Musiikki

Aloittaja jussum, heinäkuu 22, 2005, 12:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jussum

Itse olen ruotsissa asuva muusikko ja hyvin useasti (aina) minua käytetään "suurien" artistien säeastäjänä täällä ruåtsin maalla. Elänkin elämääni itsekseni täällä muusikkona ja säveltäjänä.

Suurin haaveeni/toiveeni matkakohteista on aina ollut Australia jostain kumman syystä ja nyt heitänkin tänne palstalle kyselyn, että onko "ulkopuolisien" mahkuja tulla sinne ja millä ehdoilla??

Ennenkuin vastailette niin kurkkikaa sivujani www.hakopuro.com josta löytyy minun päivän ajatukseni

jounij

Artistit tulevat tänne normaalisti ottamalla ensin yhteyttä Australasian Suomalaisten Liittoon (ASL), joka on Australian Suomi-seurojen keskusjärjestö. Liitto ottaa sitten yhteyttä eri paikkakunnilla oleviin Suomi-seuroihin kartoittaakseen kiinnostusta esiintymistilaisuuden järjestämiseen. Yleensä konsertteja järjestetään ainoastaan isoimmilla paikkakunnilla, joilla on suomalaisia konsertti-/tanssiyleisöksi saakka. Näitä paikkakuntia ovat Melbourne, Canberra, Sydney, Gold Coast ja Brisbane. Sunshine Coastilla ja Wollongongissakin on joskus järjestetty joitain tilaisuuksia. ASL:n kulloinkin voimassaolevat yhteystiedot löydät tämän Dunderin etusivulla olevasta linkistä Osoitteita->Suomi-seurat.

Neuvoo ASL:n puheenjohtajana 1997 - 2001 toiminut
Jouni
Canberra

datapair

Tervehdys!

Sisuradion toimittajana voin kertoa, että Juhani Hakopuro ei ole ihan kuka tahansa muusikko ja säveltäjä. Hänen musiikkiaan soitetaan päivittäin jollakin Sisuradion kanavalla.

Että, näin niinkuin tiedoksi.

Terveisin Tapio

Aikis

Kiitos tiedosta, ei ole kunnia tuntea tätä Hakopuroa... ei ole myöskään kuka tahansa muusikko tai artisti edes Katri-Helena, ja veikkaisinpa hänenkin tulleen alkuvuodesta Aussi-kiertueelleen kutakuinkin tuon Jounin esittämän kaavan mukaan. Että tiedoksi sekin sinne Ruottiin.

Tervetuloa vaan tänne suomalaisyhteisöä viihdyttämään!