työharjoittelupaikan etsintää

Aloittaja nin, heinäkuu 15, 2009, 21:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

nin

Moikka!

Tiedän, että täällä on juteltu kaikenlaisista työharjoitteluasioita mutta omaan asiaani en ole saanut niistä vastausta.
Olen siis etsimässä työharjoittelupaikkaa Ausseista ensi talveksi ja jakson pituus tulee olemaan n. 5kk. Opiskelen ulkomaankauppaa ja suuntautuminen on maahantuontiin ja tukkukauppaan. Eteenkin maahantuontiyritykset vaatetus-ja jalkinealalta kiinnostaisivat.
...ja sen verran vielä lisään, että työkokemuksia on kertynyt jo mukavasti ja olen aikaisemminkin ollut työharjoittelussa ulkomailla. En siis ole aivan ummikko näissä asioissa  :pepsodent   

Olenkin tässä jo hyvää vauhtia etsinyt mahdollisia harjoittelupaikkoja, mutta hieman mietityttää yritysten taloudellinen tilanne. Olen valmistautunut tekemään harjoitteluni palkatta mutta täällä Suomessa on ainakin niin, että kun yrityksillä on YT-neuvotteluja niin silloinhan ei saa ottaa töihin edes ilmaista työvoimaa. Mites siellä Ausseissa?

KAtselin, että esim. Pasific brands pty ltd oli irtisanonut lähemmäs 2000 työntekijäänsä. Onko Teillä tietoa samanlaisista tilanteista koskien vaatetusalaa? Kaikki vinkit vaatetusalan yrityksistä otetaan vastaan!  :god:

Tässä vielä muille työ/harjoittelupaikkaa etsiville vinkiksi
www.yellowpages.com.au
www.aussieweb.com.au
Nämä oli kyllä varmaan jo kaikilla tiedossa  :peukkuy