rekry firman kautta vai ihan itse?

Aloittaja emm, helmikuu 26, 2006, 00:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

emm

Hei!

Olen muutaman kuukauden päästä valmistuva kätilö-sairaanhoitaja. Työkokemusta sairaanhoitajana kyllä on muttei vielä kätilön kovinkaan paljon..Kyselisin mielipidettä että kannattaako Australian työmarkkinoille pyrkiä omin avuin (ottaa yhteyttä työnantajiin/tulla käymään/hakea viisumia) vai rekrytointifirman kautta.

Olen ollut vuoden Australiassa WH-viisumilla ja silloin ainakin sairaalasta sai suht. helposti töitä kun vain ns. käveli sisään ovesta..

Kokemuksia rekry firmoista?

emm

ps. Olen kyllä selaillut.. ja tulen vielä selailemaankin noita aikaisemmin kirjoitettuja :)

susuli

Susuli meinaa ainakin tunkea hoitsumarkkinoille ihan isse. Alan lilitot Suomessa järkkää regit, sinun tapauksessa kai Tehy? Kysy sieltä ja sitten vaan pr hakemus sisään.

Nimim. En ole ehtinyt ede dunderiin kirjoitella kun olen paahtanut opiontoviikkoja sisään jotta täältä Siperiasta pääsisi mahdollisimman pian.. :itke

Itse muuten ajattelin käydä heittämässä lyhyen työharjoittelun Venäjällä, jostain syystä olen jäänyt käsitykseen, että monipuolisesta kielitaidosta olisi kovastikin hyötyä hoitsun hommissa.. :?
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-