No niin, eilen olin jo matkatoimistossa lentosuunnitelma kadessa, kesakuun puolessa valissa hongkongiin ja siita suomeen... Tanaan piti menna piletit maksamaan mutta kuinkas kavikaan! Illalla juttelun lomassa sanoin suomalaiselle tutulle ennen baariin lahtoa etta ellei nyt jotain tosi kaanteentekevaa tanaan tapahtu lahden kesakuun puokkivalissa nostelemaan kotia kohden.
Mutta mutta, nyt ei sitten lahdeta yhtaan mihinkaan kun pikku rosvo pihisti kasilaukun ja se passi sun muut pilipalipaperit meni sen silian tien...
Cop-shopissa kavin eilen yona tekemassa raportin ja sanoivat ett apitaa soittaa konsulaattiin tarvitsen sita rikosilmoituksen numeroa sit kun haen uutta passia, muuta nyt ei oikein silla reissulla selvinnyt.
Taalla varmaan jengi tietaa miten tuota passia lahdetaan uudestaan hakemaan? onko kamalan kallista? Joku sanoi etta ne paperit ym pitaisi itse vieda sydneyyn ja hakea se passi henk koht sielta kanssa

Kestaako kamalan kauan jos ei hae mitaan erikousnopeutusta prosessiin?
Eipa tassa mitaan, ilmeisesti mun ei viela taalta ollut tarkoitus lahteakaan, Bundyyn siis herneenpalkojen pariin seuraavaksi