Ettei jaa rieskat ihan ilmaan roikkumaan niin paivitan tassa sen miten kavi.
Ohraisesti kavi ohrajauhon kanssa, ei sitten loytynyt mistaan, uskoisin kyseessa olevan vain minun saamattomuuteni, kun jo vaimokin muisti sedallaan nuorena ohraa kasvaneen?
no nappasin tehden sen rieskan sitten ruisjauhoista ensimmaisesta tuli nakkileipaa, eli kuumat oli kivet, toisesta tuli jo ihan mukvan kuohkeaa, mutta maku oli enemman ruisrieskaa kuin perunarieskaa,,,no hyvaa se oli eritoten kuumana, voin seka juuston kanssa.
kavin sitten katsastamassa tuon Northey streetin orgaanisen marketin,,,semmoinen hippi jutskahan se oli, ihan kiva ilmpiiri ja kiva kaveleskella aamutuimaan, joka hetkella odotin joko haistavani semmoisen imelan savun tuoksun tahi jokun kahlitsevan itsensa puuhun, do minulla oli parempaakin tekemista kuin odotella ilmaista sirkushuvia toisinajattelijoiden parista (doh,,jos on riitavan paljon toisinajattelijoita niin muututko itse toisinajattelijoiksi ja toisinajattelijat saman ajattelijoiksi??? bugger tota joutuu miettimaan

)
eli sen ruisleivan haku, no sieltahan se loytyy takanurkasta , taytelaista kunnon vuokalimppuahan se ja erinomaista lampoisena,,,
siita tuli sitten mieleen asiaakin etta mites tuommoiselle Aussi limpulle kavis jos sita lammittelisi jalkilammossa jonkun aikaa....eli olettaisin sen kuivuvan ehka hiukan ruskistuvan... Aussi (Oulu) laisenJalkiuuni leipaa...
doh, jos jollakulla on tuon Ohra jauhon tuotenimea tahi vinkkia pls laita tulemaan
Cheers