Varastohommat?

Aloittaja SunSet, joulukuu 12, 2005, 01:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SunSet

Niin.. Mites on varastohommien laita ausseissa? Onko helppo paasta. Vaikka ei voisi vahempaa kiinnostaa, kylla sita kestaisi kolme kuukautta.
 Oon ollut pakkaamassa ruokakauppojen elintarvikkeita ja ajellut trukilla :).
 Ja onko mitaan tsanssia paasta hommiin?:eye:

susuli

Aussilainen trukkikortti vaaditaan jokapaikassa. N. parilla sadalla doltsulla saa ajettua semmoisen muistaakseni...:P
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-

DunderTero

Mulla on semmonen mielikuva etta aussitrukkikortti olis 350 taalan paikkeilla ja kortti tosiaan vaaditaan aina. Parissa ilmotuksessa oon tosin nahny etta muunkinmaalaiset kortit kelpuutettais.

Penrithin alueella (West Sydney) haetaan usein semmosta n. 20 trukkikuskia kerralla! :)

susuli

Pakko kertoa.. Sain itse "etuoikeuden" olla osallistumassa erittäin mielenkiintoiseen "How to work safely with a forklift" koulutukseen, vaikka en trukkia aja, enkä halua osatakaan ajaa. Mieheni on ajellut trukkia enempikin, ja  oli kovasti sitä mieltä että koko trukki härdelli & varastohommat yleensä otetaan astetta vakavammin Ausseissa kuin Suomessa. Sinänsä hyvä juttu.

Ja tärkein, jos varastohommiin aiot, sinulla pitää olla steel cap kengät mukanasi. Safety bootseiksi kai kutsuttu..:kysymys Muutoin hommia oli, ainakin Susulin mielestä, tarjolla paremmin kuin hyvin.
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-