Australian Open 2006

Aloittaja Tuipa, tammikuu 13, 2006, 22:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Heidi

Kylla hiipuu, mutta silti pelannut tosi hienosti ja antanut hyvan vastuksen. En osannut odottaa nain hyvaa pelia, vaikka en kylla mikaan tennisekspertti olekaan.  :peukkuy

Harmi muuten ettet Leokatti ole viela siella Ballaratissa, olen nimittain menossa sinne sunnuntaina ja olisi ollut kivaa treffata. No, myy se talosi ensin ja sitten jarkataan tapaaminen! :)

Leokatti

Hrrr... Grrr... >:( :nuttu: Talon myyminen siis! No seuraavan kerran sitten Heidi  ;)

Joo, pelin taso on kyllä ollut ihan katsottava. Paljon parempi kuin numeroista voisi päätellä, kuten selostajatkin ovat jo pariin kertaan maininneet.

Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

Tuipa

Sunnuntai oli kylla todellinen Suomi sunnuntai Melbournessa - ensi tennista ja Jazzia.
Ja nyt tuo peli on kylla loistavaa katsottavaa! Tanaan aiemmin oli jopa Jarkon haastattelu seiskalla - turnauksen hiljainen etenija...
Hei Upeeta Jarkko! Hieno turnaus takana! 
Ja taytyy kylla sanoa, etta on kiva nostaa Suomen lippu liehumaan muutenkin kun formuloitten aikana (jota en itse kay katsomassa, pari kertaa riitti...)!!

MH


Leokatti

Lainaus käyttäjältä: MH - tammikuu 22, 2008, 16:16
Älä muuta sano  :nuttu: :nuttu: :nuttu:

Yhtä hauskaa siis Suomessakin... Kun tämä on ohi niin heittäydyn selälleni sohvalle ja syljeksin kattoon ensimmäisen viikon!
Kati

If you can't be a good example -- then you'll just have to be a horrible warning.

Tuipa

No olipa hieno peli! Ja kuten toimittajat sanoivat - kumpikaan ei juurikaan tehnyt helppoja vierheita vaan kaikki pisteet oli itse ansaittu.
Jotkut onnekkaat suomalaiset olivat jopa paikan paalla! Ja kyllahan Jarkolla riitti kannustus joukkoja. Hienoa!! :peukkuy :XXXX

MH

Lainaus käyttäjältä: Leokatti - tammikuu 22, 2008, 16:21
Yhtä hauskaa siis Suomessakin... Kun tämä on ohi niin heittäydyn selälleni sohvalle ja syljeksin kattoon ensimmäisen viikon!

Sama täällä, puolisko on ollut siellä jo viime huhtikuusta ja ite oon seikkaillut tätä väliä. Taitaa olla meillä molemmilla sama juttu, vähänkään erikoisempi kohde niin myynti kestää. Ei ole hevostilaa mutta tietynlaiseen yritystoimintaan soveltuva kiinteistö.

eevis

Noh, Nadal oli kova vastustaja, hyvin ilmeisestikin Jarkko pani kampoihin vaikka joutuikin lopulta taipumaan. Mahtava turnaus silti Niemiseltä! :XXXX
Dees - We will bloody bounce back!!!


Tuipa

Taas on tama aika vuodesta...
Australian avoimat alkavat jalleen huomenna, 19.1 ja heti samana paivana Jarkko Niemisella peli (ulkokentta nro 13, paivan vika peli) - siniristiliput heilumaan ja kansa kannustamaan turnauksen ajaksi!!  :peukkuy :peukkuy :peukkuy

http://www.australianopen.com/en_AU/scores/schedule/schedule6.html

sanni

HURRAA JARKKO, Pilbaran kannustusjoukot ovat valmiina! Meilla on koko katu keraantymassa yhdessa ruudun aareen ja tietty kaikki haluaa nahda, mika taa suomipoika on miehiaan! Kuinka jannaa!