Polkupyörällä Sydney-Brisbane?

Aloittaja teemuki, elokuu 05, 2009, 05:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

teemuki

Sanokaapas ihmiset onko mitään järkeä ajaa tuota väliä polkupyörällä. Minua alkoi kovasti kiehtomaan ajatus tästä. Ovatkohan tiet minkälaisia? Matkaahan on noin vajaa 1000 kilometriä mutta jos sen 2 kuukaudessa hoitaa niin ei pitäisi minulle ongelmia tuottaa. Kaupungitkin ovat sopivin välimatkoin siinä varrella. Kertokaa mielipiteitä? :)

jounij

Vaarallista se ainakin on. Vaikka tiet ovatkin hyviä, autoilijat eivät tässä maassa pyöräilijöitä kunnioita.


Tuumaa
Jouni
Canberra

Kottarainen

Tiet on kyllä ihan asvaltoituja ja hyväkuntoisia, mutta kuten sanottu, ite en haluais rekkojen välissä mennä. Lisäksi voit jättää laskuista n. 10 kuukautta vuodesta, kun on ihan liian kuuma pyöräillä pitkiä matkoja.

Merja

Lainaus käyttäjältä: teemuki - elokuu 05, 2009, 05:44
Sanokaapas ihmiset onko mitään järkeä ajaa tuota väliä polkupyörällä.

Onko elämässä mitään järkeä?  ;)

Voit esimerkiksi katsella miten toiset ajavat koko mantereen läpi fillarilla. Ja vieläpä kesällä... http://www.pyorallamaailmanympari.com/pyrll_maailman_ympri/2007/01/australia-rapor.html

Elämässä pitää tehdä hulluja asioita ja ottaa ilo irti  :peukkuy

teemuki

Kiitos Merja tuosta linkistä. Olen täysin samaa mieltä että välillä pitää tehdä jotain tosi hullua. Uudet haasteet ja niiden toteuttaminen auttavat jaksamaan päivästä toiseen!