Joulukuussa valmistuva OTM etsii harjoittelua/työtä

Aloittaja hmks, elokuu 19, 2012, 06:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hmks

Hei,
valmistun joulukuussa oikeustieteiden maisteriksi Suomesta. Opinnoissani olen keskittynyt kansainväliseen oikeuteen. Kirjoitan graduani tällä hetkellä lääkepatenteista ja niihin liittyvistä kansainvälisistä sopimuksista ihmisoikeusnäkökulmasta. Olen työskennellyt noin kolme vuotta asianajotoimistossa osa-aikaisena lakimiesharjoittelijana sekä syyttäjällä. Kansainvälistä kokemusta olen hankkinut kuuden kuukauden harjoittelussa YK:lla. Olen suorittanut kaupallisia vaihto-opintoja Kuala Lumpurissa.

Nyt olisi hinku päästä takaisin Australiaan hieman pidemmäksi aikaa ja olisin kiinnostunut tekemään lähes mitä tahansa lakialaan liittyvää työtä väliaikaisesti, tai pidempäänkin jos on mahdollisuus. Tiedän, että Austarliassa ei niinkään ole sellaista harjoittelu/internship -kulttuuria kuin muualla, mutta ajattelin kysäistä täältä, josko joku tietäisi onko joitain lakialan firmoja joihin olisi mahdollisuus päästä harjoitteluun? Voisin tehdä myös ihan sihteerin työtä. Tietääkö joku muuten ulkomaalaisten/suomalaisten lakimiesten työllistymisestä Australiassa? Kaikki vinkit ja vihjeet tervetulleita, olen avoimin mielin, kunhan työstä nyt jotain maksetaan!