Tammikuussa 2013 lähtijöitä, first stop Sydney

Aloittaja Nahe, syyskuu 30, 2012, 18:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nahe

Hellorei!

Täällä 26.v tyttö etsiskelee huumorintajuista matkaseuraa, asumiskustannuksia jakamaan ja muuten vaan hengailuseuraa. Ekaa kertaa lähdössä yksin matkalle ja pikkusen jänskättää miten asiat siellä sumpliutuu paikalleen. Ekat 4 yötä buukattuna hostellissa ja siitä eteenpäin kaikki onkin aivan auki  :D

Bricker

Morjesta!
Hyvä kuulla, et muitakin on yksin lähdössä Ausseihin reissailee. Ite kylläkin oon tammikuussa vielä Jenkeissä/Uudessa Seelannissa, mutta kovaa vauhtia tuun Aussien suuntaan. Jossain helmi-maaliskuun vaihteessa on vasta Ausseissa nähtävästi :) Itekki just ekaa kertaa lähdössä pidemmäks aikaa reissuun ja vähä alkaa jo jännittää! Vaikka en tuukkaa iha tammikuus Ausseihi nii jos kiinnostaa turista reissusta ja fiiliksistä nii passaa mulle :P Ootko lentämäs suoraa Ausseihi vai reissaatko jossai muualla ensiksi? :)

soleus

Moikka!

Itsellä (25 v. jätkä) hyvin samanlainen tilanne kuin muilla postaajilla eli tammikuun lopussa lento to Sydney. Toukokuussa paluu Suomeen, mutta aika pitkälti kaikki siltä väliltä auki. Brisbanessa vois olla työmahdollisuuksia ja muutenkin matka suuntaa jossain vaiheessa sinne. Kuulostais olevan paljon muitakin menossa tammikuussa Ausseihin! Hieno homma!

Walkerson

Tere.

Laskeudun 4.1.2013 Sydneyyn, tervetuloa matkaseuraksi. Olen 26 vuotias mies, omistan sairaalloisen mustan ja kieroutuneen huumorintajun  :pepsodent. Tarkoituksenani on backpacker matkustelu sekä työnteko W&H viisumilla. Kaverini tulee myöhemmin tammikuussa myös Austraaliaan, joten odottelen häntä ennenkuin jatkan syvemmälle Australian uumeniin. Tarkempaa matkasuunnitelmaa ei ole, ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan osoitteessa Ville.lotjonen@hotmail.com.


Joboman

Moro! Me ollaan jo taalla Australiassa. Kaks 24v. Oisko innokkaita, jos porukalla hommataan auto ja kierellaan missa kukin haluais kayda. Jos joku haluaa johonkin lahetaan sinne ja toinen toiseen niin lahetaan sinne.  Auto ostettais Tammikuun lopulla vaikka porukalla Sydneysta? Oisko innokkaita ja jos myydaan auto sitten kun porukka hajoamassa niin saa porukka rahansa takaisin sen mita saadaan autosta niin siihen osaan. Rennolla meiningilla lahdetaan. Taalta saa semmosia oppaita missa on ilmainen leiriintymis vaihtoehto. Esim jos autoon ei varmaan 6 tai enemman mahdu nukkuun niin jos telttoja pari nakataan kyytiin. Me voidaan kaverin kans auttaa kaikissa asioissa missa pystytaan, kun taalla ollaan. Mun aussinumero on 0437 372 854. Saa kysella taaltaki, kun tulee maahan ja on kysyttavaa. Hommataanpa kunnon porukka ja kierrellaan aussipaikka, Pidetaan hauskaa ja nautitaan toistemme seurasta. Miltapa kuulostaisi? Toissa kaydaan siella missa niita on ja mika kellekkin sopii. Jos jotain ei kiinnosta kayda toissa ja toinen tykkaa niin katotaan sillon mika on tilanne ja kysellaan jos loytys kaikille lahelta tyopaikka. Farmeilla on monenlaista tyota ei pelkastaan Omenanpoimintaa. Voi olla jotain ruuantekoa tms.

Sirrus

Morjens. Täällä vielä yks yksinään Aussilaan suuntaava kolmekybänen heppu. Oma plan on viettää joulu ja uv Sydneyssä ja sitten suunnata Brisbanen kautta kohti Surfers Paradisee. Kaverin peruttua seura olis erittäin tervetullutta! Vois esim. vuokrata auton tai mennä jollain julkisilla käymään vaikka Blue Mountainssilla yms. Tai sitten vaan viettää joulua rannalla drinkki kädessä ja hyvässä seurassa. :) Eli pistäkääpä viestiä jos porukkaan mahtuupi jouluviikolla.  :XXXX

Maijju

Heyyy Guyys!!!
Mie oon parikymppinen mimmi, joka on tullut Sydneyyn parisen viikkoo sitten. Kamppa on taal miul 9.1 asti ja sit ois tarkotus lahtee etenemmaan  tuonne ylos itarannikkoa pitkin (ehka kayvva myos tuol alhaalla kavasee, jos jollakulla ois matkasuunnitelmia sinnepain...??) Taalla kiinostais kokeilla/kokeilla surffausta, bluemountainsit, rantaelamaa, suurkaupunkeja ja niiden nahtavyyksia, luontoa ja jonkinakoista farmityota, ja ehottomasti Brisbaneen haluisin jaaha pidemmaksikin aikaa ja tietty paikallinen yoelama kiinnostaa myoskin...  ;)
:peukkuy :peukkuy :peukkuy
Eli jos joku haluu jakaa kokemuksia ja lahtea seikkailemaan rennon ja joustavan karjalaismimmin kaa niin voi soitella/laitella viestia miun aussinumbaan  045 206 7467
:pepsodent

Hanna92

Mua kiinnostas kyl lähtee kiertää ausseja auton kera, saa mennä oman aikataulun mukaa ja mihin huvittaa! Sydneys oon uv:n ja Portlandis varmaa ainaki tammikuun 20. pvään asti, sen jälkee saatan tulla takas Sydneyy, ei voi tietää viel :D Te jotka ootte tulos Sydneyy, mis majotutte? tosiaa pari kk sitte oli jo kaikki hostellit buukattu täytee joulun/uv:n ajaks joten mul ei oo mitää majotusta viel :D

Sirrus

Kyl mä löysin viel jonku ihan ok hostellin jostain Glebestä tossa pari viikkoo sitten. Mutta joo, täyttä ja kallista alkoi olemaan. Ylihuomenna lähtee lento, enää pari päivää tätä lunta ja jäätä ja sitten alkaa kesä. :XXXX

Kakaiii

Heissan! Täältä ollaan Jyväskylästä päin tulossa Sydneyyn kaksi 25vee tyttöä Hong Kongin kautta tammikuun alussa. Autohommat kiinnostais kyllä jossain kohassa ja muutenkin hyvät neuvot ja vinkit sekä toki mukava seura.  Laittakaahan viestiä nuoriso!
Me ollaan tietenkin mainiota seuraa ja fiksuja ja kauniita ja mukavia ja ja ja  :pepsodent