ammateista skilled migration.. taas

Aloittaja susuli, marraskuu 25, 2005, 23:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

susuli

Heippa!




Voi kökkö kun on hankalaa  :itke:nuttu::confuse
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-

Jukka

Susuli,

Postituksia 268 ja kysyt kuka vois päättää sun puolesta mitä viisumia hakea, ei voi muuta kuin ihmetellä :hahhaa:hahhaa:hahhaa?

Jukka

fogs

LainaaAlkuperäinen postittaja susuli
Itse opiskelen juuri lähihoitajaksi ja aion erikoistua hammashoitajaksi, haulla löysin lähihoitajalle nimikkeen täältä dunderista, joten lähihoitaja ei liene general nurse..

 

Lähihoitajana voit hakea enrolled nurse töitä rekisteröinnin jälkeen.

susuli

Jukka, en varsinaisesti sitä kysynyt, mutta jos sinusta tuntuu siltä, sori.
-LIFE IS LIKE A CIGARETTE, SMOKE IT TO THE BUTT-

Mariag

Oon nyt tulevana jouluna valmistuva lähihoitaja, jonka jälkeen olisi tarkoitus muuttaa poikaystävän tykö canberraan.
Haluaisin tietää mikä lähihoitajan koulutuksen arvo on Australiassa ja mitä se tarkalleen tarkoittaa?
Olen miettinyt etsiväni sponssoria ja siten hakea työlupaviisumia, onko tämä viisumi tuttu kellekkään?

Kyra

Sairaanhoitaja = registered nurse
lähihoitaja = lähinnä enrolled nurse.


Mariag

Oon miettiny jatkavani opintoja ausseissa valmistumisen jälkeen. Onko yliopisto ainoa jossa jatkaa opintoja esim. sairaanhoitajaksi tai fysioterapeutiksi vai onko halvempia vaihtoehtoja/ kouluja.
Miten lähihoitaja osoittaa ammattitaitonsa ausseissa kun enrolled nurse on  käsitykseni mukaanenemmänkin perushoitaja ja lähihoitaja siis on koulutukseltaan edennyt pidemmälle.
Onko jotain kursseja ulkomaalaisille hoitajille joissa taidot tulee tunnetuks, vai pitääkö kokonaan aloittaa koulutus uusiks?