No tein vuoden duunia ja valilla kahta tyota paivassa etta sain kasaan massia tarpeeksi. Lento oli maanantaina ja sunnuntaina pakatessani huomasin passini taysin kadonneen, 5tunnin suuretsintojen jalkeen sita ei vielakaan loytyny..sain soitettua tutulle poliisille joka tuli omalla ajalla vasaamaan vuoden passin. Lahdin sunnuntai iltana matkaan ja ajoin 550km helsinkiin, olin siella yota ja aamulla matkustin parhaan kaverini kanssa lentokentalle, muut naytti lippua ennen meikaa ja kun mun vuoro tuli virkailijatati sano ettei mulla ole viisumia silla passin numerolla, esimies tuli paikalle ja sano etta viisuminkopiossa lukee etten paase lahtemaan..voitte kuvitella tunteen, kaikki kamat pakattuna, porukat ja kaverit hyvasteltyna jouduin jaamaan helsinkiin!!Tulin Ultima Travel yhtion kautta ja suuret kiitokset Riittta Tiaiselle joka otti mun ongelman asiakseen ja haki uuden viisumin ja auttoi kaikissa muissakin ongelmissa!!Lahdin tiistai aamuna lentokentalle ja kaikki meni kuten pitikin..ei muutako koneeseen, mutta taysin yksin lentopelkoni kanssa. Eka kone joka menee Wieniin on todella pieni, se tuntuu tipahtavan ja hajoavan joka sekunti..Huh huh!!No nyt olen ollut taalla muutaman paivan ja sain hommattua duunipaikan jostain pahkinapakkaamosta..aika kaukana keskustasta ja huonolla palkalla, mutta on se parempi kun ei mitaan!Eilen menin Kings Crossille biletysfiiliksella ja odotin paasya normaaliin bailumestaan mutta en loytanyt muuta kun strippimestoja ja siella sitten piti hengailla ja kysya hintatasoa, ihan vain etten erottuisi joukosta:)Ja sensuroinnin takia jatan kertomatta joitain illan tapahtumia..huomena mennaan katsomaan kamppaa, ihan suhtkoht edullinen mutta saa nahda, kylla siella joutuu pistaa suursiivouksen kayntiin ja sit maanantaina duuniin. Kavin siella Harbour Bridgella ja mesta oli ihan tajuton, jokainen joka on nahnyt ne valojen maarat joka puolella ja sen suurkaupungin sykkeen tunteen tietaa mista puhun, massia taalla on mennyt kun joutuu syomaan kaikkea roskaruokaa kunnes saan oman kampan etta paasee kokkaileen..sellasta, toivottavasi joku sai jotain irti tasta stoorista, ei muutako soronoo!:)
Ystavallisin terveisin
Osiris3