40 vuotta sitten.

Aloittaja peekoo, syyskuu 20, 2009, 00:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

peekoo

Ensimmäinen vierailuni Australiaan alkoi 40v sitteen. Nyt on aika palata Canberraan, jossa vietin silloin 4 vuotta (1969-1973).
On mielenkiintoista nähdä onko kavereiden naamat parroittuneet ja päälaki kaljuuntunut yhtä paljon kuin minulla.
Jos vielä saisi silloisen jalkapallojoukkueemme kasaan (Canberran KISA). Olen Canberrassa marraskuun 2009.
Näkemisiin:Kosus Pera

jounij

Suuri osa canberralaisista tovereistasi ei ehkä seuraa tätä keskustelupalstaa aktiivisesti, mutta minä mahdan tuntea heistä useimmat. Anna muutamia tuttujesi nimiä, niin yritän välittää viestiä eteenpäin.

Sillä välin ehdotan, että lataat tämän viestiketjun

Canberran Uutukaiset

ylimmäisestä viestistä itsellesi uusimman Canberran Suomi-Seuran uutislehden, josta näet mitä me Canberran suomalaiset suunnittelemme tekevämme lähitulevaisuudessa.


Tervetuloa takaisin Canberraan toivottaen
Jouni
Canberra

peekoo

Vastaan itse viestiini, koska Jouni niin toivoi. Seuraavat henkilöt olivat silloin lähituttavia: Kämppi Martti, Pauli Piiroinen.
Seppo Ursin (Juhanin veli maalari), Taisto Karhu, Pekka ...pelasi puolustajana kanssani,Ilkka Tuomi,Alanteen veljekset,
Tarmo Korhonen, Tuomen Jaska maalivahti/valmentaja,Erkki Eitomaa, Maarit Lindfors, Rainer Vesala,Karjalaiset,Kyllikki Eronen.
Tässä alkuun muutamia.

Silppu

Mitenkähän sinuun saa yhteyttä parhaiten? Olisiko sinulla vaikka ylimääräistä sähköpostiosoitetta, jonka voisit laittaa tänne julkiselle palstalle. Jos ei ole, niin voisit vaikka avata sellaisen esim. gmailista. Luulen, että sähköpostiosoitetta on helpompi antaa edelleen kyseisille henkilöille, kuin pyytää rekisteröitymään Dundernewsiin ja opettelemaan yksityisviestin lähettämistä sinulle.

Silppu

Ps. Laitoin Maralle juuri viestiä tulostasi hänen veljensä kautta.

jounij

Tunnen mainitsemistasi henkilöistä suurimman osan. Osa tosin on muuttanut muualle ja onpa joku siirtynyt manan majoillekin. Puolustaja-Pekalle lähetinkin jo viestiä tulostasi. Postita spostiosoitteesi joko tänne julkisesti tai laita se minulle - ja Silpulle - yksityisviestillä tämän sivun yläosassa olevasta valikosta, niin välitän viestiä muillekin mainitsemillesi henkilöille.


Edelleen ehdottaa
Jouni
Canberra

peekoo