vaativa homma jos viidessa paivassa sisaistaa homman, mutta never know....

Tiimi10

Joo ilotulitukset oli melkoiset ja se ihmisten maara.... voidaan varmaan puhua tuhansista ihmisista... onkohan missaan lehdessa ollut lukemia miten paljon ihmisia siella oli tuolloin maanantai iltana??

Ja sitten sain vastauksen Global Access link yhtiolta joka valittaa tyontekijoita Luxus risteilijoille taalla, Caribialla ynm... kuulosti aika kivalle ja taytyykin kayda katsastamassa heidan sivut, meinaan taytyy loggaantua heidan sivuilleen ja laittaa uudestaan sita kautta hakemus :?? :?? :?? No kaikki hoitaa asiansa tavallaan, mutta toi laivalla tyoskentely kieltamatta vaha myos kiinnostais, mutta katsotaan nyt ensin vaikka miten tama Sydney Tower tyo poikii... ja paasenko edes heille...

Ja unohtakaa pliis ne otokat, koska ne    on kuitenkin joka paivainen osa tata maata vaha niin kuin meilla on kesalla hyttyset ja paarmat ja makaraiset :D :D

hanskie

Pyritpa korkealle toihin. Nimittain n.250 metria on tornin korkeus. Pikkuserkku Suomen Tampereen Nasinneulalle. :roue

Tottahan toki sina seen jobin saat, kun jo sanoit etta tuntuu silta. Onhan sinulla "silmaa" asiakaspalvelun hallitsijana havaita,  varinaa ilmassa.

Mutta jos kuitenkin kavisi huono tuuri, niin ala lannistu silla siella Cityssa Restaurantteja riittaa.

Pyykista puheenollen. Kokintakki kuivuu suotuisella saalla a'la viisiminuuttia.  

 :XXXX
Hannu

Heidi

Reija, ootko tosiaan sita mielta, etta elinkustannukset on taalla korkeammat kuin Suomessa? Mina olen asunut taalla vajaat seitseman vuotta ja olen edelleen sita mielta, etta elinkustannukset taalla ovat huomattavasti edullisemmat kuin Suomessa, mutta kai siihen vaikuttaa tietysti paljon sekin, missa asuu ja mita tekee ylipaansa. Sydney on tietysti asia erikseen verrattuna minun muutaman tuhannen asukkaankotipaikkakuntaani Victorian maaseudulla ja tietenkin palkkatasokin on hieman erilainen kuin cityssa... Laittakaa muutkin kommenttia asiasta, siis elinkustannuksista taalla verrattuna Suomeen!

PS. Olin muuten itse aikoinaan toissa Puijon Tornissa, aluksi vahan huimasi, mutta kylla siihen tottuu ja oppii nauttimaan upeista maisemista! Toivottavasti saat paikan!!!

Jaaks

Heidi :D

Vaikka en ole Suomessa vuosiin asunutkaan, niin olen taysin samaa mielta kanssasi :D
Ne pari kertaa kun olen suomessa kaynyt ja ostanut esimerkiksi ruokaa vain paivaksi kaupasta ja se on maksanut yhtapaljon kun taalla koko viikon ostokset :o

Esimerkkina vaikka vain tuore liha ja tuoreet hedelmat/vihannekset :o
Vaatteista nyt puhumattakaan ja ravintolakaynneista :o

Tokihan kuten sanoit saa taallakin sita rahaa palamaan, mutta hyvin halvallakin paasee :D

Tassahan ollaan kaikki "torneissa tyoskennelleita" :D  Olin itse aikoinani Nasinneulassa toissa.  Yksi parhaita kokemuksia oli ukkosmyrskyt, kun salamat leimahteli samalla tasolla ja joskus alapuolellakin :D:D:D

Jaaks

Tassa on ihan hauska linkki josaa voit vertailla elinkustannuksia eri kaupunkien valilla Australiassa ja myoskin eri maiden valilla maailmassa.

http://www.yourcalculators.com.au/v1/cost_of_living[js]/compcost.htm#world

Myoskin taman mukaan Suomi on n. 35 % kalliimpi kuin Australia :D ja Sydney myos n 30% kalliimpi kuin Brisbane :o

headwind

Go Reija!

Sormet ja varpaat ristissä meilläkin tuon torniravintolan suhteen.

Oli mukavaa Balmoral Beachilla eilen illalla. Family HW + Reija parkkeerasi leikipuistoon perheen pienintä ulkoiluttamaan ja iltahämärissä tavattiin sotaa paennut kroaatti, oli pienen tyttärensä kanssa siellä, mies kertoi omasta työnhaustaan vuosia sitten. Omat muutaman viikon ponnistelut kuulostavat aika vähäisiltä hänen kokemuksiin, 4.5 kk ja 220 kirjettä ennen ensimmäistä työpaikkaa...

Vielä kerran lycka till
Riku
Riku Aho

MH

Reija!

Elinkustannukset siellä on takuulla pienemmät kuin täällä. Tosin sydneyn ydinkeskusta on hinnoiteltu turisteille ja siellä voi tuntua kalliilta mutta ei tarvitse mennä montaakaan kilometriä keskustan ulkopuolelle niin hintataso putoaa huimasti esim. oluen hinta tippuu n. puoleen 5km päässä keskustasta muitakin esimerkkejä on mutta tää nyt tuli ensin mieleen, jaa miksiköhän:D:D:D
Ainoa mitä itse olen siellä ihmetellyt on omakotitalojen hinta jos verrataan esim. tänne niin täällä kuitenkin taloissa tekniikka yleisesti ja varustelu (rakennusteknisesti prempia) aivan eri luokkaa mutta hinnat huomattavasti halvemmat.

Urul

MH :D Eihän nämä talot kauheita maksakaan ,vaan  tontit.Naapurustossa on tontteja myytävänä kooltaan 500 m²ja hintaa $265.00 ja talopaketin hinta $100.00 rakennettuna kyseiselle tontille.

MH

Joo tiedän että tontit maksaa kaveri on siellä (Qld:ssä) kiinteistövälittäjänä

Jaaks

MH :D

Kylla ne $0,5M (300K euro) ja yli talot on taallakin rakennettu melko paljon yhta hyvin kun suomessakin :D  Ne on nuo halvemmat $100K, joista Urulkin mainitsi on sitten kyllakin jo halvemmin tehty :D

Yhdyn myoskin Urulin mainintaan tonttien hinnoista :(  Taalla meilla pain 405m2 tonteista joudut jo maksamaan lahemmaksi $1 M jos haluat vahankin vesi nakoalaa :o ("ns water glimpses")

Et silleen, ja kuinka paljon sita maapinta-alaa olikaan Australiassa :?? :o

Annie

LainaaAlkuperäinen postittaja Reija

Ja annie ihan totta noitten torakoiden takia ei kannata peruuttaa matkaa, taalla on niin paljon muita ihania asioita etta ne torakat unohtuu alta sekunnin :D hienous jaa huomaamatta....

Paikka oli siis Sydney Tower Restaurant....

Ja sitten sain vastauksen Global Access link yhtiolta joka valittaa tyontekijoita Luxus risteilijoille taalla, Caribialla ynm...



Joo mä oon tullut järkiini noiden torakoiden suhteen. En siis aio missata tilaisuutta tulla sinne joidenkin "pikku" ötököiden vuoksi
:D Aion olla urhea :cool:

Sairaan hyvältä kuulostaa toi sun mahdollinen uusi työsi. Just puhuin puhelimessa broidilles ja se toivottaa kans onnea työn suhteen. Oli ihan intona sun puolesta :D

Jaa, että risteilemään Caribialle. Not bad, not bad at all! Go for it girl.

Täällä tuiskuttaa lunta ja pakkasta on muutamia asteita. Liikenne aivan sekaisin heti kun vähän tulee lunta, ei nää Helsinkiläiset näköjään osaa autoilla :roue

Mutta nyt töiden kimppuun, aamu meni ruotsinkurssilla :o joten...

Jaaks

Annie :D

Niin se on, etta kaikki hyva tulee niille, jotka sen ansaitsee - kuten Reija :D

Liikenteesta puheenollen, taalla tarvitsee sataa vain vahan vetta ja kaikki on tukossa :D  Toki nyt on ollut vahan myrkyisempaa viimepaivina ja vetta on tullut enemman kuin suomessa koskaan - mutta silti :D

riaapa

Annie,

tuossa olen kanssasi samaa mieltä: helsinkiläiset (noin niinkuin kollektiivisena käsitteenä?) eivät todellakaan osaa autoilla! Ei näytä olevan mitään "perstuntua" tiehen, siihen malliin tuolla liukastellaan.

Ja se mikä minua eniten rassaa päivittäin, ympäri vuoden: täällä ei ilmeisesti autokoulussa opeteta näyttämään suuntamerkkiä. Kaistaa vaihdetaan ja risteyksistä käännytään näyttämättä mitään suuntamerkkiä, paitsi ehkä siinä vaiheessa kun ratti jo kääntyy, mutta mitä hyötyä siitä silloin on, kyllähän kaikki siinä vaiheessa näkee että nyt kääntyy! Viimeksi eilen oli läheltäpiti-tilanne tuosta johtuen, onneksi osaan jo varautua siihen että täkäläiset neidit saattaa kääntyä ihan miten sattuu ilman ennakkovaroitusta (= suuntamerkkiä) ja peileihin vilkuilematta. grr... :mad:

Ainahan se on niitten toisten syy. Tietenkin. Miksei kaikki voi olla yhtä hyviä kuskeja kuin me? Olis niin paljon helpompaa... :pyhimys

Riina.
Riina

Jouko

Jep:nuttu::nuttu::nuttu: freewaystä on tullut kaksi-kaistainen parkkipaikka, kun keliolosuhteet ovat niin vaikeat:?


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

datapair

Riina!

Ehkäpä suuntamerkki on lisävarustus johon ei rahat riitä kun on auton kalliilla rahalla ostanut.

Minua rassaa aivan sama asia.

terveisin Tapio

Annie

Mur, vilkun käyttämättä jättäminen raivostuttaa myös minua.
Viimeksi tänä aamulla ajoin Töölön torin kohdalla, ja sieltä oikeanpuolimmaiselta kaistalta joku stanan toheli veti kolmen kaistan yli kääntyen vasemmalle ILMAN VILKKUA! Siis ajatuksiako tuolla liikenteessä pitäisi myös osata lukea.
Damn että pistää vihaksi :nuttu:

Reija

Paivan uutisia :?? :??

Toista ei ole viela kuulunut, mutta jotenkin en jaksaisi nyt alkaa murehtimaan, laitoin meinaan pienen ehdotuksen Radissoneille ja katotaan miten he siihen reakoivat... tanaan myos maksoin vuokrani jo kahdeksi kuukaudeksi joten sekin puoli on kunnossa..

Eilen tapasin yhden paikallisen hemmon joka sitten lupautui mulle vahan nayttaa paikkoja... esim. kaytiin Bondi beachilla ja chekattiin tuo kuuluisa Stamford Plaza hotelli Douple Bayssa uuuhh, sinne kun paasis.... hmm... en kylla ole edes hakenut viela, mutta taidan harjoitella viela nailla ns. " pienemmilla/vaatimattomimilla" ennen kuin lahden tavoittelemaan isoja apajia.... olkoon taa nyt sitten jonkin asteinen strategia tulevaisuutta katsoen.... niin siis taman paikallisen kanssa jutellessa tuli puheeksi mun avoimuus ja sosiaalisuus ja kehui ettei minulla pitaisi olla mitaan huolta.... :p eli en varmaan ole niista pahimmista paasta, mita han kertoili esim aussi naisista... mutta tieda tuota onhan maailmassa meita naisia moneen menoon...

No jos jatketaan vahan tuota mita jaaks aloitti etta hyva tulee hyvan luo niin kuin samoin raha tulee rahan luo ja rakkaus rakkauden luo.... eli kaikki on lahtoisin kuitenkin loppujen lopuksi susta itesta ja maailma sitten vain heijastaa sita samaa takasin sulle :D Eiko hienosti ajateltu... heh :D

Ihanaa kun ootte laittaneet tanne lisaa kaikkia noita ihania hymioita, mutta kun itse on tallaista punastelevaa laatua niin semmonen olis viela aika kiva.... laitetaan ens jouluksi toivelistalle :D

Tanaan lahden tyttojen kanssa katsastamaan yoelamaa vaikkakin kamppikseni sanoi etta taalla yokerhot eivat ole ihan samaa luokkaa kuin euroopassa.... eli siis isoja, vaan ovat ehka enemmankin clubimaisia, no sehan nahdaan pian :XXXX :XXXX

HW ja perhe... the pleasure was mine :D Ja ilmoitelkaahan jos olette menossa jossain vaiheessa sinne Ikealle niin voisin angeta kyytiin ja maksuksi voisin olla vaikka sitten joskus tarpeen tullessa ammana (ammana=lapsen vahtina, ma en ikina muista naita murre juttuja :nuttu: )jos tarvetta ilmenee :D

No tassahan nama taan paivan turinat olikin ja palataan astialle taas tuonnempana :D Pitakaahan toisistanne huolta!!!

Reija :XXXX

Reija

Huomenna mulla on second interview Sydney Towerin kanssa joten tama tytto aloittaa tyot varmaan sitten maanantaina :D

YYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEESSSSSSSS !!!

Kiva saada vahan otetta tahan kaupunkiin...:god: :god: :god: Ihania myotatuulia :D

Silppu

:XXXX Onneksi olkoon Reija! :XXXX

Kävipäs se nopeasti, enpä olisi uskonut. Tosi mahtavaa! Olemme täällä onnellisia puolestasi! :D

Silppu

Annie

Jihaa Reija! Aivan mahtava homma :)

Vai että Bondi Beachille menossa. Mitäs mä sanoinkaan sulle niistä Vetelehtijöistä :D Pian me siis nähdään sua telkassa :D Koitapa käyttäytyä :roue

hanskie

Well Done  ;) :hahhaa :D

 Siitta se sitten alkaa. Onnea :XXXX :XXXX
Hannu

Minerwa

Reija..

Toivottavasti tää tulee oikeeseen "osoitteeseen".. Sain vihdoin rekisteröidyttyä.. Eli lärveisiä myös täältä Kauhajoen suunnalta!! :cool: Sullahan menee lujaa, kämppä löyty heti ja työpaikka melkein plakkaris.. Hienoa!!!:XXXX

Mutta ku katselin noita torakoiden ja hämpsyjen kuvia niin... :( Kääks, matkahaaveet sai pahan kolauksen!! Ne torakat viä menetteliski mutta kahvikupin kokoisia (ja isompia?!) hämähäkkejä, ei ikinä!!!! :nuttu: :nuttu:

Ja pistähän Sydney matalaksi ku lähdette viihteelle!
:XXXX

-Minna-