mita ihmetta???

Aloittaja iskater, kesäkuu 27, 2003, 09:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

iskater

joukokos tasta on vastuussa? on ulkoasu paassyt vahan muuttumaan viime kerrasta kun taalla olin. ja se tais olla....4tuntia sitten. tai sit taa on taas joku niista jutuista ett on kivaa kun mulla nayttaa joltain ihan muulta kun kaikilla muilla :o

tassahan sita riittaa leikkimista taas pitkaksi aikaa kun kay omassa profiilissa muttamassa mielialaansa :)
ma oon ihan sekasin :)):)):))

jooh, ja kyselyitakin saa tuotettua, mita tastakin seuraa???

hyvaa varmaan vaan. kunhan tahan tottuu, vaan vielapa nayttaa kovin kummalliselta :o:o:o:o

Jouko

Jep iskater, kuten jo huomasit taulu on päivitetty ja samalla vanhoja vikoja korjattiin. Korjauksen yhteydessä hyperlinkki ongelman pitäisi olla taaksejäännyttä elämää, tosin ulkoasuun on tulossa vielä pieniä säätöjä sinne tänne, jos ja kun taulun toiminnoista löytyy ongelmia tai varsinaisia bugeja laittakaa niistä tietoa tulemaan U2U viestin välityksellä käyttämällä Jouko nimeä niin koetan parhaan kykyni mukaan korjata niitä.

Uutta taululla on muun muassa,


  • Parempi profiilin hallinta
  • Suosikit
  • Mate lista
  • Parannettu U2U nyt uudet viestit näkyvä sisään kirjaudutua
  • Parannettu Help/Faq osasto
  • Viestin editointi leiman pystyy kääntämään pois käytöstä
  • Jne.



Kiitos mette!

Terveisin
Jouko


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Jaaks

:XXXX:XXXX:XXXX

Well done Jouko

Ps. onko klo 12 ok:??

Jouko

Kiitos Jaakko,

Kello 12 on tosi hyvä, :XXXX

Terveisin
Jouko


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Jaaks

:D:D:D:D:D:D

Jouko,

Ala valita vaikka joltain Turkkulaisilta pallo hukkuiskin.  Ei silla ole loppujen lopuksi mitaan eroa niille kuitenkaan

:XXXX:XXXX:XXXX

iskater

:D
:cool:    :D
   :D  :cool:         :D
    :cool:     :D :cool: :coolh
   :D           :cool: :D
      :cool:     :D
           :D

pallot hukassa, mutta eipa se todellakaan haittaa :XXXX:XXXX

Tony

Tänks Jouko!

Mä yritin etsiä omaa kuvaani netistä, mutta enpä löytänyt, ja kun jotain piti keksiä niin....:D:D:D

:)Tony

Mä muutan ton jossain vaiheessa ihan oikeaksi kuvaksi, kunhan( sitten palmun alla istuessa) saan sen törkättyä nettiin, ja toivoen sen mahtuvan määrättyihin raameihin.
Olen vilpittömästi mielissäni siitä, että on mahdollisuus nähdä kenen kanssa täällä keskustelee. Ja antaahan se Raivollekin aivan uuden ulottuvuuden  ;););););)

Heidi

Mita ihmetta tosiaankin, kyllapas taalla nayttaa erilaiselta :o:o:o

Pitaisiko tossa muuten lukea esikatsele, eika esikatse? Vai onko sekin joku uusi suomen kielen sana :P

Keep up the good work Jouko !!!

Jouko

Kiitos palautteesta,

Kyllähän siinä piti lukea esikatsele mutta kun kämmäsin siihen esikatse sanan, no nyt se on kuitenkin korjattu, thanks Heidi!
Väännän vielä muutamia ulkoasu ja tietokantakyselyjä toiminnan hiomiseksi.

Näyttää myös tuo U2U toimivan paljon entistä paremmin eivät nuo viestit enään jää roikkumaan samalla tavalla laatikkoon kuin ennen. :)

Noista kuvista Avattarista, ne olis hyvä jos ne olisi vaikka siinä max 100X100 niin tuo foorumin ulkoasu ei levähtäisi liian leveeksi. Tonylla tuo kuva oli ehkä vähän :) liian levee, kavensin sitä ja latasin sen meidän avatars hakemistoon,  niille dunderilaisille tiedoksi joilla ei ole hallinassa palvelinta jolle voi kuvia ladata, voin avittaa ja ladata haluamasi kuvan tälle palvelimelle, laittakaa kuva e-mailissa tuleen niin eiköhän se siitä järjesty.

Tiedottelee
Jouko


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Tony

Yes, tänään juhlittiin viiden tähden "kenraaliutta" oikein South Australian Yalumba Merlotilla.
Suomen Alkossa on runsaasti Australialaisia viinejä, mutta meikäläisen suosimassa 6-10 egen hintaskaalassa ei tahdo löytyä oikein suuhun sopivaa. Kunnon tuhdit aussi shiraat ovat sitten jo tupla hintaisia, niin valitettavasti en voi tukea Australian viiniteollisuutta näin Suomesta käsin, mutta odottakaas kun pääsen paikan päälle:D:D:D

Kestihän sitä kesää jo kaksi päivää, olkaamme siis siitä iloisia:D:D:D

:)Tony

Milka

On tassa muutaman viikon ajan paasset tyot pahasti haittaamaan naita harrastuksia. Sitten kun vihdoin olisi vahan aikaa, niin enpa paassytkaan sisalle palveluun.

Joukon systeemit luokitteli minut nettiterroristiksi ja esti paasyn keskustelusitelle :nuttu::nuttu::nuttu::nuttu:

Aloin jo miettia, mita pahaa olen sanonut tai tehnyt... :o:o:o

No Jouko onneksi pyynnostani korjasi asian ja nyt  systeemi pelaa taas.  Kiitosta kovin Jouko

Kivoja uudistuksia. Pidan etenkin uusista hymioista.

:eye::eye::eye::eye:

Raiwå

Milka
Et kai vaan ole suuttunut meille ???

Ei varmaankaan ole ollut tahallista


Hymiötkö ???     En minä ole nähny niitä missään
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Jouko

Milka,

Kiitosta kiitosta vaikkakin osa hymiö-kunniasta kuuluukin raivolle, sain nimitäin niitä häneltä aika läjän.

Noiden milkan sisäänpääsy vaikeuksien jäljet johtivat syttytehtaalle, sillä milkan duunissa on mitä ilmeisemmin ruuvailtu wirewoooliiii siihen malliin että, se sai IP tarkistuksen hämilleen eikä päästänyt häntä sisään, :nuttu: näin ollen milka on puhdas kuin pulmunen, ja ainut ketä siitä vois soimata on tämä meidän hiukkasen liipaisin herkä osoitteen tarkistus. :D


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Milka

Edelleen toimii eli hyvin pyyhkii... Kiitos Jouko.

Minua ei kylla yhtaan yllata, etta firman tekniikan pojat on taas muuttaneet jotain... Tiedattahan ne insinoorit...

:D:D:D:D:D

Eipa silla tassa puljussa pitaisi olla ns. internet turvatoimet huipussaan. Firman paatoimialana on nimittain vahtia ettei nettiterroristit paase palomuurien taakse esim.  suurimpien valtiovirastojen jarjestelmiin. :eye::eye::eye::eye: