Australiaan 2014/2015?

Aloittaja downunder14, lokakuu 19, 2014, 04:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

downunder14

Heippa! Olen kaksikymppinen nainen, joka aikoo viimein toteuttaa kauan haaveilemansa reissun ja suunnata joulukuun lopulla maapallon toiselle puolelle pariksi kuukaudeksi! Olen lähdössä yksin matkaan, eikä minulla ole tällä hetkellä tuttuja ausseissa, joten olisin kiinnostunut mahdollisesta reissuseurasta jos on muita yksinäisiä vailla matkaseuraa :) Näillä näkymin lähden ennen uutta vuotta, jotta voin kokea Sydneyn kuuluisan uuden vuoden ja juhlia vuoden vaihtumista etuajassa, tottakai ;) Paluulento sijoittuu luultavasti maaliskuulle. Jos siis olet kiinnostunut, voit laittaa sähköpostia osoitteeseen goingdownunder14@hotmail.com! Reissuseuran ajankohdalla ei niin paljon ole merkitystä, mutta tottakai aina helpottaa sopeutumista jos alkutaipaleella ei tarvitse olla kaikesta ihan ulapalla yksinään :D Tällä hetkellä oman matkan valmistelut on vielä vähän puolitiessä eikä kovin tarkkoja suunnitelmia ole, joten jos on saman tilanteen omaavia reppureissaajia, myös panikointiseura matkan valmisteluun on tervetullutta :pepsodent

iinaaa

Heippa!
Laitoin sulle spostia jo jonkun aikaa sitten, toivottavasti oot huomannut sen. :--)