Australian avoimet Salibany kisat

Aloittaja Jouko, huhtikuu 12, 2005, 20:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jouko

Kaikille jotka ovat Gosfordissa sijaitsevan Niagara puiston lähistöllä, tulkaa ihmeessä moikkaamaan. Majailen ainakin näillä näkymin siellä torstaista sunnuntaihin.

Kisat  (Australian Floorball Open 2005) järjestetään Central Coast Youth Club (CCYC) joka on saatujen tietojen mukaan juuri tuolla Niarara puistossa.

Tietojen mukaan tapahtumaan ottaa osaa eri tiimeissä jonkin verran muitakin suomalaisia.


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Jaaks

Jouko,

Onnea peleihin :peukkuy

Onko teilla kanssa nuo Doping Testit :o

http://www.iltalehti.fi/2005/04/12/200504112955642_ur.shtml

eve79

Heip kaikki.
Täältä tullaan ausseihin Marraskuussa vähän töitä tekemään ja matkustelemaan.
Olen innokas salibändyn pelaaja ja nyt heräsikin kiinnostus että siellä siis voi sellaista kanssa harrastaa..:peukkuy En tiennytkään.
Olen asunnut englannissa ja etelä-afrikassa ja kukaan ei ollut kuullutkaan koko lajista.
No se taitaakin olla pohjoismaitten ja tsekkejen laji..
Vai onko se vain suomalaisten ja ruotsalaisten ihmisten juttuja....????????

Tony

Jaaks:D

Onneksi Gosford ei ole ihan Nimbinin lähellä,

Onnea vaan peleihin Jouko:peukkuy

:)Tony

Jouko

Kiitti kannustuksesta, no mulla ei ole hätää ton dopining suhteen sillä hankin viikko sitten Calsberg olutta, se on ihan kusen makusta ja väristä ja ei kuulema siitä syystä näy missään kokeissa; sano luotettavan näköinen myyjä pullokaupassa.

Kyllä sitä on täällä harrastettu pienessä mittakaavassa jo muutamia vuosia, tosin harrastajat ovat enimmäkseen olleet juuri scandeja tai muita eurooppalaisia.

Eve79, Klubeja löytyy jo muutamasta osavaltiosta lisää infoa löydät http://www.floorball.org.au tai http://www.floorballaustralia.org sivuilta sivuilta löytyy linkit useimpien osavaltioiden järjestöjen sivuille.

Joo meillä on tiimi melko Ruotsalais-voittoinen kokonaista 5 kappaletta!, ja 3 suomalaista Henkka ja mä hyökkäyksessä ja maalissa täysin pallotiivis
Pekko sekä yksi Sveitsiläiskaveri! Täytyy myöntää että nuo Ruotsalaiset ovat melko hyviä pelaajia, toivottavasti tarpeeksi hyviä jotta voitto irtoaa!

No nyt pitää taas lähteä viimeisiin treeneihin ennen huomista! Moi!


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

eve79

Kiitosta vaan tiedoista. Täytyypi mennä katsomaan sivuilta löytyykö mitään nais joukkuetta vai joutuuko sitä menee miesten kaa palaa.
Tosin olen pelannut kyllä sm liiga joten eiköhän sitä jonkun vanhojen pappojen mukana pysy. Te nuoret miehet menette kyllä aivan liiaan kovaa mitä nyt olen pelannut miehiä vastaan.

Älä sit liikaa juo sitä carlsperiä ettei mene pallot omaan maaliin. :o)

RUU

Hitsit, jos tuollaisia Even kaltaisia naisia alkaa kentällä pyöriä - meikäläinen nuorena (?) miehenä jää ihan jalkoihin :mad: ja peli on hävitty 72-0. :D
Taidankin jättää Exelit pakkaamatta...

Ei vais, kiva kuulla että salibandyä pääsee pelaamaan halutessaan ihan kunnollakin mutta toivottavasti löytyy myös se tumpeloporukkakin, johon voi sulautua mukaan sähläämään. :eye:
RUU

"The Australian native can withstand all the reverses of nature, fiendish droughts and sweeping floods, horrors of thirst and enforced starvation - but he cannot withstand civilisation."
Daisy Bates

eve79

Nono etköhän sä pelaamaan pysty.
Tietysti voihan olla että pasmat menee sekaisin kun naisia alkaa pyörii kentällä ja menee yksinkertaiseti  pelikyky.....:P;);):)

Jouko

Moikka!

Eve79,

Naisjoukkueita löytyy  useita ja tasokin on ihan mukavaa. Luulen että jokainen clubi on valmis vahvistuksiin joten ei muuta kuin ota yhteyttä, Janne Iivoseen tai Raineriin Australian Floorball Associationissa. Kaverit tuntevat clubit alueella vaikuttavat clubit.

Meillä ei mennyt ihan niin kuin odotettiin eli ei ihan päästy pelaamaan finaalissa. Pelejä oli kolme päivässä ja toisena päivänä jalkalihakset olivat tosi kankeena. Aamulla oli vähän hankalaa päästä liikenteeseen kun lihakset eivät meinanneet taipua.

Toivottavasti kyetään ensi vuonna valmistautumaan turnaukseen joukkueena hieman paremmin kun tänä vuonna, ei enää riitä se että parina viimeisenä harjoituskertana harjoitellaan pieniä juttuja.

Meiltä oli pari junnua pelaamassa Newcastlen junnuissa joka onneksi veti junnujen mestaruuden. Junnut pelasivat myös naisia vastaan. Eipä siinä rytinässä paljon kerkee katseleen onko se nainen vai mies.


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

eve79

Niin se varmaan on. Kuten kuuluisa sanontakin sanoo.:Urheilija ei tervettä päivää nää.:hahhaa:hahhaa
Noh varmaan hauskaa kuitenkin oli.

Heip kiitoksia vaan lisää tiedoista täytyypä ottaa heti yhteyttä kun saavun maahan... Jee jee ei tarttekaan lopettaa salibandyä vuodeksi.:D:D:P

eve79

Niin sitä piti kysyä että sieltähän saa mailoja mutta onko ne kauhian kalliita. Ei viitis alkaa raahaa täältä suomesta mitään ylimäärästä...
:?
Muutenkaan kun en ota kuin hammasharjan ja passin mukaan:hahhaa:hahhaa

No joo mutta olisin kiitollinen hinta tiedoista.. Exeliähän saa.??. Suomalainen  merkki..

Jouko

Eve79

Brisbanessa ja tietääkseni lähes joka osavaltiossa löytyy mailoja lainaksi tai voit ostaa uuden jos haluat, Exelin hinnat ovat siinä 75 - 150 taalaan. Jotkut ei merkkaavat kengät voisi olla ihan ok passin ja hammasharjan lisäksi.:peukkuy

Brisbanen toiminnasta löydät lisää infoa täältä.

www.qldfloorball.org


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org