Formula 1 melbourne 2008

Aloittaja Juss, tammikuu 18, 2005, 05:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Disturbance

Haa, Tero, vihdoinkin mekin nahdaan!! Tomi on jo niin hehkuttanu etta ois teita pari jatkaa joiden kanssa pitais tavata...! :D
"Who lives in Cairns?"
"Baked beans, spaghetti, tuna..."

jounij

Multa saisi kyydin Canberrasta Melbourneen perjantaina 31.3. eli juuri parahiksi formuloita katsomaan. Meinaan lähteä ajelemaan noin kello 16 ja olla perillä 7 tuntia myöhemmin eli noin klo 23. Halukkaat kyytiläiset pirauttakoot joko kotinumerooni (02) 6242 7676 tai kännykkääni 0407 067 409.


Matkaseuraa vailla
Jouni
Canberra

Raiwå

Huuhaa :XXXX

Menen itse Perjantai iltana koneella sinne ja katson general pass lipulla aikaajot YM toiminnat.
Sunnuntaiksi otin Traction nimiseen alueeseen lipun
http://www.gptraction.com.au/
Se on ainut joka myy yksittäisiä päivälippuja ja tarjoilu pelaa ihan meikäläisen vaatimusten mukaisesti :)

Eli hieman ruokaa höystettynä paljolla kaljalla :roue

Lento sitten Sunnuntaiiltana takaisin kotiin :XXXX


Siä sit nähdäänkö?


:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

AnZki

Hehee, Melbournessa on pitkin ratikkapysakkeja kellomainoksia jossa Kimin jattimainen kuva ja alareunassa lukee KIMI RAIKONNEN. Juuri han. :) :peukkuy

Vissiin aika kallis mainos..:peukkuy

Disturbance

Mitah, siis ihanko vaan Kimia siina mainostetaan?! Ohhoh. Aika hienoa. Pitaapi menna turistina ottamaan siita kuva heti kun paasen paikanpaalle ens keskiviikkoaamuna :peukkuy
"Who lives in Cairns?"
"Baked beans, spaghetti, tuna..."

Jane83

Ihan TagHeure kellomerkkia siina mainostetaan, mut Kimi on aika isossa roolissa :)

Timo

Tietysti löytyy myös netistä.  Niillä näkyy olevan iso liuta muitakin julkkiksia ja tähtiä mannekiineina.

Milka

Suomalaisena havettaa tunnustaakin, mutta kerronpa silti.  Minakin olen nahnyt noita mainoksia, mutta en tajunnut miekkosen olevan Raikkonen. En ole koskaan vaivautunut lukemaan mainoksen tekstia, ja naama on minulle aivan uppo-outo. :nuttu:

Haivyn nyt takavasemmalle hapeamaan
:eye:

Disturbance

Hah hah, hyvin menee :peukkuy :hahhaa
"Who lives in Cairns?"
"Baked beans, spaghetti, tuna..."

Hanna78

Heips!

Olen menossa yksin katsomaan Formuloita sunnuntaina ku kukaan aussikavereistani ei ollut yhta kiinnostunut ja menen ihna general admissionin kautta.
Olen lukenut naita viesteja, ja olis kiva tietaa missa suomalaiset lymyavat sitten sunnuntaina ettei tartte ihan yksin siella pahkailla?
En tunne ketaan suomalaista taalla melbournessa, joten olis mukava tutustua teihin!

hanna

hothead

Moi Hanna, mukaan vaan, meitä on ainakin muutama menossa. Mun kännykkänumeron saa U2U:lla jos haluut lyöttäytyä seuraan jo radan ulkopuolella.

Itselläni on 4 päivän liput, tuskin jaksan ihan alkusoittoihin mennä, mutta viikonloppuna sitten... Onkos meillä muuten ne "kokoontumisajot" lauantai-iltana The Elephant and Wheelbarrowin terdellä?

Hanna78

Kiva!

Silloin su-aamuna olis mukava layttaytya seuraan jossakin pain radan ulkopuolella.

Hanna

TomiP

Täältä Brisbanesta ainakin on jottain porukkaa tulossa ja Sydneystä on ainakin kolme tyyppiä. Kertokaa ihmeessä, jos on jotain kokoontumisia, niin kivahan se isolla porukalla on olla paikalla. Jounikin on Canberrasta tulossa jne.

Huomenna lento Melbourneen niinkin aikasin kuin 5.10am. Mutta tätä onkin jo odotettu. :pepsodent

hothead

Noh mun ymmärtääkseni la 1.4. ois kokoontuminen Elephant and Wheelbarrowin terassilla (corner of Bourke St. & Exhibition St.) klo 20:00. Mä ainakin meen, ja mieskin tulee vaikkei puhukaan suomea!

kris

FORMULA 1 AJOT BRISBANESSA CAXTON HOTELLISSA!

Kaikki suomalaiset formulafanit tulkaa mukaan seuraamaan ajoja Caxton Hotellin baariin ensi sunnuntaina 2.4.

Kannustetaan Kimi (vaihtoehtoisesti Nico) voittoon! Hätätilassa Webberikin kelpaa, jos mersu taas laukee.

Paikka:

Caxton Hotel
38 Caxton Street
Petrie Terrace
www.caxton.com.au

Aika:

Lähetys alkaa klo 10, mutta paikalle kannattaa tulla n. klo 12 pintaan. Ajot alkaa klo 13.00.

Kulkuyhteydet:

Lähimmät juna-asemat on Milton ja Roma Street. Niiltä pelipaikalle on n. 8 min. kävelymatka.

Ottakaa suomipropagandaa (lippuja, viirejä yms.) mukaan!

HYVÄ KIMI! :XXXX
T: Krisse

Nurmine

Lippu tarvis kayda hakeen sunnuntaille jos niita viela saa.. sai ainakin viel pari paivaa sitten. Olis mukava liittya seurueeseen... joten palaan asiaan kun loydan lipun. Mista mahtais loytya suomenlippu tasta Melbournen keskustasta.. onko hajua?

TomiP

Formulasissi täältä Brisbanen Domestic Airportin terminaalista kirjottelee. Tein pikku tempauksen ja ajoin polkupyörällä Petrie Terracesta n.20kg:n rinkka selässä tänne lentokentälle. :hahhaa No oishan sitä taksinkin voinu ottaa, mutta oli semmonen sissifiilis, että perhana katotaas osaanko polkasta pyörällä tänne kentälle. Oli kyllä kieltämättä aika pitkä matka, mutta meni aika kivutta loppujen lopuksi. Mitä nyt vähän rekkoja joutus isommilla teillä väistelee jne. Pyörän heitin tonne jonnekin puskaan ja katotaan onko se siellä ku palaan. Kaiken lisäks sit mun 5.10am lento oli peruttu ja nyt venailen muutaman tunnin täällä odotellen... Että semmosta tällä kertaa... :?

Tuipa

Nurmine,
Siniristilippuja saa ainakin Elizabeth streetin turisti kaupoista. Varo vaan etteivat kauppaa sulle sita ruutu lippua, "finish flag" mita mulle ensin kauppasivat...:roue

DunderTero

"finish flag" :hahhaa

Aivan, kun ostais semmosen jossain pahviboxissa ja sit radalla ylpeesti sen tarkemmin kattomatta alkais heilutella. Tunnistais suomalaisen silti helposti, kun pienessa maistissa on vaan tyytyvainen etta joku lippu on :)

3 west sydneyn kettua on perjantai-aamuna Melbournessa. Junamatka n. 11 tuntia economy-luokassa.

Lauantain tapaamisessa sit nahdaan! :peukkuy

Milma

LainaaAlkuperäinen postittaja Tuipa
Nurmine,
Siniristilippuja saa ainakin Elizabeth streetin turisti kaupoista. Varo vaan etteivat kauppaa sulle sita ruutu lippua, "finish flag" mita mulle ensin kauppasivat...:roue

Olen yrittanyt kierrella noita kauppoja, mutta ei ole Suomen lippua viela osunut silmaan. Onko tietoa tarkemmasta sijainnista?

Raiwå

Kaikille :) :roue

Jos nyt ei sittenkään mentäis sinne keskustaan sekoileen, kun on toi sama pubi ihan radan vieressä

THE ELEPHANT
& WHEELBARROW
ST KILDA

169 Fitzroy Street
St Kilda VIC 3182 Australia

Telephone: (03) 9534 7888
Facsimile: (03) 9534 7866
stkilda@elephantandwheelbarrow.com.au
www.elephantandwheelbarrow.com.au

Eihän sitten lannistuta jos siellä pienessä pubissa on 'normaalia' enemmän sakkia?
Koska keskustassa sitä on 10 X enemmän :XXXX
http://stkilda.elephantandwheelbarrow.com.au/

Voin näin maineikkaan povaajasuvun väliinputoajana kuitenkin ennustaa, että siä voi olla muutama Ruåtsalainenkin :P

Siä si kaikki harjoitellaan ja tuomitaan :confuse




:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

riaapa

Hiphei formulakansa!

Mielellään voisin joukkoonne liittyä lauantai-iltana, mutta täytynee kalastaa jonkun yhteystiedot, jotta voin selvittää missä liikutte myöhemmin illalla, olen nimittäin alkuillasta työkaverin polttareissa...

Raivon ehdotus jostain muusta kuin keskustapaikasta on mielestäni erittäinkin varteenotettava, sillä epäilen että sieltä terassilta löytyisi formulaviikonlopun lauantai-iltana tilaa isommalle porukalle... Pubejahan Melbourne on täynnään, eli eikös joku paikallinen voisi ehdottaa jotain kivaa paikkaa vaikka St Kildassa, South Melbournessa, North Melbournessa tai jossain muualla joko keskustan tai Albert Parkin tuntumassa?

Vaan nähdäänhän viimeistään sunnuntaina itse kisoissa! Mihinkäs mutkaan se Suomi-leiri siis pistetäänkään pystyyn?
Riina

sitrusmurhaaja

Suomenlipun, tosin hyvin isokokoisen ja vahan vaaran varisen(ko?) saa Whitehorse roadin varrella olevasta Flags2000 shopista, se on ihan vastapaata Balwynin elokuvateatteria. Lippu tosin on turhankin kallis... 1-luokkainen $80 ja 2-luokkakin viela $50... ja ne sisaltavat kulahtaneen sinisen (ainakin minusta) ja pienia sinisia taplia siella taalla... Mina kuitenkin sain varastosta vahan paremman nakoisen kakkos-lipun.. siina oli vain pieni vihrea tapla, jonka sai piiloon korjauslakalla ja kannustustekstilla... Tama on ainut varma 100% paikka mista lipun saa. Minakaan ein niita muualla melbournessa nahnyt...

Lauantain evettiin en ole tulossa, koska ei ole sita pahuksen yhtaikavuotta lisaa ja toisekseen olen geelongissa... josta sitten tulen suoraan kisapaikalle sunnuntaina. Joten onko porukka edelleen tapaamassa tai siis linnoittautumassa sinne kurvien 14 ja 15 paikkeille? No kaipa sen suomenlippumeren tunnistaa :eye:

Ja Raikkosen kuvan ilmestymisen kylla huomasi heti, sita piti pysahtya tapittamaan oikein pitkaksi aikaa ja sitten siihen keraantyi muutakin joukkoa ihmettelemaan etta mita tama yksi siina pallistelee.. ja kamerallahan siita piti tietenkin ottaa kuva muistoksi ^^ Taytyy vain ihmetella etta kuka ei tunnista raikkosta, vaikka onhan se siina kuvassa aika laitetun nakoinen... mutta kylla sen kiireella mennessa tunnistaa hyvinkin kaukaa...

Raiwå

Riina :)

Tuo ehdottamani pubi on St Kildassa, ja viä eteläpuolella rataa, joten se on valtavirran toisessa päässä.
Se on myös reportterimme 'Mara MAzda ja lentävä 626;sen' kantabaari :P


Mutta kaikki otetaan huomioon, ja armotta hylätään kelpaamattomana :roue

Laitan tähän GSM numeron jonne voitte lähettää SMS viikonlopun aikana, ja lähetän sitten kasatulle ryhmälle tietopaketteja kun alkaa kokoontumisajot:eye:

Huom! Ei kannata soittaa, en kuitenkaan vastaa tuohon numeroon koskaan, soon vain SMS varten.

+61%%%%%%%%%%% Meni jo :P

Et silleen
Ps: jos lähetätä SMS niin käytä Dundernimeäsi, että tunnistan sinut.






:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Disturbance

Tulossa ollaan, pistan viestia huomenna ihmisten aikoihin :)

Meitsi saattaa kylla hukkua tuossa matkalla, kun ei ole paikat viela ihan tutut. Saapi laittaa viestia myos muut yksinaiset, kun meitsikin on issessein vaan liikkeella: 041 677 8659. Mulla on kaikki aika maailmassa tavata uusia ystavia. :) Ja tosiaan nettiin paasen tasta hetkesta lahtien huonosti, eli jos tulee asjaa niin soittakeehan.
"Who lives in Cairns?"
"Baked beans, spaghetti, tuna..."

Jane83

Uusi paikka kuulostaa hyvalla. Itse asiassa ekana tuli juuri St Kildan paikka mieleen. Toivotaan todella, te vaenpaljous olisi enemman keskustan suunnalla, vaikka onhan tama St Kildakin erittain mukava illan vietto alue.

Milma

LainaaAlkuperäinen postittaja Milma
LainaaAlkuperäinen postittaja Tuipa
Nurmine,
Siniristilippuja saa ainakin Elizabeth streetin turisti kaupoista. Varo vaan etteivat kauppaa sulle sita ruutu lippua, "finish flag" mita mulle ensin kauppasivat...:roue

Olen yrittanyt kierrella noita kauppoja, mutta ei ole Suomen lippua viela osunut silmaan. Onko tietoa tarkemmasta sijainnista?

No niin. Tanaan sitten loysin Suomen lipun. Hintaa kepin kanssa kertyi $28. Elizabeth Streetiltahan se tuli ostettu. Siita lahempana Bourke st sijaitsevasta Ferrarilipuin varustetusta kaupasta. Tiedoksi vain jos joku muukin kaipaa lippua :peukkuy

Raiwå

Kaikille :)

'Hirveetä ku jännittää' sano mummo ku kahvimerkkiä vaihto.

Nyt on sitten tutkittu vanhoje konkareiden kaa tota rataa ja todettu että katsojien kannalta ja virvoikejuomien kannalta paras paikka olis 8-11 kurvin välinen alue.
Siellä on kivoja mäen kumpareita johon oikeaan aikaan mennessä saa itsensä kivasti radan yläpuolelle, ja siten helppo katsoa kisaa
http://www.gptraction.com.au/content/download/110/384/file/79136_MapFront.pdf
Löytyy kartta täältä ja siitä näkee että paras paikka olisi tuo 9 mutkan edeltävä kumpare, koska siinä on lähimpänä tarjoilut.

Itse olemme menossa 8-9 mutkan alueille huomenna, ja laitan siitä kaikille SMS lähettäneille vahvistuksen noin klo10am.

Heipat




:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Nurmine

Nyt on vormulalippu ostettu ja suomenlippu on viel hakusessa.. mutta siis jos ihmiset kokoontuu ennen vauhtiajoja jossain niin olisin halukas ilmaantumaan paikalle... Mihinkohan aikaan ja missa tama kyseinen kokoontuminen suoritetaan?

Go Kimi Go! :peukkuy

hessus

Yleislippu=paraslippu
Minä suosittelen yleislippua ja jonkin laista puutarhajakkaraa mukaan nurmikennäille sopivaan paikkaan, josta näkee mutkan ja suoran. Parhaat paikat jaetaan heti kun portit avataan. Noilta paikoilta on helppo liikkua katsomaan sitä kaikkea muuta mitä sinne on viritelty.
P.S. Suomen lippu tai jotain muuta suomi-tunnistetta mukaan niin kyllä juttuseuraakin löytyy.

Milka

Nurmine,

Eilen (perjantaina) nakyi viela olevan lippuja Southbankille pystytettyssa Formula 1 teltassa, joka nayttaisi myyvan muutakin kisakraasaa.

Sitrusmurhaaja,

Sanoinkin jo etta havettaa tunnustaakin, mutta blondi mika blondi. :itke
Puolustuksekseni voin kertoa etta olen muuttanut talle puolen maailmaa ennen kuin Kim oli ajanut ainoatakaan formulakisaa ja taalla ei ole tullut formuloita seurattua. :roue

Itse en paase mukaan, mutta pitakaa kaikki hauskaa kisoissa ja pitakaa Suomen lippu korkealla! Toivottavasti ei tule vetta niskaan. Viikkojen aurinkoisen saan jalkeen on Melluun luvattu sadetta viikonlopuksi. Mutta taalla tunnetusti saaennusteet ovat yhta luotettavia kuin kristallipallo... :itke

Raiwå

Kisajoukkue :roue

Haluan kiittaa kaikkia paikalle tulleita mahtavasta viikonlopusta, ja varsinkin yhteishengen yllapidosta.
Ei ole ollut noin kovaa edustusta ennen, ja toivottavasti rima on nyt oikealla tasolla parantamista ajatellen.

Itse Melbournen kentalla konetta odottaessa en muista paljoakaan tapahtumista:XXXX

Mutta eikohan se kisatoimitus paikkaa jalet :P

HAuskoja viikon alkuja kaikille toivottaa :eye:




:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

TomiP

Kiitoksia minunkin puolesta mahtavasta meiningistä. Suville + muille kiitokset, että maalasitte ahkerasti päitä Suomen lipuiksi. Kokemus oli kaikinpuolin erinomainen ja ei varmasti jää viimeiseksi Albert Parkin visiitiksi. Hieman kylmä sää yllätti, kun ei ollut tarpeeksi lämmintä vaatetta mukana.

Nyt jo ottaa hieman päähän, kun kisat on ohi. 4 päivää meni todella äkkiä.

Nurmine

Johan oli kokemus kun erivariset viivat suhahti ohi hullun metelin saattamana. Kylla kannatti. Olen iloinen.

Jos joku saa kuvia hulluista suomalaiskannattajista johonkin niin olisi mukava kurkata.

DunderTero

Mahtavaa oli! Meidan porukan puolesta kanssa suuret kiitokset "maalareille" :)

Kun jossain vaiheessa saadaan kisavideo editoitua niin laitetaan serverille kuvien kera. Ilmoittelen taalla kylla sitten. Jos joku jaksaa niin lahettakaa ihmeessa meidan sahkopostiosoitteeseen kuvia lisaa. Laitetaan sitten kerralla nekin serverille.

Lahdettiin aikaisin sunnuntaina illalla junaa metsastaan todetaksemme etta junia ei enaa mene. Hypattiin taksiin joka ajo vain 2 kertaa harhaan. 65 taalaa, mut ei paha kolmeen pekkaan.

Nyt pitamaan peukkuja etta jossain lehdissa nakyis suomalaiskannattajia :) Paikalliset suomalaiset sitten varmaankin ilmottelee tanne jos/kun nain kay.

Niin ja kyllahan Kimikin ihan hyvin veti :)

Niita kuvia jos jaksaa vaivautua niin osoitteeseen dunderboys@gmail.com Tilaa on kylla reilusti.

Jane83

Todellakin mahtavaa oli! Ja monet nimet sai kasvot viime viikonlopun aikana :P

Raiwå

Janekasikolme:roue

JA monet nimensä saaneet kasvot sai liput :pepsodent



:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

Milma

Kiitokset minunkin puolesta kaikille mukana  olleille! Kisat olivat mahtavat ja tunnelma erinomainen :XXXX

Olenko muuten aino, jolle aurinko teki tepposet? Meikalaisen poskia koristaa talla hetkella kaksi vaaleaa, lipunmuotoista kuviota :nuttu:  Rusketus ei oikein tarttunut kasvomaalin lapi... Kai se vari siita ajan myota tasoittuu :sormetr

Raiwå

Mivma :roue

Meikälle se tapahtu Lauantaina, 8 sateen välissä.
Uskomatonta kuinka kova se paiste voi olla pilvipoudalla:o


:coolh
Ray Virta
Sydney


It requires wisdom to understand wisdom: the music is nothing if the audience is deaf.

hothead

Nii-in Raivo, mitäs tästä opittiin. Ei kannata ottaa poskeen :roue

Kiitti kaikille hyvästä meiningistä, päästiinkö telkkariin muualla kuin Epsanjassa? :XXXX

Petra