IT-ammattilaiselle töitä

Aloittaja jbecker, heinäkuu 06, 2005, 14:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jbecker

Tässä vanhana (47-vuotias) ajattelin vielä kerran rykäistä ulkomaille töihin. Olen Aasian suunnalla jo ollutkin töissä, mutta nyt alkoi Australia kiinnostamaan.

Kävin virallisilla sivuilla laskemassa omat pisteeni, mutta eivät oikein tahtoneet riittää.

Mitähän muita mahdollisuuksia olisi. Kannattaako tyrkyttää itseä suoraan työnvälitys-firmoille, pistää cv etc jonnekin nettiin vai mikä olisi paras mahdollinen tapa.

Olen käynyt läpi noita webbi-saitteja ja havainnut, että sille erikoisalueelle, jonka hallitsen ja josta on eniten kokemusta, on runsaastikin kysyntää Australiasta.

Jos jollakin on kokemusta vastaavasta tilanteesta, kuuntelen mielenkiinnolla, kuten kuuntelen muitakin vihjeitä...

Kiitokset etukäteen

jb

Rockola

LainaaOriginally posted by jbecker
Tässä vanhana (47-vuotias) ajattelin vielä kerran rykäistä ulkomaille töihin. Olen Aasian suunnalla jo ollutkin töissä, mutta nyt alkoi Australia kiinnostamaan.

Kävin virallisilla sivuilla laskemassa omat pisteeni, mutta eivät oikein tahtoneet riittää.
Yli 45 v ika on kylla valitettavasti aikamoinen este useimmissa Australian tyoviisumikategorioissa. Uuden Seelannin vastaava raja on 56 v joten sinne voisit saadakin tyoviisumin ainakin ikasi puolesta.
Wovon man nicht sprechen kann, dar?ber mu? man schweigen