Olen tulossa/lähdössä sinne Australiaan elokuun alussa töihin holiday working viisumilla ja alustavia selvittelyjä on tehty jo melkoisesti. mieleen tulee koko ajan uusia kysymyksiä ja tässä on pari kysymystä näin alkajaisiksi:
1. Käykä suomen ajokortti henkilöllisyys todistuksesta vai olisiko parempi hankkia poliisilta henkkarit?
2. Olen näillä näkymin menossa ainakin Melbourneen, Sydneyhin ja johonkin Queenslandin kaupunkeihin, ehkä cairns ja joku muu, olisi kiva jos voisin saada tietoa Australiassa asuvista suomalaisista ja olisivatko he halukkaita majoittamaan koteihinsa suomalaista asukkia n.
3-4 kuukauden jaksoissa.
Tiedän että olen ihan alussa vielä tämän lähdön kanssa, ja tiedän että on paljon asioita joita en osaa edes kysyä vielä, mutta kaikki apu on tarpeen... ja olis kiva jos tietää jo etukäteen mahdollisimman paljon.
ps. tuossa jo lueskelinkin ajokortista muiden kirjotuksista ja asia selveni.. mutta vielä tuosta asumisesta?
Yksi asia tuli myös mieleen.. millä budjetilla pärjää ausseissa kuukaudessa, matalin ja "korkein".. matkaliput säästetty ja nyt alkaa hurja säästäminen käyttörahaan.. riittääkö 5 000 - 6 500 euroa vuodeksi?
Reija

[Editoitu 27/1/03 by Reija]