Suomi Newspaper (eli Suomi-lehti)

Aloittaja jounij, joulukuu 26, 2004, 10:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jounij

Olipa Suomi-lehden joulunumerossa paljon meihin dunderilaisiinkin liittyvää juttua ja valokuvia. Ensinnäkin Fogsista oli pitkä haastattelu. Kävikö Kirsti paikan päällä sinut löytämässä, vai mistä hän keksi sinua haastatella?

Sitten canberralaisten toiminnasta oli pari artikkelia, joissa minä edustin dunderilaisia ollen toisessa jutussa julkaistussa kuvassa ja toisessa jutussa kirjoittajana. Melbournen Suomi-Seuran itsenäisyyspäivän juhlintaa koskevassa jutussa kehuttiin Tuipan lauluesitystä. Olisinpa minäkin ollut kuulemassa, sillä pidän tuosta Suomen laulusta todella paljon!

Sydneystä Riku (veikkaisin HW:ksi) kirjoitti Lane Covesssa pidetystä pikkujoulupiknikistä, ja ihan kuin HW itse näkyisi pienenä taustalla piknikkijutun yhteydessä julkaistussa kuvassa - en ole tästä 100% varma.

Unohdinkohan mainita jonkun tai jäiköhän minulta spottaamatta joku lehdessä tavalla tai toisella "esiintynyt" dunderilainen? Yhdessä aikaisemmassa Suomi-lehdessä oli valokuva, jossa olin huomaavinani Aikaihmisen...


Joulupäivänä Suomi-lehteen syventynyt
Jouni
Canberra

fogs

:P Kirsti ja minä emme ole koskaan tavanneet, kirjeenvaihdossa ollaan kuitenkin oltu tiiviisti 4 1/2 vuotta... joten Kirsti kai totesi että minusta jutun aihettakin saisi....:D

jounij

Ahaa, hyvinhän se Kirsti oli osannut peittää sen, ettette ole koskaan edes tavanneet!

Muistinpa nyt samalla, että onhan se kanssani siinä taidekurssin toimintakuvassa oleva Selkaakin kirjoitellut muutaman viestin tänne Dunderiin. Eli yksi lehdestä spotattu dunderilainen lisää!


Luetteloa täydentää
Jouni
Canberra

fogs

...Nykyajan teknologian avullahan tuon haastattelun sai tehtyä vallan mainiosti netin kautta... tosin Kirsti raukka omaa hyvin pitkän pinnan kun ei millään meikäläinen saanut kysymyksiin välillä vastattua. Kiitos siis Kirstille!!! :god::god:

jounij

Pistetäänpä tänne oikean otsikon alle Suomi-lehden yhteystiedot, kun niitä toisaalla kyseltiin:

Suomi Newspaper
Päätoimittaja Risto Söder
Po Box 303
Malvern VIC 3144

Puh. +61 - (0)3 - 9572 2543.


Tiedottaa
Jouni
Canberra