Helsingin ev.-lut. seurakuntien jäsenet voivat tilata virkatodistukset Internetin välityksellä

Aloittaja Jouko, syyskuu 24, 2002, 16:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jouko

Helsingin ev.-lut. seurakuntien jäsenet ovat heinäkuun alusta voineet tilata virkatodistuksen itselleen Internetin kautta osoitteesta: http://www.helsinginseurakuntayhtyma.fi/keskusrekisteri

Keskusrekisteri palvelee myös sukututkijoita verkon kautta. Täyttämällä sukututkimustilauksen keskusrekisterin verkkosivulla voi Helsingin jakamattoman seurakunnan kirkonkirjoista alkaen vuodesta 1856 tilata otteita ja selvityksiä sukututkimusta varten.

Myös Helsingin ruotsinkielisten seurakuntien jäsenillä on mahdollisuus täyttää tilaus äidinkielellään. Myöhemmin on tarkoitus, että keskusrekisterin nettisivut palvelevat täydellisesti myös ruotsinkielisiä asiakkaitaan.

Helsingin-seurakunnat

- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

aikano

Hei Jouko,

Minun taytyy lahettaa sinulle suuri kiitos tuosta osoitteesta joka on sinun post'issasi ja mista suomalainen joka asuu ulkomailla voi pyytaa virkatodistusta internetilla.

Se oli minulle valtavan suuri apu kun nyt ei tarvitse vaivata ystavia Suomessa menemaan johonkin toimistoon hakemaan sita minulle.

Joten, monet kiitokset taas. Sinun apusi on tosi arvokas! Ja loysin sen Google'sta.

Aila

P.S. Hope you're enjoying living in Brisbane (I suppose you do live there). I know that it is very tropical and has very beautiful but dangerous (sharks) waters. I lived in Perth, all the way across the country from you, for a couple years, many many moons ago. Loved it and wish that I could go back to Australia for a long visit again. I've lived in Houston, Texas for the past 27 years.

RUU

Tata aihetta pitaa vahan jatkaa.
Olen viime aikoina tilannut virkatodistukset viimeisimman kotikuntani maistraatista sahkopostilla. Paperit ovat lahteneet matkaan yleensa parissa paivassa ja kuoressa on ollut suomalainen tilisiirto / lasku maksua varten. Varsin katevaa!  :peukkuy

Maistraattien ohjeet ulkosuomalaisille, sisaltaen myos linkin yhteystietoihin.
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates