Canberran tapahtumia

Aloittaja jounij, joulukuu 10, 2004, 00:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jounij

Kaipa tänne pitää tämänniminenkin palsta perustaa...

Tulevana lauantaina eli 11.12.04 kello 13 Canberran suomalainen luterilainen seurakunta järjestää myyjäiset suomalaisella kirkolla (22 Watson Street Turner, ACT 2612).


Tiedottaa
Jouni
Canberra

jounij

[align=center]
Kutsu  kesäkisoihin

(Huomatkaa muuttunut kisapaikka!)

Canberran perinteiset kesäkisat järjestetään jälleen tammikuun 2005 viimeisenä viikonloppuna

lauantaina 29. - sunnuntaina 30.1.2005
Arandan urheilukentällä
,
Bindubi Street, Aranda ACT

Luvassa on pesäpalloa, mölkkyä, tikanheittoa ym. muuta mukavaa alkaen klo 8.00 aamulla. Kisakeittiö pitää huolta, ettei nälkä pääse yllättämään ja juomabaari huolehtii janoisten tarpeista.

Huomatkaa, että Golf-ilmoittautumiset tulee olla Matti Svahnilla 15.1.05 mennessä.
Pelimaksut peritään paikan päällä.
(Ethän unohda myöskään joulunajan Tumutin ja Talbingon sekä uudenvuoden aaton Golf-cupia Canberrassa?)
Golfista lisätietoja antavat:
Matti Svahn (02) 6291 0075 tai
Jari Salonen (02) 6231 0361.


Kisatanssiaiset pidetään

Western District Rugby Union -klubilla,
Catchpole Street, Macquarie ACT
lauantaina 29.1.05 alkaen klo 19.00.

Kisatansseissa esiintyvät vuoden 2004 Gold Coastin tangokuninkaalliset Ritva Oravala ja Jouni Juntunen.
Tanssiliput $15, eläkeläiset ja opiskelijat $13.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset Riitta K-F  (02) 6258 7272.

Toivottavasti näemme sinut siellä kiiltonahkakengissäsi!
[/align]


Tiedottaa
Jouni
Canberra

jounij

No niin, kaikki kynnelle kykenevät siis tulevana viikonloppuna Canberraan pelaamaan hauskoja suomalaisia pelejä ja nauttimaan rennosta suomalaissyntyisten ja Suomen ystävien seurasta!


Kehottaa
Jouni
Canberra

jounij

Juhannusta vietämme tänä vuonna nautiskellen iki-ihanien emäntiemme valmistaman suomalaisen pitopöydän herkuista sekä tanssimalla itsemme väsyksiin Juha K-F:n tahdittaman musiikin tahdissa. Juhlat pidetään joulujuhlista tutuksi tulleesta paikassa

Serbian Orthodox Church Hall,
Lambrigg- ja Longerenong-katujen kulma, Farrer ACT
lauantaina 25.6.05.klo 18 - 23 alkaen
(huomaa tavallista aikaisempi aika).

Oma juomabaari tarjoaa juotavaa joka makuun ja luvassa on myös juhannusaiheista ohjelmaa

Lippujen hinnat ovat $20 jäsenet ja $25 vieraat.

Ruokailun oikein mitoittamiseksi ennakkoilmoittautumisia pyydetään 20.6.05 mennessä Riitta K-F:lle p. (02) 6258 7272.


Ilmoittaa
Jouni
Canberra

jounij

Kappas, postitin ylläolevan ilmoituksen Lukijoiden Ilmoitustaulu -palstan alle, minne tällainen ilmoitus mielestäni kuuluu. Tai ehkä vielä sopivampi palsta saattaisi olla Suomalaisyhteisön tiedotuksia. Joka tapauksessa tämä viesti näkyy ainakin minun koneellani myös täällä Asuminen - eläminen -palstalla, jonne tämä aihe ei mielestäni kovin hyvin sovi. Johtuukohan tämä merkillisyys taannoisesta "suursiivouksesta", vai mistä?


Ihmettelee
Jouni
Canberra

Raiwå

Jouni ;)

Tarkoitatko että viestisi meni jostain syystä Asuminen/eläminen sarakkeessa olevaan Canberrassa tapahtuu viestiketjuun, jonka muistaakseni siirsin sinne 'suursiivouksen' aikana?

Vai että yritit laittaa ilmoitustaululle viestiäsi, ja se päätyi kyseiseen kansioon Asuminen/Eläminen ketjuun?

Jos eka on oikea? osaan korjata asian haluamalla tavallasi.
Jos se taas on toinen, en osaa ilman Joukon tukea auttaa.

Olen odotellut foorumilaisilta palautetta siivouksen jälkeen, mutta ei ole tullut, joten en ole yrittänyt vielä uudelleen järjestelyitä.


Tuumaa


:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

jounij

Menin ensin Lukijoiden ilmoitustaululla olevaan Canberran tapahtumia -ketjuun. Huomasin myös, että ketjun nimen eteen oli lisätty sana 'Siiretty:" ja ajattelin, että olen joskus ketjun aloittaessani tullut postittaneeksi ekan viestin jonnekin kuka ties minne väärään paikkaan ja että joku on sittemmin siirtänyt sen juuri tuonne ilmoitustaululle. Kun postitin ketjun jatkeeksi uuden viestin, selaimeni näytti minulle tuloksena kummallisen viestin, jonka sisältönä oli vain "1642". Myöhemmin lukemattomia viestejä selatessani huomasin viestini ilmestyneenkin Asuminen - eläminen -palstalle. Myöhempi viestini oli lähinnä asian ihmettelyä.

Tosin mieluiten näkisin tällaiset ilmoitusluontoiset asiat kuten Canberran Suomi-Seuran tapahtumat joko Lukijoiden ilmoitustaululla tai Seurojen ja järjestöjen uutisia -palstalla. Toki ymmärrän, että joku voi loogisesti ajatella niiden käsittelevän asumista ja elämistä Australiassa, mutta itse etsisin tällaisia seuratoimintaan liittyviä ilmoituksia joltakin ilmoitusluontoiselta palstalta ennemmin kuin keskustelupalstalta.


Miettii
Jouni
Canberra

Raiwå

Jouni :)

Silloin kun siivosin ja j?rjestelin viestiketjuja, siirsin t?m?n ketjun sinne Asuminen/El?minen sarakkeeseen.
J?tin samalla linkin tuonne alkuper?iseen paikkaan niille jotka olivat tottuneet sit? sielt? etsim??n.
En ole koskaan kokeillut j?tt?? viesti? linkkiin, ja nyt kun olet itse sit? kokeillut, voidaan todeta ett? se linkki systeemi toimii.
Hieman on koirannuuskaa annettavissa itselleni siin? suhteessa, etten kokeillut systeemin toimivuutta ennen siirtoja.
Ja my?s se etten kertonut kellekk??n ei varmasti auta asiassa.
Jos siirr?n t?m?n ketjun esim Seurat ja yhteis?t ilmoittaa ketjuun, katoaa se etusivulta pois.
Emme halua sen tapahtuvan, joten palautin sen toistaiseksi alkuper?iseen paikkaansa, kunnes saamme Joukolta 'sy?tt?? takaisin' (feedback) :roue
Joukolla on meneill??n koko etusivun uudelleen j?rjestely, joten odotan sen valmistumista jolloin ehk? kaikki viestiketjut saavat palstatilaa, eli n?kyvyytt?.


Hauskaa Sunnuntaita toivottaa




:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

jounij

järjestetään lauantaina 25.11.2006 kello 19 alkaen Serbian ortodoksisen kirkon juhlasalissa, cnr Lambrigg & Longerenong Streets, Farrer ACT. Tervetuloa kaikki!


Canberran Suomi-Seuran johtokunnan puolesta tiedottaa
Jouni
Canberra

Pipsa82

LainaaAlkuperäinen postittaja jounij
järjestetään lauantaina 25.11.2006 kello 19 alkaen Serbian ortodoksisen kirkon juhlasalissa, cnr Lambrigg & Longerenong Streets, Farrer ACT. Tervetuloa kaikki!


Canberran Suomi-Seuran johtokunnan puolesta tiedottaa

Moikka Jouni,

Huomasin sun viestin vasta nyt eli billeet meni multa valitettavasti sivu suun:itke . Asuuko Canberrassa paljon suomalaista porukkaa? Oon kuullut tyokaveriltani etta taalla on aikoinaan pelailtu suomalaista pesapalloa kans... Pitaaks paikkaansa?

eevis

Pipsa82 :), oikein olet kuullut, pesisyhteystiedot löytyy täältä. :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


jounij

Anteeksi, etten hoksannut aikaisemmin ilmoitella. Jatkossa Canberran suomalaistoiminnoista kiinnostuneiden kannattaa pitää silmällä tätä palstaa:

Canberran Uutukaiset

Siellä ei ole tosin kahta viimeisintä (joita en ole itse toimittanut), mutta yritän järjestää korjauksen asiaan.

Joo, kuten Eeviskin todistaa, pesistä pelataan. Suomalaisiksi itsensä tunnistavia on Canberrassa nykyään noin 600, joista kuitenkaan kaikki eivät ole suomalaisten yhteisissä toiminnoissa aktiivisia. Tervetuloa kuitenkin mukaan!


Mukaan toimintaan aktivoi
Jouni
Canberra

Pipsa82

Kiitoksia vastauksista!

Joo oon aika uusi taalla Canberrassa. Haita juhlittiin aussimieheni kans pari viikkoa sitten ja nyt ois tarkotus viettaa ainakin seuraavat pari vuotta taalla...
Joten olis ihan kiva tutustua teihin paikallisiin suomalaisiin. Itse olen 24v. ja asustelen pohjois canberrassa. Ois ihan kiva kayda joskus vaikka kaffeella tai drinksuilla, shoppailemassa tai ihan mita vaan. Ja olen muuten sit ehdottomasti kiinnostunut pesiksesta eli ilmotelkaahaan ku pelaillaan! Mun aussityokaverikin tahtois tulla matkaan. Se pelaili pesista 90-luvulla suomessa ku oli vaihto-oppilaana vuoden.

:XXXX

jounij

Juuri uusimmassa Uutukaisessa, jonka Jouko kaiketi kohta laittaa saataville tuonne ylläolevaan linkkiin, mainostettiin pesistreenien jo käynnistyneen. Ne pidetään Lathamin kentällä sunnuntaisin kello 9.30. Eli sinne sekaan vain!

Me Canberran suomalaiset ollaan yleisesti ottaen jonkin verran vanhempia kuin sinä, mutta silti hyvin avoimia ja otamme uudet tulokkaat ystävällisesti vastaan iästä huolimatta. Voitaisiin hyvin käväistä drinksuilla joku ilta. Aika usein näin lämpimien ilmojen vallitessa käymme ottamassa jonkun juoman kavereiden kanssa Antigoksen terassilla, joka on keskustassa karusellista hieman parlamenttitalolle päin. Myös muunlainen kohtaaminen käy päinsä. Kirjoitapa minulle vaikka puhelinnumerosi osoitteeseen jounij :muiku pcug.org.au, niin voidaan neuvotella tarkemmin. Tai soita kotiin 6242 7676.

Minä ja Arja-vaimoni muuten asustelemme Palmerstonissa.


Sinut tervetulleeksi Canberraan toivottaen
Jouni
Canberra

Jouko

No joo sama pää kesät talvet, muistin että toi piti laittaa tuon muuton jälkeen takaisin paikalle nimittäin ei ollut siinä varmistuksessa josta taulukot luotiin. Sorry.

Päivittelee jouko


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

jounij

Ennen kohta ilmestyvän uusimman Uutukaisen ilmestymistä laitettakoon tänne "ennakkovaroitus" CFS:n joulujuhlasta:

Canberran Suomi-Seura järjestää jäsenilleen ja heidän ystävilleen perinteisen joulujuhlan
lauantaina 24.11.07 klo 18 alkaen (huomaa tavallista aikaisempi aika).

Paikkana on jo tutuksi tullut
Serbian Orthodox Church Hall,
Lambrigg- ja Longerenong-katujen kulma, Farrer ACT

Lippujen hinnat ovat $25 jäsenille ja $30 vieraille. Alle 12v lapset ilmaiseksi maksavan aikuisen mukana.

Tiedustelut ja pöytävaraukset
Mirja kännykkä 0409 830 831 tai koti (02) 6286 5515
Tuija koti (02) 6262 3754



CFS:n johtokunnan puolesta ilmoittelee
Jouni
Canberra