Yrittäjiä + matkailualan messuja Australiassa?

Aloittaja hake, lokakuu 19, 2015, 02:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hake

Hei!

Olen liiketalouden opiskelija Tampereen Proakatemialta. Olen mukana tiimiyrityksessä, sillä suuntaan opintoni yrittäjyyteen, matkailuun ja liiketoimintaosaamiseen. Olen tulossa ystäväni kanssa Australiaan kuukaudeksi helmi-maaliskuussa 2016. Tarkoitus olisi käydä parissa yritystapahtumassa/ seminaarissa ja jos löytyy sopivia matkailualan tapahtumia kyseiselle ajanjaksolle , myös nämä kiinnostavat. Kaikista tällaisista tapahtumista saa mielellään vinkata, kaikki pikku eventit kun eivät googlettamalla löydy.

Jos sinulla tai ystävälläsi on yritys Australiassa (mielellään suomalainen) ja olisi mahdollista tulla yritysvierailulle ja kuulla hieman kokemuksia aiheesta, olisi hienoa päästä tapaamaan. Yrityksen olisi hyvä sijaita Brisbanen/ Sydneyn seudulla. Kerron mielelläni tarkemmin myös meidän toimintatavoistamme esimerkiksi sähköpostitse ja tietysti paikan päällä, jos mahdollista. Postia voi laittaa osoitteeseen hannele.keto@eventa.fi, firma löytyy osoitteesta www.eventa.fi (jäsenten päivitys tosin kesken), ja koulun nettisivut proakatemia.fi -sivustolta.

Aurinkoisin syysterveisin,

Hannele