Kokemuksia thai-nyrkkeilystä

Aloittaja AP, elokuu 10, 2006, 22:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AP

Moicca!

Onko jolla kulla kokemuksia thai nyrkkeilystä Ausseissa? Eli onko suositella jotain hyviä camppejä? Löytyykö thaikku valmentajia ja minkä hintasta? Löytyykö ammattilaisia vai ihan harrastaja pohjalta ja mites Australian mestaruus kilpailut ko. lajissa?

Itse olen treenannut Suomessa n. 6v ja käynyt thaikuissakin useampaan otteeseen. Kiinnostaisi todella, jos kokemuksia!

Jouko

Brisbanen Valleysta löytyy Valhalla ?? niminen paikikka jossa lajia harrastetaan sitä vetävä hemmo nauttii jonkinlaista gurun mainetta. Paikan ulkoseinään maalatut grafiittit näyttävät olevan peräisin viikinkien Valhalla tarinasta.

http://www.valhallamuaythai.com/


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

MK

Hei!

Onko kellään kokemuksia Sydneyn thainyrkkeilysaleista? Missä löytyisi hyvää opetusta sekä hyvä ilmapiiri? Olen googlettanut muutamia saleja ja kuukausimatksut näytti olevan $110-150, onkohan tämä ihan käypä ja normaali hinta thaikun treenaamisesta nykyisin?

Caramba

Moikka! Itse treenasin kolmisen kuukautta juuri tuolla Valhalla salilla. Siellä on ihan hyvä perusmeno, keskittyy tosi paljon tekniikkaan ja sitten tietysti perjantaisin aina sparriin. Paljon eri tasoisia harrastajia ja kilpailijoita. Valhalla on melko kallis ja tunnit sisälsivät ehkä vähän liikaa säkin kanssa työskentelyä. Fiilis ei ehkä ollut se parhain siellä, jos haluaa esimerkiksi jäädä tunnin jälkeen hetkeksi sparraamaan treenikaverin kanssa niin se ei yleensä koskaan käynyt.

Sydneyssä, Manlyssä, on kuuleman mukaan hyvä sali nimeltä Bulldog Gym. Moni suomalainen thainyrkkeilijä on käynyt siellä treenaan. Tempo on kuulemma tosi kova ja valmentajat kannustavat kokoajan eteenpäin. Jos eksyt Uuden-Seelannin suunnalle niin siellä on tosi pieni, mutta huikea sali Queenstownissa. Täytyy tähän loppuun sanoa, että olin pitkään reissussa ja kävin usealla salilla treenaamassa, mutta mistään ei löytynyt yhtä hyvää meininkiä ja tunteella tekemistä kuin HTBC:llä! ;)