ACN VERKOSTOHÄIRIKÖILLE TIEDOKSI!!!!!

Aloittaja Jouko, lokakuu 24, 2004, 16:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jouko

Australian viestitaulun foorumia ei ole tarkoitettu teille markkinointi areenaksi.

PYYDÄMME ETTÄ JÄTÄTTE FOORUMINKÄYTTÄJÄT RAUHAAN JA LOPETATTE TUON SÄÄLITTÄVÄN PUHELIN JA E-MAILI HÄIRINNÄN.

Myöskään U2U viestin ei ole tarkoitettu teidän markkinointi välineeksi, vaan jäsenten keskinäiseen tiedonvaihtoon. :mad::mad::mad:

Syy miksi laitoin tämän viestin on siinä, että olen saanut tietooni että, muutamia foorumilaisia on häiriköity "ACN markkina hemmojen" toimesta. Samoin jouduin itsekin näiden puhelin markkinoijien pommitusten kohteeksi.

Täällä muutamia niksejä,

http://www.dundernews.com/vitsi_base/wmview.php?ArtID=1799

Tiedottelee Jouko!


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

riaapa

Saman tylyn vastauksen ovat saaneet minultakin nämä häiriköt. Paitsi ehkä vähän enemmän siirapilla kuorrutettuna kuin Joukolta :hahhaa

Tätä kautta ei löydy "avainhenkilöitä". :mad: :mad: :mad: :mad:

Riina.
Riina

fogs

sama homma :mad:

ei riittänyt että ensin pommitettiin emaililla mutta sitten mentiin webbisivulle kaivamaan sekä kännykkä että kotinumerot. Kiitos, mutta ei kiitos!

Jouko

Hei Riina,

No jäi siihen vieläkin hieman tuota tulikiven katkua vaikka sitä kaunistelinkin :pyhimys , mutta tosiasiassa olen ainakin [omasta] mielestäni ollut erittän "rauhallinen" kuunnellessani niiden loputtomalta tuntuvia myyntipuheita. Plaa plaa plaa plaa jne...

Itse olen saannut nyt olla rauhassa jo jonkun aikaa mutta nyt harmittaa kun ne eivät usko kerralla. Ne on melko surullista porukkaa ei voi muuta sanoa. Vähän sääliksi käy niiden kavereita:confuse


- Salibandy? Brisbanessa www.qldfloorball.org

Papuli

Joo etta taalta ne kaivo munkin tiedot...
Pauliina
-Cheer up! Remember the less you have, the more there is to get.-

Jaaks

Jouko :D

Hyvin tehty :peukkuy

Kuten kerroin aikaisemminkin soittihan ne minullekin toihin ja kotiin ja kannykkaan ja varmaan lahetti savumerkkejakin :D

Sitten kun sanoin lukuisien puhelinsoittojen jalkeen, etta en todellakaan ole kiinostunut, niin jopa se "rekkakuski" suomesta asti soitti ja kysyi missa vika :o

Nyt ei ole mitaan kuulunut vahaan aikaan, kun viela viittasin takalaiseen "ombudsman" ja sanoin, etta eipa juuri kannata soitella takalaisille "valtion virkamiehille", koska meidan kuitenkin taytyisi ilmoittaa valtiolle osallistumisestamme asiaan  :D

headwind

Jouko - puhut asiaa.

Samma här, minua lähestyttiin myös. Onneksi fyysistä välimatkaa yhteydenottajan ja minun välillä oli hiukka vajaa 15000km. Suomen kielen taitoni ei ainakaan ole heikentynyt sillä ymmärsi lopettaa heti kerrasta. Lopettakaa se.

Hyville Dundernews-ihmisille paljon terveisiä Sydneystä.
- HW
Riku Aho

zetax

Mina kun laitoin tuon tyopaikkailmoituksen niin johan alkoi puhelin soimaan :D 5 min. sisaan 2 ihmista ja sitakin ennen ja vaikka kuinka moni.
Onhan niiita tyottomia kirvesmiehia:D

Hedelmanpoimijat ovat "helppoja" uhreja :D

riaapa

Juu, varokaa vaan jos soitatte mulle ihan oikeissa asioissa ja puoliskoni vastaa puhelimeen, niin esitelkää äkkiä itsenne mun kaveriksi tai saatte anti-pyramid-scheme-saarnan niskaanne... Alkaa nimittäin häntäkin ärsyttää kun tulee puheluita Suomesta, ja alkuun ei kuulu muuta kuin hämmentynyttä ähinää ja puhinaa kun puhelimeen vastaakin joku englanninkielinen...

Seuraavalla kerralla pitääkin kuunnella koko myyntipuhe ja kysyä vielä lisäkysymyksiäkin, niin tulee heille ainakin puhelinlaskua. Minä hölmö kun olen pysäyttänyt heti alkuunsa nämä myyntipuheet. :nuttu: :hahhaa :roue

Jouko :D

Sääliksi tosiaan käy heidän kavereitaan. Olen muutamalla suomalaisella keskustelupalstalla käynyt vakoilemassa, ja siellä on käynnissä oikein kunnon sanasota ACN:n vastustajien ja kannattajien välillä. Tulipahan päivän huumoriannos täyteen. :hahhaa Minä olen ilmeisesti kuitenkin onnistunut olemaan sen verran vakuuttava kieltäytyessäni, että ovat (ainakin vielä) uskoneet ihan kerrasta.
Riina

Milka

Tyhmana kysyn, etta mika ihmeen ACN? No olen ehka onnellinen etten ole kuullut jarjestosta...

Voin siis osaltani vahvistaa, etta he ovat saaneet yhteystietonne juuri Dundernewsien sivuilta, koska omat yhteystietoni eivat ole sielta saatavilla, enka ole saanut hairitsevia yhteydenottoja.

riaapa

Milka, esim. täältä löytyy aika hyvä selvitys asiasta (no ehkä hieman puolueellinen, mutta kuitenkin...) : http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/verkostomarkkinointi/acn.htm Tuo löytyi ihan googlella kun laitoin hakusanoiksi "ACN verkosto" Haku tuotti myös monta saittia joissa vihaiset asiakkaat haukkuivat ACN:ää, sekä muutaman ko. verkostoa mainostavan saitin. Esim. Kauppalehden keskustelufoorumissa tätä ACN-sanasotaa on käyty jo pitkän aikaa.

Kyllä minulle ainakin jokainen verkostomarkkinoija ihan avoimesti kertoi että täältä on yhteystietoni poimittu. Jolloin ilmoitin suoraan ettemme katso suopeasti foorumimme käyttöä tällaiseen tarkoitukseen, ja että olen julkistanut yhteystietoni ihan muuta tarkoitusta varten. piste. Kiitos mutta ei kiitos. Grr...

Riina.
Riina

jounij

Minun kaikki yhteystietoni ovat myös täältä saatavissa, mutta eipä ole tullut yhteydenottoja ACN-asioissa muilta kuin hommaan haksahtaneilta tutuilta, joille olen sanonut saman ei-vastauksen kuin saisivat muutkin. Jos joku vieras erehtyy soittamaan minulle asian tiimoilta Suomesta saakka, niin aion sanoa, että odotapa hetkinen ja pistää puhelimen "holdiin" tunniksi tai pariksi. Eiköhän ko. soittaja luovuta ennen kuin minä palaan linjoille...


Suunnittelee
Jouni
Canberra

Reija

Myos meidan cabaret lippujen myyjaa hairikoitiin!!!

Iso pohojalaanen MURRRrrrrrr......

Niin on kieroja nykyaan naa myyntimiehet etta pipoki pitaa ruuvata paahan :hahhaa :hahhaa :hahhaa